2010-01-04, 21:13
Medlem
HellionZeros avatar
Prisman verka ha dissa mig trodde jag men fick svar nu . Dom har skickat idag - Hur lång tid kan de ta innan jag får de?
Senast redigerad av HellionZero 2010-01-04 kl. 21:22.
Citera
2010-01-04, 21:23
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeSavage666

Eller hur? Riktigt nice att kunna välja helt själv vad man vill intressera sig för
Blir att köra själv här ikväll- Först blir det Avatar 3D på bio, sen hem å driva iväg. Är det "bästa" sättet att köra skiten att bomba i rizzla? Kan man undvika halsdroppet så kanske det är att föredra..

Peace

Ska vara hemma ENSAM och ösa lite, kanske ringer hem en kompis om det blir lite ensamt med det tvivlar jag på. 4-ho-met första gången och 3d bio låter ju rätt riskabelt. Alla blev helt dumma i huvudet när vi tog den första gången och jag hallucinerade som fan, jag kune inte ens logga in på min dator eller ens starta ett spel

Citat:
Ok, då kör jag på den. Är första gången med denna substans. Rätt oerfaren med halluc. överhuvudtaget, mest pysslat med röka och en och annan partylina-piller innan. Sökningen funkar inte för mig i dag, finner inte det jag letar. Men vad tror du om att väga upp 20-25 mg och blanda ner i ljummet vatten, röra om och halsa?

Peace

Låter bra. Men du kan även blanda i saft eller läsk. svep snabbt är mitt tips. Jag tycker det inte smakar så illa men och andra sidan har jag inget emot att röka skrap heller (tycker det smakar likadant som allt annat jag röker i princip )

En sak jag undrat. När man trippar är ju set & setting väldigt viktigt för en lyckad tripp. Men hur skulle det vara om man såg eller utsattes för "negativa" saker så som kanske krigsfilmer,skräckfilmer,brutala spel osv. ni fattar vinkeln hoppas jag. När jag röker så kan man ju välja och vraka antigen ser man någon possitv film och mår allmänt bra eller någon mer negativ film som man kan sätta sig in i och "förstå" och börja filosofera lite gran. Liksom man sitter ju inte och garvar åt en krigsfilm direkt. Hur skulle det då vara om man såg på en mörk film, alltså inte en som frambringar värme? Flummigt värre men jag känner mig verkligen inte kapabel till att skriva något mer förstårligt.
Citera
2010-01-05, 00:56
Medlem
lucyskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Ska vara hemma ENSAM och ösa lite, kanske ringer hem en kompis om det blir lite ensamt med det tvivlar jag på. 4-ho-met första gången och 3d bio låter ju rätt riskabelt. Alla blev helt dumma i huvudet när vi tog den första gången och jag hallucinerade som fan, jag kune inte ens logga in på min dator eller ens starta ett spel

Låter bra. Men du kan även blanda i saft eller läsk. svep snabbt är mitt tips. Jag tycker det inte smakar så illa men och andra sidan har jag inget emot att röka skrap heller (tycker det smakar likadant som allt annat jag röker i princip )

En sak jag undrat. När man trippar är ju set & setting väldigt viktigt för en lyckad tripp. Men hur skulle det vara om man såg eller utsattes för "negativa" saker så som kanske krigsfilmer,skräckfilmer,brutala spel osv. ni fattar vinkeln hoppas jag. När jag röker så kan man ju välja och vraka antigen ser man någon possitv film och mår allmänt bra eller någon mer negativ film som man kan sätta sig in i och "förstå" och börja filosofera lite gran. Liksom man sitter ju inte och garvar åt en krigsfilm direkt. Hur skulle det då vara om man såg på en mörk film, alltså inte en som frambringar värme? Flummigt värre men jag känner mig verkligen inte kapabel till att skriva något mer förstårligt.

Du lär ju få en jävla medkänsla för offrerna säkert, inget jag skulle göra dock. Finns säkert dom som klarar av att se sådant. Men saker påverkar ens sinnen så otroligt mkt mer på psykedelier än på cannabis. Jag rekommenderar det alltså inte.
Citera
2010-01-05, 02:25
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu

När jag och en polare såg en skräckfilm på afterglowen var det iofs, på svamp, så kunde vi typ inte bli rädda nån av oss. Visst det var äckliga scener men kunde inte sätta oss in i filmen så pass så man fick dom känslorna. Man "tittade" som bara på filmen, var svårt att hänga med ibland också.
Citera
2010-01-05, 02:52
Medlem
BilboBus avatar
Två olika svar. Det beror nog mycket på sinnesstämningen och hur man själv som individuell. I värsta fall så stänger man bara av och sätter på glad musik
Citera
2010-01-05, 06:00
Medlem
youlaugh.s avatar
http://img694.imageshack.us/img694/2913/4ani.jpg

här har ni en kepa som jag designade nyss, alla borde köpa varsin!
Citera
2010-01-05, 06:11
Medlem
episods avatar
10mg räcker för första test.. 20-30 kan bli en visuell fest skojigt. Inte nånting ta ofta dock... careful careful..
Citera
2010-01-05, 06:14
Medlem
episods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
http://img694.imageshack.us/img694/2913/4ani.jpg

här har ni en kepa som jag designade nyss, alla borde köpa varsin!
xD suveränt!
Citera
2010-01-05, 09:22
Medlem
Nexorlights avatar
Är det någon som kommer in på djurfoder? Den är nere för mig iaf. Skulle vilja ha till helgen efter att läst om detta ämne
Citera
2010-01-05, 09:59
Medlem
cercinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nexorlight
Är det någon som kommer in på djurfoder? Den är nere för mig iaf. Skulle vilja ha till helgen efter att läst om detta ämne

(D)jurfoder har inte haft inne på ett tag, den enda webshoppen som har haft inne på senaste tid är Prisman.
Citera
2010-01-05, 13:34
Medlem
Ja.. vad ska man säga? Var en förbannat trevlig substans det där. Satt mest och garvade åt det visuella, nästan inga negativa tankar alls. Har en 2 X 3 meters Europa-karta på väggen, fan va den betedde sig. Färger som spred sig längs bergskedjor och efter floder som blodkärl. Konstant förändring i storlek och text som flöt ihop.

Trodde inte på att det skulle gå så snabbt eller vara så kraftigt visuellt. Blir nog att beställa hem en påse till innan det blir klassat.

Ska analysera gårdagen och se om jag lyckas kladda ner en tripprapport.

Peace

Edit: Bör man vänta en vecka för att få samma effekt av samma mängd?
Senast redigerad av JakeSavage666 2010-01-05 kl. 14:21.
Citera
2010-01-05, 16:13
Medlem
Bigmaws avatar
Citat:
Ja.. vad ska man säga? Var en förbannat trevlig substans det där. Satt mest och garvade åt det visuella, nästan inga negativa tankar alls. Har en 2 X 3 meters Europa-karta på väggen, fan va den betedde sig. Färger som spred sig längs bergskedjor och efter floder som blodkärl. Konstant förändring i storlek och text som flöt ihop.

Trodde inte på att det skulle gå så snabbt eller vara så kraftigt visuellt. Blir nog att beställa hem en påse till innan det blir klassat.

Ska analysera gårdagen och se om jag lyckas kladda ner en tripprapport.

Peace

Edit: Bör man vänta en vecka för att få samma effekt av samma mängd?

Det beror på din dos; min kompis tog 25mg, och tre dagar senare 25mg igen, och det blev hans dittills bästa tripp... Den första var bra också, men det jag menar är att om du tar små mängder så har du inte allt för hög resistans efter 3-4 dagar... Tar du däremot högre doser, säg 50mg+ så ökar din resistans multipelt, och då måste du öka din dos något enormt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in