2011-03-04, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Dessa går fint att röka, enjoy!
Ikto ger ett mjuk känsla i kroppen och lite mer avslappnad mentalt med lite ångestlindring, i små doser är det svårt att sätta fingret på vad ruset visar sig som. Men 10mg borde du känna av helt klart.

dom går VÄLDIGT bra att röka nästan favoriten efter roppar..Länktar till jag kan köpa dessa favoriter
När Soc slutar tvinga mig till pissprov..Så det blir väldigt mkt Stilnoct,imovane,conceta,ritalin,tradolan nu.Men när jag får lägenheten så blir det andra puckar
Citera
2011-03-04, 20:36
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Tro mig benso är som opiater du njuter mest av dem när du VERKLIGEN behöver dem.
hmmmm jo det är nog faktiskt jävligt sant skulle jag säga efter lite eftertanke
Citera
2011-03-05, 00:07
Medlem
Mandic!s avatar
-
Senast redigerad av Mandic! 2011-03-05 kl. 00:35.
Citera
2011-03-05, 15:44
Medlem
älskar ikto, har en hel del att mumsa på ska ta 3 ikväll med lite sub
Citera
2011-03-05, 16:04
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Tro mig benso är som opiater du njuter mest av dem när du VERKLIGEN behöver dem.
Fan, ännu en anledning att inte käka benso. Har egentligen endast känt att jag behöver det ett fåtal gånger, när jag är så utslagen att det inte finns nåt annat. Då funkar dom fint och bra att det finns.
Citera
2011-03-05, 16:35
Medlem
Sådär, nu kom man hem med en hundraburk roche2or och 500mg oxycontin, mumma
Citera
2011-03-06, 13:46
Medlem
Biefmeisters avatar
Ja jävlar. Första gången jag tog det rökte jag fint Amsterdam röka samtidigt. Inte nog med att man var riktigt go i kroppen och knoppen av rökat. Utan ikton skulle göra allt till gelé. Kände mig som en klump deg i soffan.
Citera
2011-03-06, 15:30
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biefmeister
.
Fast fan det jag tycker är så jävla jobbigt med röka, dvs att man blir så hel-paralyzerad så att säga, i alla fall det jag testat (och jag gillar inte speciellt väldigt små doser röka).
Fast jag måste säga att det var enormt trevligt att ta en del ikto några timmar innan jag rökte en bra del neråt-hasch. Så kanske kanske.....

Men röka enbart ikto då? Hur kul är det jämfört med att ta dem oralt? bryr mig inte om om jag skulle slösa lite så att säga, men blir det nämnvärt mer snabbt och direkt tryck? För då måste jag i alla fall testa det.
Citera
2011-03-06, 17:55
Medlem
Hallå folket. Ska flyga en längre sträcka och polarn har fått tag i 4x2mg roche iktro. Har inte kört benso alls på 1-2 år och då var det vallar på 10-30 mg. Hur hårt kommer 4 mg iktro slå tror ni och hur länge kommer det sitta i? Ska jag ta 2 mg innan vi går på och sedan 2 mg på planet?

Tacksam för svar, scrollat lite på forumet men inte hittat bra svar.
Citera
2011-03-06, 18:09
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janneskvart
Hallå folket. Ska flyga en längre sträcka och polarn har fått tag i 4x2mg roche iktro. Har inte kört benso alls på 1-2 år och då var det vallar på 10-30 mg. Hur hårt kommer 4 mg iktro slå tror ni och hur länge kommer det sitta i? Ska jag ta 2 mg innan vi går på och sedan 2 mg på planet?

Beror på hur mycket/långvarigt du brukat den dosen valium även om det bra länge sedan, men det är väl hyffsat svårt att säga, för mig i alla fall, hur din tolerans ser ut dvs. Fast rätt låg tolerans bör du ju ha.

Vad är en längre sträcka då? Och vad för behov har du av lugnande för flygresan?
Men i vilket fall ta kanske 1mg enstaka timme innan, sen de 3mgen som är kvar när du går på & under resan, efter behov och utspritt lite. Ikto varar i alla fall rätt bra i ett par tre timmar, beroende på.
Du lär känna själv, men man kan om man har väldigt låg tolerans bli väldigt benzad om man tar 2mg direkt så.
Citera
2011-03-07, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janneskvart

kör i dig 4-5 st så blir det bra
Citera
2011-03-08, 02:12
Medlem
total väck.. mår så underbart =) 7 ikto och en del sub. noddar rejält
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in