2015-12-22, 08:29
Medlem
Du borde ligga o dregla på golvet på dom mängderna utan tolerans..
Citera
2015-12-22, 13:44
Medlem
HerrFrobergs avatar
Hur länge, på ett ungefär, kan man gå på klonazepam innan man får avtändningssymptom när man lägger av?
Jag har inte tagit så mycket benzo innan annat än för att potentiera opiater eller för att ta mig igenom avtändningar men den här har jag verkligen fattat tycke för.
Dels gillar jag de muskelavslappnande effekterna och dels för att jag känner att jag har kontroll på ruset. Jag kan ta 2-4mg och nöja mig med det. Tar jag t.ex alprazolam så slutar det alltid med att jag tar alla tabletter jag har, får total blackout och hittar på massa hyss
Citera
2015-12-22, 15:25
Medlem
Eutychoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFroberg
Hur länge, på ett ungefär, kan man gå på klonazepam innan man får avtändningssymptom när man lägger av?
Jag har inte tagit så mycket benzo innan annat än för att potentiera opiater eller för att ta mig igenom avtändningar men den här har jag verkligen fattat tycke för.
Dels gillar jag de muskelavslappnande effekterna och dels för att jag känner att jag har kontroll på ruset. Jag kan ta 2-4mg och nöja mig med det. Tar jag t.ex alprazolam så slutar det alltid med att jag tar alla tabletter jag har, får total blackout och hittar på massa hyss
Amen to that. :/
Är också intresserad av frågeställningen ovan.
Citera
2015-12-22, 16:48
Medlem
Kartt92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Man bör bli ganska påverkad kanske tom några dagar men är du färsk kommer du inte förstå hur påverkad du varit innan du nyktrar till

Citat:
Ursprungligen postat av iNjure
Du borde ligga o dregla på golvet på dom mängderna utan tolerans..

Skumt.. frågade en polare om han tyckte att jag verkade påverkad, men han tyckte att jag verkade vara helt normal..
Citera
2015-12-22, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kartt92
Är det vanligt att inte bli så värst påverkad av 12mg Klonazepam? Utan någon som helst tolerans dessutom..

Mild ångestlindring och muskelavslappning.
Men ångesten är inte helt borta..

En annan fråga, har jag fuckat toleransen nu?

Haha jag åt 12 st krysstvåor en gång (24 mg) Jag betedde mig som vanligt tills jag efter ett tag kände efter för jag tyckte inte jag kände mig påverkad så började prata med en person i skype om olika faktorer som kan ha gjort att jag inte fått effekt osv tills jag började se dubbelt och däckade mitt i en mening
Senast redigerad av plusforward 2015-12-22 kl. 16:54.
Citera
2015-12-22, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFroberg

Bra fråga. Åt Iktorivil dagligen i över 6 månader. 2 mg 3 ggr om dagen, totalt 6 mg om dagen. Efter 6 månader drygt så trappade jag ner med 50 %, åt det i någon vecka eller två innan jag klippte rakt av. Efter 3-4 dagar kanske så fick jag världens yrsel men la sig sedan efter ett par timmar. Fick även lite svettningar samt sömnproblem men efter max en vecka så var jag hyfsat normal igen. Kör nu med Ikto vid behov. Kan köra en vecka, paus en vecka. Gjort så ett tag och har ingen abstinens eller dylikt.
Citera
2015-12-22, 17:24
Medlem
Ikto vilken fin benzo ändå. Ligger där bakom och verkar så fint. Var och julhandlade idag och tog en tablett innan. Blir en mycket mer rolig och charmig person på dessa! Och dom håller i sig länge .. Love it!
Citera
2015-12-25, 17:26
Medlem
Ja, nästan lite hatkärlek
Citera
2015-12-26, 23:56
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRevenge
Ikto vilken fin benzo ändå. Ligger där bakom och verkar så fint. Var och julhandlade idag och tog en tablett innan. Blir en mycket mer rolig och charmig person på dessa! Och dom håller i sig länge .. Love it!
Bästa benson att flumma på. De finns liksom glädje i ruset, man blir inte bara bensad. Bli bara inte torsk på dessa, men de fattar ni väl vuxna människor...
Citera
2015-12-27, 06:00
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Bästa benson att flumma på. De finns liksom glädje i ruset, man blir inte bara bensad. Bli bara inte torsk på dessa, men de fattar ni väl vuxna människor...

Har inte flummat på dem på flera år, tar jag nft så blir det typ 2mg på en dag kan gå år/månader/veckor mellan gångerna. Men förut minns jag hur mysigt de va att ta 4-5 st och knappt kunna resa sig på sina spagettiben.
Citera
2015-12-27, 21:48
Medlem
Tjena har lite frågor angående dosering! Har Ikto 2 mg, hur mycket för ett allergitest, hur mycket för tröskeldos, och hur mycket för rekreation? Har varken tolerans eller erfarenhet.
Citera
2015-12-28, 11:20
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namne-Tharjag
Tjena har lite frågor angående dosering! Har Ikto 2 mg, hur mycket för ett allergitest, hur mycket för tröskeldos, och hur mycket för rekreation? Har varken tolerans eller erfarenhet.

Allergitest ptja en halv fjärdedel kanske.. Tröskeldosen ligger väl mellan 0.5 och 1mg för någon ovan, ska du bli flummig så börja med 4-5mg typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in