2011-03-10, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sjooberg
Trippade för första gången för 2 veckor sedan och imorgon är det dags igen Första gången var det inte meningen att det skulle bli resa då jag redan var full och hade tagit mig 2 linor 4-mec men det funkade fint. Lite jobbig at bara..

Imorgon tänkte jag köra på lite cannabis både innan och under trippen. Ni som har erfarenhet av den blandningen hur blir ruset?

Är det många som tycker det är lite småläskigt att kolla sig i spegeln? Rann massa blod från mitt ansikte och jag krympte, höll på att snea lite då men sen kom jag på bättre tankar

Jag hade sparat rökat till trippens slutskede, men det är en smaksak.

Ja, många ser sjuka saker i speglar under påverkan av fyran, så det är inte att rekommendera. Även en av anledningarna till varför jag inte trippar med folk på denna substans.
Citera
2011-03-10, 18:40
Medlem
Witchhunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjooberg
Är det många som tycker det är lite småläskigt att kolla sig i spegeln? Rann massa blod från mitt ansikte och jag krympte, höll på att snea lite då men sen kom jag på bättre tankar
Man hör massa skräckhistorier om speglar, hittills har det dock gått bra för mig. Helt fantastiskt att se sitt eget skinn bli lila och att man får massa davidsstjärnor överallt på huden.
Citera
2011-03-10, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Witchhunter
Man hör massa skräckhistorier om speglar, hittills har det dock gått bra för mig. Helt fantastiskt att se sitt eget skinn bli lila och att man får massa davidsstjärnor överallt på huden.

Din sjuka, sjuka människa.

Citera
2011-03-10, 21:17
Medlem
apan76s avatar
Är det någon som har upplevt magbesvär efter att ha tagit homet? Trippade för första gången i söndags och har haft huvudvärk och skitit vatten sen dess Kan det kanske vara en allergisk reaktion eller vad tror ni?
Citera
2011-03-10, 22:42
Medlem
Serpicos avatar
Hej igen allt gott folk!
Jo jag skulle resa igår, men somnade i sista sekund för jag vart helt utslagen efter en hektisk dag på jobbet!
Idag är jag iallafall taggat på att resa! MEN!! Kan jag resa trots sertralin krka 50mg per dag, och nu kåvepenin samt hostmedicin lesothon eller något liknande, med morfin i? Är det ok? Inget som kan gå snett?
Snälla rara ni, hoppas jag kan få ett vettigt och snabbt svar så jag vet om jag kan resa säkert ikväll!
Ha de!
EDIT: Ingen som kan svara?
Senast redigerad av Serpico 2011-03-10 kl. 23:25.
Citera
2011-03-11, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serpico
Hej igen allt gott folk!
Jo jag skulle resa igår, men somnade i sista sekund för jag vart helt utslagen efter en hektisk dag på jobbet!
Idag är jag iallafall taggat på att resa! MEN!! Kan jag resa trots sertralin krka 50mg per dag, och nu kåvepenin samt hostmedicin lesothon eller något liknande, med morfin i? Är det ok? Inget som kan gå snett?
Snälla rara ni, hoppas jag kan få ett vettigt och snabbt svar så jag vet om jag kan resa säkert ikväll!
Ha de!
EDIT: Ingen som kan svara?

Strunta i det, kör en annan dag när du är clean.
Citera
2011-03-11, 01:42
Medlem
Serpicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Strunta i det, kör en annan dag när du är clean.
Ah för sent nu...30 mg....men de går oerhrt i vågor!? Pga morfinet kanske? Aja skick mer imon orkar ej start upp datorn....godnatt fridens osv....
Citera
2011-03-11, 19:00
Medlem
sebbsis avatar
Tjena. Lugnt att dra 30 mg 4-ho-met efter ha dragit lite tjack? Tar det i kapsel
Citera
2011-03-11, 19:04
Medlem
DexT3Rs avatar
shit, tog 50mg i snapsglas, fy fan va det kickar in snabbt!
Citera
2011-03-11, 19:12
Medlem
Mindre mängd = kortare tolerans, right?
så... om man tar 10-20mg så borde man inte ha så stor tolerans till fredag nästa vecka.
vet att man bör vänta 2veckor för vara på den säkra sidan. Menmen
Citera
2011-03-11, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zimmyy
Ingen annan som märkt effekter av 4-ho-met även efter avslutat brukande? Ibland ser jag ser olika symboler och mönster komma flygandes emot mig på kvällen innan jag hunnit somna med stängda ögon, precis som de såg ut när jag trippade, men inte riktigt lika tydliga. Inte tillräckligt mycket för att klassas som hppd, men fortfarande märkbart. Senaste gången jag trippade var förra året.

på peaken av trippen, när jag blundar brukar jag gå i labyrinter och slott typ. ser ut som ett gammal spel gjort av olika färger typ.
när trippen är över så upplever jag samma sak. t.ex. en fyrkant som flyger runt, som windows gamla skärmsläckare. den ändrar sedan form till cirklar, trianglar etc
Citera
2011-03-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danjeas
Mindre mängd = kortare tolerans, right?
så... om man tar 10-20mg så borde man inte ha så stor tolerans till fredag nästa vecka.
vet att man bör vänta 2veckor för vara på den säkra sidan. Menmen
1 vecka är inge problem, sålänge man inte kör typ varje vecka i en längre tid, då bygger man upp tolerans. Jag har trippat utan problem med 3-4 dagar emellan så en vecka fungerar definitivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in