2011-05-26, 01:17
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Jag mr helt ok men knner mig lite smutsig och har lite problem att somna

En dusch, lite mat o en trevlig film nerkrupen i soffan r dock lsningen p detta.

Det r 4-ho:t som gr att jag tycker jag ser smutsigare ut, lgger mrke till sm hrstrn och dammkorn p klder osv

Mvh

Ah lite stdpedantAt lter det som, vet en sjuk sneing/AT jag hade p hattar av oknt slag dr jag gjorde en toalett helt spotless ! Vet inte om detta kndes bra eller inte..

Dagen efter blev jag glad av att se det iafl

Citat:
Ursprungligen postat av Lomin
Toleransen byggs upp grymt fort, s att fylla p brukar ej funka. Om du ska fylla p s gr det inom 30 minuter efter frsta intag, och som sagt ven d kan det vara fr sent. Bst r att helt enkelt ta rtt mngd frn brjan.
Dagen efter brukar i alla fall fr mig bli en hel rehabdag. Sover nstan hela dagen efter och ibland fr jag ven en del huvudverk. Kroppen blir rtt utsliten efter en resa p 4an. Hjrnan arbetar ju typ 300 gnger snabbare n vanligt s det r inte s konstigt att man blir trtt. Kom dock ihg att detta r en RC och ingenting garanterar att det blir just s hr fr dig. Ingen tripp p 4an r den andre lik. Hoppas att allt gr bra och kom ihg "man landar alltid, och du dr aldrig".

Knns bra att hra lite om dagen efter, ska luslsa Faqen (som frvrigt r riktigt bra)Hallucinogener..

Tack fr svar!
Citera
2011-05-26, 10:56
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
Hur mr man dagen efter p detta ?

jag knner mig lugnare (trtt) men glad. Har blivit mycket gladare efter homet trippar. D trippar jag ca varannan helg.
Citera
2011-05-26, 22:19
Medlem
HabIb*s avatar
Hur lng tid sitter 4-ho-met kvar i systemet ?

Ska in p piss om ngra veckor.
Citera
2011-05-26, 22:31
Medlem
Bestllde lite bensodiazepiner igr, och en karta Imovane, fr att kunna dda en dlig tripp/sova eftert. Vad r effektivast; alprazolam, diazepam eller zopiklon?
Citera
2011-05-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HabIb*
Hur lng tid sitter 4-ho-met kvar i systemet ?

Ska in p piss om ngra veckor.
De kollar inte efter det p piss och det sitter dessutom bara i max ett par dar. Detta r iof ett antagande men psykadelika i allmnhet gr ur kroppen skitfort.
Citat:
Ursprungligen postat av Lomin
Toleransen byggs upp grymt fort, s att fylla p brukar ej funka. Om du ska fylla p s gr det inom 30 minuter efter frsta intag, och som sagt ven d kan det vara fr sent. Bst r att helt enkelt ta rtt mngd frn brjan.
Dagen efter brukar i alla fall fr mig bli en hel rehabdag. Sover nstan hela dagen efter och ibland fr jag ven en del huvudverk. Kroppen blir rtt utsliten efter en resa p 4an. Hjrnan arbetar ju typ 300 gnger snabbare n vanligt s det r inte s konstigt att man blir trtt. Kom dock ihg att detta r en RC och ingenting garanterar att det blir just s hr fr dig. Ingen tripp p 4an r den andre lik. Hoppas att allt gr bra och kom ihg "man landar alltid, och du dr aldrig".
Min frsta gng fyllde jag p och det fungerade (tror det var 1 timme ungefr efter frsta intag). Dock blev det jvligt konstigt rus. Efter att pfyllningen blev det inte jttepsykadeliskt men blev typ tjackad som fan s antar att serotonin/dopamin eller ngot skit slpptes ut. Satt med spnningar i hela ansiktet och kroppen och kken var helt cp.

Men ju toleransen kommer galet fort och vill man vara sker p att inte frlora en del av effekten s br man kra allt samtidigt och inte fylla p.
Senast redigerad av Mr.Dee 2011-05-26 kl. 22:48.
Citera
2011-05-27, 11:24
Medlem
mindwalkers avatar
ntligen! Idag blir det ka av, har vg som klarar 0,01 s vger upp en p 100 sen delar den i fyra hgar. Men vilken intagnings metod ger minst bodyload?

Mvh Mw
Citera
2011-05-27, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindwalker
ntligen! Idag blir det ka av, har vg som klarar 0,01 s vger upp en p 100 sen delar den i fyra hgar. Men vilken intagnings metod ger minst bodyload?

Mvh Mw
Har inget att jmfra med men jag har bombat (i gelatinkapsel) varje gng och knt en ytterst minimal bodyload som gr ver p en kvart. Knappt mrkbart.
Citera
2011-05-27, 11:45
Medlem
parkrttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindwalker

Mvh Mw
Du vet att vgen avrundar s du kan, rent teoretiskt, f en hg med 149 nr du vger ?
Citera
2011-05-27, 11:57
Medlem
mindwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Du vet att vgen avrundar s du kan, rent teoretiskt, f en hg med 149 nr du vger ?

Jo r medveten om det men nr vgen visa 0.01 s kan det ju st 0.11 dvs 110mg, + kalibrerar vgen innan ofc. Sen r det ingen B-vg, kpt p en seris sida fr 600kr ca. Men frstr vad du menar!
Citera
2011-05-27, 22:05
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
Hur mr man dagen efter p detta ?
Det beror p hur min tripp blev, r trippen vldigt lyckad mr jag mycket bra dagen efter!
Citera
2011-05-28, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta

Hur skulle det g till, vgen man upp 100mg med en vg som har en exakthet p 0,01g s borde man rimligtvis hamna ngonstans mellan 95mg och 105mg. Om det var mer n 105mg s borde vgen visa 110mg. Allts inte en chans att man ha 149mg p vgen nr den visar 100mg.
Citera
2011-05-28, 23:30
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Min frsta gng fyllde jag p och det fungerade (tror det var 1 timme ungefr efter frsta intag). Dock blev det jvligt konstigt rus. Efter att pfyllningen blev det inte jttepsykadeliskt men blev typ tjackad som fan s antar att serotonin/dopamin eller ngot skit slpptes ut. Satt med spnningar i hela ansiktet och kroppen och kken var helt cp.
Japp. S knner jag ocks. Har tagit relativt sm doser bde idag och igr och idag knns det som ett vldigt svagt E-rus. Blir att lta bli ett tag nu, det r bara s ltt att man tappar disciplinen nr man har mycket hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in