2009-08-27, 09:26
Medlem
Gagoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
kan man få bestående men av en överdos på 4-ho? säg ca 150 mg

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=377623

Han klarade sig fint
Tror jag själv ska prova 70-100mg nästa tripp
Citera
2009-08-27, 13:27
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gagoff
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=377623

Han klarade sig fint
Tror jag själv ska prova 70-100mg nästa tripp

Jag verkar ha klarat mig fint nu jag med. Kom hem 00.00 full som ett drägg och svepte allt mitt resterande 4-ho-met, ca 150 mg , 4 koffeinpiller och 2 treo ( för att jag spillde kokande vatten på foten när jag skulle laga fyllekäk) och fick den världens jävla tripp. Återkommer när jag mår bättre om hur den var, men kan säga att jag satt vann över mitt trägolv i ett staring-contest.

Och jag ska bli helnykterist. Alkohol för med sig så dumma saker, dock gick det inte så snett som det mycke väl hade kunnat.
Senast redigerad av negerbarn 2009-08-27 kl. 13:31.
Citera
2009-08-27, 15:24
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Tack för svaren homeburner och gagoff, fan man kan alltid räkna med er här på FB! Stor credd!

Fick mitt från SR idag också och vill bara höra med er andra som fått från dem på sistonde, är det bra/rätt grejjor? Lite rädd blir man ju när det kommer i ett uråldrigt skrynkligt kuvert och det är pulver runt hela pulverpåsen osv. Känns lite skumt bara på något sätt. Inget jag behöver nojja över?

Det brukar vara så från dom, inte senaste gången jag beställde men alla andra gånger. Och det fungerade så inget att nojja över
Citera
2009-08-27, 16:26
Medlem
Mullemecks avatar
well, kan konstatera att rcsweden har skickat ut pulver till mig brorsan hämtade ut det åt mig idag dock har vi inte testat det än så återkommer då vi är säker på att de är 4-ho-met och kvalitet osv
Citera
2009-08-27, 18:12
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Läser att många av er här i tråden har eller tänker testa doser över 100mg.

Jag bryr mig inte vad ni gör med era liv men jag vill ändå varna.
Själv har jag testat 50mg som mest. Tog allt på en gång.

Verklighetsuppfattningen försvann stundtals helt. Trodde att jag befann mig i en dröm eller något, det kändes verkligen inte verkligt. Då var jag även ute blandannt, mitt på dagen.
Känslan är väldigt svår att beskriva, men den var stundtals mycket otäck.
Bilarna såg ut som radiobilar som svitchade fram lite här och var. Känslan för avstånd var riktigt dålig så jag kunde ej skilja ifall bilarna befann sig 3 meter eller 30 meter ifrån mig.
Allt jag såg var i många fall spegelvänt. Ibland upp och ner. riktigt skumt och Otäckt..

Men det värsta av allt. Var när ruset höll på att klinga av då jag fick en ångest jag aldrig tidigare känt. Obehagligt som inåt helvete och jag vill aldrig vara med om det igen.

Har inte tagit 4-ho-met sedan dess och jag känner mig inte redo för det ens idag. (senaste gången var för ett halvår sedan.)

Vill även tillägga att innan denna incident inträffade så tyckte jag att ett 4homet rus var bland det skönaste.

Så, en dålig tripp kan verkligen sätta sina spår.

EDIT: Innan jag tog 50mg dosen. så hade jag trippat en del gånger på 25mg, då var det inga problem alls. Men höjningen till 50 var som sagt obeskrivlig. Och jag skulle ALDRIG få för mig att försöka mig på doser i 100mg+ klassen.
Citera
2009-08-27, 20:03
Medlem
Gagoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle

Verklighetsuppfattningen försvann stundtals helt. Trodde att jag befann mig i en dröm eller något, det kändes verkligen inte verkligt. Då var jag även ute blandannt, mitt på dagen.
Bilarna såg ut som radiobilar som svitchade fram lite här och var. Känslan för avstånd var riktigt dålig så jag kunde ej skilja ifall bilarna befann sig 3 meter eller 30 meter ifrån mig.
Allt jag såg var i många fall spegelvänt. Ibland upp och ner. riktigt skumt och Otäckt..

Men det värsta av allt. Var när ruset höll på att klinga av då jag fick en ångest jag aldrig tidigare känt. Obehagligt som inåt helvete och jag vill aldrig vara med om det igen.

Har inte tagit 4-ho-met sedan dess och jag känner mig inte redo för det ens idag. (senaste gången var för ett halvår sedan.)

Vill även tillägga att innan denna incident inträffade så tyckte jag att ett 4homet rus var bland det skönaste.

EDIT: Innan jag tog 50mg dosen. så hade jag trippat en del gånger på 25mg, då var det inga problem alls. Men höjningen till 50 var som sagt obeskrivlig. Och jag skulle ALDRIG få för mig att försöka mig på doser i 100mg+ klassen.

Jag har kört på 20-30, 40-60 och även runt 70, så jag tror att 100 är okej för mig personligen. Det gäller att börja lågt och höga lite i taget.
Vissa människor är mer känsliga än andra. Jag får vissa ljudförvrängningar i musik på 40+, medans min kompis inte ens förstod språket på TV när han körde på ca 40.
Vid 20-30 får jag inte så många visuella förvrängningar. Lite ljusare, små saker man ser i mönster.
Jag väger iofs ca 128kg också, så det kanske påverkar, inte vet jag...
Citera
2009-08-27, 21:57
Medlem
negerbarns avatar
Dosen på 150 som jag tog igår var inte avsiktlig. Tappade totalt kontrollen pga ett helrör vodka. Skulle aldrig tagit med är 50 mg som mest på en gång annars. Dock ska jag inte hålla på alls med varken alkohol på eller andra droger på bra länge nu, det räckte gott och väl inatt.
Citera
2009-08-27, 23:23
Medlem
Derangements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle

Till att börja med så kan jag ju säga att det är väldigt individuellt. En 50mgs tripp för dig kan motsvara än 100mgs tripp för mig. Sedan inverkar toleransen något extremt hur påverkad du blir.

Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Dosen på 150 som jag tog igår var inte avsiktlig. Tappade totalt kontrollen pga ett helrör vodka. Skulle aldrig tagit med är 50 mg som mest på en gång annars. Dock ska jag inte hålla på alls med varken alkohol på eller andra droger på bra länge nu, det räckte gott och väl inatt.
Jag har, liksom dig, intagit större doser vid berusning av alkohol och haft väldigt lyckade trippar. Jag säger dock inte att folk ska kasta i sig överdoser för att dem är fulla är liknande. Jag säger bara att det inte är hela världen att ta lite mycket, så länge du är kapabel att hantera situationen som du satt dig själv i.
Citera
2009-08-28, 09:42
Medlem
Någon som har koll på prismans custom synthesis, brukar de ens erbjuda sådant och till vilket pris? Jag finner 4-aco-met mycket skönare än dess trendiga kusin 4-ho-met, men det verkar inte finnas några sidor som säljer det längre, helvete.
Citera
2009-08-28, 10:26
Medlem
junkiebusinesss avatar
Undrar om något vänlig själ som kan pma sidorna, sr/prisman.
Citera
2009-08-28, 10:30
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lohe
Någon som har koll på prismans custom synthesis, brukar de ens erbjuda sådant och till vilket pris? Jag finner 4-aco-met mycket skönare än dess trendiga kusin 4-ho-met, men det verkar inte finnas några sidor som säljer det längre, helvete.

Kan du beskriva mer utförligt vad du upplever för skillnader?

Citat:
Ursprungligen postat av junkiebusiness
Undrar om något vänlig själ som kan pma sidorna, sr/prisman.

#3706.
Citera
2009-08-28, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Kan du beskriva mer utförligt vad du upplever för skillnader?
Aco-met känns betydligt seriösare på ett för mig positivt sätt. Visst har de i princip väldigt mycket gemensamt, men vissa egenskaper hos aco-met har jag alltid kommit att längta tillbaka till av någon anledning. Till exempel att vara ute och gå runt bland en massa främlingar verkar innebära nästan outhärdlig paranoia som ändå alltid utvecklas till trippens höjdpunkt, något som jag inte ännu upplevt med ho-met. Även musik är en helt annan historia när man tagit aco-met, för den verkar då kunna påverka en väldigt djupt, allt från att ena stunden nästan strypa en till döds, så att säga, till att sedan frambringa några av de mest euforiska stunderna i ens liv. Däremot orkar jag knappast lyssna på musik med ho-met.

Dessa exempel handlar om diverse ho- och aco-metupplevelser med nästintill samma dosering, administrationssätt och situation varje gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in