2020-08-12, 13:25
Medlem
Jag lskar 4-ho-met och tycker den r ltt bst av det jag testat n s lnge.
Tnkte ta en bra tripp och vill ha en bra tripp s undrar vad ni tror r grnsen till fr mycket??
Har tagit allt frn 20mg till 100mg s har erfarenhet men undrar vad ni tror kan bli fr mycket om man nu bara vill ha en lugn fin tripp. Funderar p 30-35mg men vet faktiskt inte s behver lite tips.
Var ett tag sedan jag tog s drfr lite osker.

Vill ha tips p andra tryptaminer med som r grymma om ni har.
Citera
2020-08-30, 18:46
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Hej. r det ngon som vet hur lnge man kan frvara 4-ho-met innan det blir kasst eller tappar effekt?
Borde ju g ha det i frysen men hur lnge tror ni eller vet ni det kan hlla??
Jag har sjlv testat 4-HO-MET som legat sju r i rumstemperatur och fortfarande gav god effekt.
Citera
2020-12-19, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag har sjlv testat 4-HO-MET som legat sju r i rumstemperatur och fortfarande gav god effekt.

fan. Det lt ju bra. Ska frska f hem pressade piller med men det r svrt, tror det fr bli ngra gram rent ist. Vet ni namn p bra vg?? Mste ha en ny fr den funkar inte lngre. Pris r inte s noga men den mste klara mg.
Citera
2020-12-20, 01:18
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
fan. Det lt ju bra. Ska frska f hem pressade piller med men det r svrt, tror det fr bli ngra gram rent ist. Vet ni namn p bra vg?? Mste ha en ny fr den funkar inte lngre. Pris r inte s noga men den mste klara mg.
Ngra gram? Det lr rcka lnge

Du finner skert en lmplig trd fr vgrekommendationer om du sker i drogforumet:

https://www.flashback.org/sok/?so=we...3%A5g&f=3&sp=0
Citera
2021-05-27, 11:29
Medlem
r 10mg nock fr en ltt tripp? Eller mindre/mer??
Citera
2021-05-27, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Light tripp enligt erowid = 5-10 mg.
Citera
2021-05-27, 15:00
Medlem
Citat:

4-ho-met verkar kunna sl hrdare n man tror fr vissa, och vice versa.

Jag fr rtt ordentlig tripp p 12.5mg t.ex starka visuals s. Fr flickvnnen slr det annorlunda

r 10 tillrckligt? Skert ok fr en ltt men kanske mest blir fnitter. Dock rimligt att brja p 10 knna av. ka dos nsta gng
Citera
2021-06-29, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
4-ho-met verkar kunna sl hrdare n man tror fr vissa, och vice versa.

Jag fr rtt ordentlig tripp p 12.5mg t.ex starka visuals s. Fr flickvnnen slr det annorlunda

r 10 tillrckligt? Skert ok fr en ltt men kanske mest blir fnitter. Dock rimligt att brja p 10 knna av. ka dos nsta gng

Jag tog 30mg frsta gngen och det var det mest underbara jag upplevt drfr lskar jag
4-ho-met s mycket och tog 80mg efter ett par 4-ho-met trippar dr jag kade dosen varje gng. Har nu en grym utlands shop som skickar perfekt och har 200st 20mg 4-ho-met piller. Ska bli sljare p FS med andra varor som klonazolam och flualprazolam som jag fr igenom ltt. Sen ven lite annat. Mste bestlla 3-mmc nu innan dom frbjuder. Hittade ven en shop som sljer svamp och det passerar ltt fr dom packar s jvla bra.
Tack fr mig och sorry fr sent svar men ikvll ska jag testa en pilla 20mg 4-ho-met och kolla om dom e bra fr har trippddare om jag skulle bli nojig men det tror jag ej. Tack och hej 😎
Hll gonen ppna p FS fr snart brjar jag. Ha det Nice
Citera
2021-06-29, 11:06
Medlem
Citat:
Jag tog 30mg frsta gngen och det var det mest underbara jag upplevt drfr lskar jag
4-ho-met s mycket och tog 80mg efter ett par 4-ho-met trippar dr jag kade dosen varje gng. Har nu en grym utlands shop som skickar perfekt och har 200st 20mg 4-ho-met piller. Ska bli sljare p FS med andra varor som klonazolam och flualprazolam som jag fr igenom ltt. Sen ven lite annat. Mste bestlla 3-mmc nu innan dom frbjuder. Hittade ven en shop som sljer svamp och det passerar ltt fr dom packar s jvla bra.
Tack fr mig och sorry fr sent svar men ikvll ska jag testa en pilla 20mg 4-ho-met och kolla om dom e bra fr har trippddare om jag skulle bli nojig men det tror jag ej. Tack och hej 😎
Hll gonen ppna p FS fr snart brjar jag. Ha det Nice

Tycke 20mg fungerar fint fr mig. Roande tripp men saknar rtt mycket "djup".

bestlla via FS nr man kan kpa direkt frn onlinebutik verkar dumt :P
Citera
2021-06-29, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Tycke 20mg fungerar fint fr mig. Roande tripp men saknar rtt mycket "djup".

bestlla via FS nr man kan kpa direkt frn onlinebutik verkar dumt :P

Jo men dom tar ju 80% av frsndelser att om det inte skickas rtt och jag har lrt 2 shoppar hur man skickar till Sverige fr det ska passera
Citera
2025-06-12, 09:45
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derp321
Ja varje gng man gr det och det tar lngre tid att sl n vanligt tar man lite till sedan lite till och d r man helt borta :P

det r ju det som r kul, min standard dos p metocin brukar vara 65mg oralt sedan tar jag en booster p 20 mg nasalt

fan vad man trippar men r en van trippare
Citera
2025-06-12, 21:55
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Jo men dom tar ju 80% av frsndelser att om det inte skickas rtt och jag har lrt 2 shoppar hur man skickar till Sverige fr det ska passera
lter vldigt hgt, om du ser till att skicka produkten och det r en produkt som ej hundar kan upptcka samt ser till att det skickas frn ett lg-risk land kan det skickas lst i ett kuvert och ha typ 95% leverans succs, men skulle sga det endast kan komma upp till dom % om det typ skickas frn hgrisk land och totalt utan ngon stealth
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in