2012-04-09, 18:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaintuck
håller med, ikto är kass
inte alltid, men kanske just att det finns bättre benso till ångestdämpning, annars älskar jag ikto.
Citera
2012-04-09, 19:17
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
inte alltid, men kanske just att det finns bättre benso till ångestdämpning, annars älskar jag ikto.

På mig funkar varken klonazepam eller nitrazepam mot ångest, t om Sobril är bättre.
Citera
2012-04-09, 19:43
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
På mig funkar varken klonazepam eller nitrazepam mot ångest, t om Sobril är bättre.
Klonazepam = opiat/opioid boost, även skön att röka brass på men ingen höjdare mot starkare ångestattacker, men mot daglig subtil ångest sån där som ligger och kryper fungerar den ju bra emot.

Sobril är faktiskt skön benso i rätt dos, behövs bara så jävla mycket får typ gå upp mot 250-300mg och det motsvarar ändå bara runt 4-6mg klonazepam typ, fast ändå bättre ångestdämpning ja.
Citera
2012-04-10, 05:51
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Tog 7 tabletter inatt. Blir min 8e nu. Så jävla nice är de tabletterna. Suttit och softat och lyssnat på musik hela natten. Känns lite som Xanor, men utan att man blir så trött. Benen känns som gelé men man mår som en prins framför datorn. Någon som har tips om musik som fungerar fint till just dessa tabletter?

Iktorivil är här för att stanna!!!!!!!!!
Citera
2012-04-10, 05:52
Medlem
Citat:

Mycket märkligt . Klonazepam är kungen över benzoriket just nu tillsammans med Xanor. Går som smör när jag säljer. Snackade med en Herointorks och han satt att Iktrovil är hans absoluta favorit benzo. Säger ju en del. Mannen har testat allting som går att testas förutom LSD.
Citera
2012-04-10, 14:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Mycket märkligt . Klonazepam är kungen över benzoriket just nu tillsammans med Xanor. Går som smör när jag säljer. Snackade med en Herointorks och han satt att Iktrovil är hans absoluta favorit benzo. Säger ju en del. Mannen har testat allting som går att testas förutom LSD.
Alla droger fungerar olika på olika människor... eftersom han är horsetorsk gillar han antagligen de mer än amfetamin.. för mig är det tvärt om.

Varför han gillar klonazepam är förmodligen för dess muskelrelax och boosta heroinet med kanske?
Citera
2012-04-10, 14:49
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Tog 7 tabletter inatt. Blir min 8e nu. Så jävla nice är de tabletterna. Suttit och softat och lyssnat på musik hela natten. Känns lite som Xanor, men utan att man blir så trött. Benen känns som gelé men man mår som en prins framför datorn. Någon som har tips om musik som fungerar fint till just dessa tabletter?

Håller med, kungen över benzoriket!

Edit: Tillsammans med Bromazepam dårå.
Citera
2012-04-10, 15:24
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Håller med, kungen över benzoriket!

Edit: Tillsammans med Bromazepam dårå.
Bromazepam är lätt kungen tyvärr rätt svaga, tycker mig ha fått så hög tolerans att det inte lönar sig.. blir inte märkbart påverkad av 6-8mg klonazepam. men när jag nyss börjat om denna period igen efter att ha varit ren ca 4 månader så hade jag ett 100-pack bromazepam som jag låg och smaskade på.. extremt bra muskelrelax.

Men nu är det klonazepam och lorazepam jag köper. ibland alprazolam om jag inte får tag i nå annat men dom är ju kassa, ingen muskelrelax alls
Citera
2012-04-10, 16:57
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Förmodar att du har tolerans sedan innan, för 16 mg ikto är inte lite. För mig som har tolerans räcker 2-4 mg gott med två öl.
Citera
2012-04-10, 18:45
Medlem
Citat:
Förmodar att du har tolerans sedan innan, för 16 mg ikto är inte lite. För mig som har tolerans räcker 2-4 mg gott med två öl.

Har en del tolerans. Brukar dock inte blanda med alkohol. Då lär jag bli inte så lite flummig.
Citera
2012-04-10, 23:35
Medlem
gugglianos avatar
Ikto var inte riktigt min grej, därför undrar jag om någon som testat både Temesta och Ikto kan uttala sig om vilken av dom som har mest muskelavslappnande effekt? Ikto gav mig nästan en tjackeffekt, och det är ju inte riktigt därför man tar benso
Citera
2012-04-11, 07:44
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Ikto var inte riktigt min grej, därför undrar jag om någon som testat både Temesta och Ikto kan uttala sig om vilken av dom som har mest muskelavslappnande effekt? Ikto gav mig nästan en tjackeffekt, och det är ju inte riktigt därför man tar benso

Är väl rätt så individuellt. Själv tycker jag Iktorivil funkar utmärkt mot min ångest och ger en bra muskelavslappnande effekt.
Temesta funkar bra mot min ångest men ger nästan ingen muskelavslappnande effekt.

Om vill ha muskelavslappnande så skulle jag nog köra etizolam, funkar superbt för mig iaf
Senast redigerad av SadCat 2012-04-11 kl. 07:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in