Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Läser att många av er här i tråden har eller tänker testa doser över 100mg.
Jag bryr mig inte vad ni gör med era liv men jag vill ändå varna.
Själv har jag testat 50mg som mest. Tog allt på en gång.
Verklighetsuppfattningen försvann stundtals helt. Trodde att jag befann mig i en dröm eller något, det kändes verkligen inte verkligt. Då var jag även ute blandannt, mitt på dagen.
Känslan är väldigt svår att beskriva, men den var stundtals mycket otäck.
Bilarna såg ut som radiobilar som svitchade fram lite här och var. Känslan för avstånd var riktigt dålig så jag kunde ej skilja ifall bilarna befann sig 3 meter eller 30 meter ifrån mig.
Allt jag såg var i många fall spegelvänt. Ibland upp och ner. riktigt skumt och Otäckt..
Men det värsta av allt. Var när ruset höll på att klinga av då jag fick en ångest jag aldrig tidigare känt. Obehagligt som inåt helvete och jag vill aldrig vara med om det igen.
Har inte tagit 4-ho-met sedan dess och jag känner mig inte redo för det ens idag. (senaste gången var för ett halvår sedan.)
Vill även tillägga att innan denna incident inträffade så tyckte jag att ett 4homet rus var bland det skönaste.
Så, en dålig tripp kan verkligen sätta sina spår.
EDIT: Innan jag tog 50mg dosen. så hade jag trippat en del gånger på 25mg, då var det inga problem alls. Men höjningen till 50 var som sagt obeskrivlig. Och jag skulle ALDRIG få för mig att försöka mig på doser i 100mg+ klassen.
Jag har kört på 20-30, 40-60 och även runt 70, så jag tror att 100 är okej för mig personligen. Det gäller att börja lågt och höga lite i taget.
Vissa människor är mer känsliga än andra. Jag får vissa ljudförvrängningar i musik på 40+, medans min kompis inte ens förstod språket på TV när han körde på ca 40.
Vid 20-30 får jag inte så många visuella förvrängningar. Lite ljusare, små saker man ser i mönster.
Jag väger iofs ca 128kg också, så det kanske påverkar, inte vet jag...