2007-12-10, 01:10
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0sse
den känslan känner man igen.. så jävla obehagligt att allting känns helt blöt å så nojjar man som fan att man pissat på sig.. värst om man är ute bland folk å shit på rave som jag vart en gång när den känslan infann sig

haha jobbigt läge men jag förstår inte varför folk gör så big deal at att man känner sig "våt". jag menar folk vet mycket väl att dom är trippade och vet man inte det så är man inte hemma och då spelar det juh ingen roll. och om man känner sig våt så är det inte svårare än att känna lite diskret på brallan och se om man pisset ner sig om man är riktigt osäker.
Citera
2007-12-10, 02:44
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
haha jobbigt läge men jag förstår inte varför folk gör så big deal at att man känner sig "våt". jag menar folk vet mycket väl att dom är trippade och vet man inte det så är man inte hemma och då spelar det juh ingen roll. och om man känner sig våt så är det inte svårare än att känna lite diskret på brallan och se om man pisset ner sig om man är riktigt osäker.

Den där känslan tycker jag till och med om som oftast. Oftast så inträdder den när man är precis på väg ner och allt bara är här och nu. Vet inte om det bara är jag. Man kommer liksom ner från stormens öga, våt och lite nerskitad. Ger liksom en extra dimension till att man varit ute och rest.
Citera
2007-12-10, 12:57
Bannlyst
hehe nä jag upplever detta i peaken, när de kommer på som kraftigast.. så känns de typ som man pissat på sig kraftigt.. jag kommer ihåg hur nojjig jag vart.. gick runt å fråga alla "ser de ut som jag pissat på mig".. haha gick å kände hela tiden också för att vara säker..

aja, då fick man sitt 4-ho-met idag, så då kan jag också gröna sidan.
tycker dock de ser väldigt annorlunda ut jämfört mot andra substanser jag haft. lukta rätt skumt med.. är ju fumurate, å som jag förstått de från bluelight ska de vara nån form av salt kristaller..

hur såg ditt ut ålen?
Citera
2007-12-10, 13:21
Medlem
Citat:
aja, då fick man sitt 4-ho-met idag, så då kan jag också gröna sidan.tycker dock de ser väldigt annorlunda ut jämfört mot andra substanser jag haft. lukta rätt skumt med.. är ju fumurate, å som jag förstått de från bluelight ska de vara nån form av salt kristaller..

hur såg ditt ut ålen?
Mitt är iaf vitt, mer åt mjöl- än kristall-hållet och luktar som sagt skumt. Nån blandning av skit, klor och nåt mer, svårt att förklara.

Blir det provtur idag?
Citera
2007-12-10, 13:34
Medlem
Ålens avatar
Citat:
hehe nä jag upplever detta i peaken, när de kommer på som kraftigast.. så känns de typ som man pissat på sig kraftigt.. jag kommer ihåg hur nojjig jag vart.. gick runt å fråga alla "ser de ut som jag pissat på mig".. haha gick å kände hela tiden också för att vara säker..

aja, då fick man sitt 4-ho-met idag, så då kan jag också gröna sidan.
tycker dock de ser väldigt annorlunda ut jämfört mot andra substanser jag haft. lukta rätt skumt med.. är ju fumurate, å som jag förstått de från bluelight ska de vara nån form av salt kristaller..

hur såg ditt ut ålen?

Mitt är vit, lite som vaniljsockare i konsistensen och färgen. Det fastnar lite lätt vid sidan av påsen när man häller ut det också. Tycker det doftar gott om man luktar försiktigt. Nästan lite godisdoft, som såna där krämiga citronkarameller. Inhalerar man doften hårdare luktar det fortfarande det men inte lika mycket godis utan mer kemiskt. Jag gillar doften av det dock.

Blir det och busköra det snart då?
Citera
2007-12-10, 13:44
Bannlyst
mm tycker de är väldigt vitt, tjockt, typ som mjöl ja...
luktar inte direkt kemikalie över det hela..

ah blir väl till att prova frammåt kvällen då å se.
Citera
2007-12-10, 14:11
Medlem
trippens avatar
Citat:
mm tycker de är väldigt vitt, tjockt, typ som mjöl ja...
luktar inte direkt kemikalie över det hela..

ah blir väl till att prova frammåt kvällen då å se.

haha men det är inte smaken och lukten som är det viktigaste. det viktigaste är att man blir bäng. jag har haft en chemikalie (DPT) som luktate skumt som fasen typ tvålig rökelse och när man rökte det så smakade det och luktade det bokstavligen prutt. och bajs lukten satt kvar i rummet i ca ett dygn.
och när jag käkade det så smakade det unken tvålig rökelse nästan så man blir illamånde när man tänker på det.
Citera
2007-12-10, 15:58
Bannlyst
hahaha fy fan..

de äckligaste jag smakat är 4-aco-dipt.. så jävla skabbig smak.. kräkte nästan upp skiten innan man fått ner det..
Annars är ju dxm rätt räligt också hehe
Citera
2007-12-10, 17:59
Bannlyst
Citat:
hahaha fy fan..

de äckligaste jag smakat är 4-aco-dipt.. så jävla skabbig smak.. kräkte nästan upp skiten innan man fått ner det..
Annars är ju dxm rätt räligt också hehe

Rapport senare hoppas jag.
Citera
2007-12-10, 18:28
Medlem
Trollishs avatar
MM bosse en rapport vore bra, då dem andra som skrivit rapporterna har jag ingen aning om vilka det är och kan lika gärna vara smokie själv.

Men annars verkar juh 4-ho-met som en höjdare.
Citera
2007-12-11, 16:40
Medlem
Ålens avatar
Bosse, har du testat grejerna än?
Citera
2007-12-11, 18:42
Bannlyst
Ja vad kan jag säga.. det funkar iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera