Citat:
Ursprungligen postat av HabIb*
Hur lng tid sitter 4-ho-met kvar i systemet ?
Ska in p piss om ngra veckor.
De kollar inte efter det p piss och det sitter dessutom bara i max ett par dar. Detta r iof ett antagande men psykadelika i allmnhet gr ur kroppen skitfort.
Citat:
Ursprungligen postat av Lomin
Toleransen byggs upp grymt fort, s att fylla p brukar ej funka. Om du ska fylla p s gr det inom 30 minuter efter frsta intag, och som sagt ven d kan det vara fr sent. Bst r att helt enkelt ta rtt mngd frn brjan.
Dagen efter brukar i alla fall fr mig bli en hel rehabdag. Sover nstan hela dagen efter och ibland fr jag ven en del huvudverk. Kroppen blir rtt utsliten efter en resa p 4an. Hjrnan arbetar ju typ 300 gnger snabbare n vanligt s det r inte s konstigt att man blir trtt. Kom dock ihg att detta r en RC och ingenting garanterar att det blir just s hr fr dig. Ingen tripp p 4an r den andre lik. Hoppas att allt gr bra och kom ihg "man landar alltid, och du dr aldrig".
Min frsta gng fyllde jag p och det fungerade (tror det var 1 timme ungefr efter frsta intag). Dock blev det jvligt konstigt rus. Efter att pfyllningen blev det inte jttepsykadeliskt men blev typ tjackad som fan s antar att serotonin/dopamin eller ngot skit slpptes ut. Satt med spnningar i hela ansiktet och kroppen och kken var helt cp.
Men ju toleransen kommer galet fort och vill man vara sker p att inte frlora en del av effekten s br man kra allt samtidigt och inte fylla p.