2011-09-09, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
Härligt inlägg
Citera
2011-09-09, 02:05
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
Under filmen blev jag jätte rädd flera gånger det var mycket mycket läskigare än att se film nykter, jag kunde knappt stå upp hade lite svårare att andas och svettades mycket. Jag blev också pissnödig nästan hela tiden, gick på toa nästan 10 gånger hela natten vilket måste varit pågrund av drogen för annars pissar jag kanske 1 gång per natt.

Jävlar vilken speciell tripp du har haft

Själv kollade jag på film andra gången jag tog 4-ho-met, det var 35-40mg av prismans gamla batch. Det var den där "get him to the greek" och den börjar lite konstigt, som någon typ av dokumentär så jag förstod ingenting och gled in på snea tankebanor ,men vi stängde av filmen så det redde upp sig.
Film är definitivt inte för alla när det gäller hallucinogener. Dock har jag kollat på barnprogram under onset och tripp, det var retarderat.

Pisseaktiviteten ökar för mig också, under afterglow springer jag och pissar hela tiden. Beror det på att man dricker mycket? Jag dricker vatten i princip hela trippen för det känns mer fräscht i munnen. Det skumma är också att jag verkligen blir akut pissnödig helt plötsligt, när jag t ex ligger och blundar.
Citera
2011-09-09, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras

Själv kollade jag på film andra gången jag tog 4-ho-met, det var 35-40mg av prismans gamla batch. Det var den där "get him to the greek" och den börjar lite konstigt, som någon typ av dokumentär så jag förstod ingenting och gled in på snea tankebanor ,men vi stängde av filmen så det redde upp sig.
Film är definitivt inte för alla när det gäller hallucinogener. Dock har jag kollat på barnprogram under onset och tripp, det var retarderat.

Pisseaktiviteten ökar för mig också, under afterglow springer jag och pissar hela tiden. Beror det på att man dricker mycket? Jag dricker vatten i princip hela trippen för det känns mer fräscht i munnen. Det skumma är också att jag verkligen blir akut pissnödig helt plötsligt, när jag t ex ligger och blundar.
Jag behöver inte pissa så ofta, allt vatten kommer ut genom porerna över hela mig istället!
Citera
2011-09-09, 16:28
Medlem
Nate!s avatar
Jag har en relativt billig våg som ska ha milligramsprecision. Med två olika 10g-vikter visar den 10,037g på båda. Nu tänkte jag väga upp något milligram 4-ho-met för att testa om jag får allergiska reaktioner. Vågen visar 4mg, vågar jag lite på detta? (EDIT:Gissar på att det verkligen var mellan 1-5mg) Är det förövrigt en bra mängd för testet?
Mvh Nate!
Senast redigerad av Nate! 2011-09-09 kl. 17:15.
Citera
2011-09-09, 18:08
Medlem
Alp-Ottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate!
Jag har en relativt billig våg som ska ha milligramsprecision. Med två olika 10g-vikter visar den 10,037g på båda. Nu tänkte jag väga upp något milligram 4-ho-met för att testa om jag får allergiska reaktioner. Vågen visar 4mg, vågar jag lite på detta? (EDIT:Gissar på att det verkligen var mellan 1-5mg) Är det förövrigt en bra mängd för testet?
Mvh Nate!

Var köpte du din våg?
Citera
2011-09-09, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeltX
Någon som testat nrc's 4-ho-met?

Ja. testade för första gången tog ungerfär 20mg. och det funkade
Citera
2011-09-09, 20:09
Medlem
DeltXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChimChim
Ja. testade för första gången tog ungerfär 20mg. och det funkade

Vad anser du om dosen? Vilken "level" skulle du påstå att man når? Vet att det är indiviuellt men är ändå intressant att höra folks erfarenheter.
Citera
2011-09-09, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nate!
Mvh Nate!
Det låter bra. Du kommer inte dö.
Citera
2011-09-09, 20:54
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras

Haha. Själv kan jag inte kolla på film/tv under en tripp på varken metocin eller svamp, då allt på skärmen/tvn blir en suddig massa av fraktaler. Dock kör jag aldrig under 60mg, så kan ju bero på det.

En fråga till alla som båda testat metocin och svamp: Vad anser ni är "enklast" att få en bad trip på, av dem båda? Själv så tycker jag svamp är mer hotfullt och allvar, medans metocin är mer som en snäll och euforisk lek, så att säga. Svamp och AMT har jag sneat på, dock aldrig på metocin. Aldrig. Inte ens när jag försökt, genom att göra en så dålig set och setting jag bara kunde. Blev en mörkare tripp visserligen, men långt ifrån att snea samt fortfarande euforisk och kul.
Citera
2011-09-09, 23:14
Medlem
undrar oxå om rcshoppens och/eller nrc´s håller samma kvalite som prisman?
Citera
2011-09-10, 00:31
Medlem
Någon som vet ifall detta är farligt att ta ihop med GHB/GBL?

Tacksam för snabbt svar.

MVH
Citera
2011-09-10, 00:35
Medlem
Klyrres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeGandalf
Någon som vet ifall detta är farligt att ta ihop med GHB/GBL?

Tacksam för snabbt svar.

MVH

För faan Glenn! ...
(ont vet ja inte tyvärr men du bjöd in)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här