2010-06-22, 10:44
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bewk
Ska och ska, har som sagt väntat 1 vecka förut och fått bra effekt. En gång körde jag på 6 dagars mellanrum och då fick jag en lite mildare tripp, men ändå så jag blev nöjd.

Nu senast så kände jag inte av någonting alls, typ som att man hade druckit tre öl eller så. Tog ju ändå 70mg, så tycker allt att jag borde ha känt något iaf.
Frågan är om man förlängde immuniteten nu? Går på semester till helgen och tänkte ta mig en rackare på måndag. Blir spännande att se om man får någon effekt.

Väldigt skumt att du inte kände av det, du borde ha fått en ganska stark tripp ändå. Mer än en vecka ska inte behövas, bara att toleransen kanske går ner till noll då man väntar ett par veckor.

Jag brukade trippa på helgerna och då var det bara en vecka emellan. Jag gick upp med ungefär 15mg per tripp och varje gång var den märkbart starkare, så en vecka ska fan vara nog. Kör nasalt, men oralt ska inte vara någon skillnad toleransmässigt?

Surt för dig om du på något vänster blivit immun, då kan du få min adress så kan du skicka kvarvarande!
Citera
2010-06-22, 10:48
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggybare
Jag måste alltid, utan undantag, oavsett substans eller dos, röka igång trippen med cannabis eller liknande. Annars blir det precis som du beskriver, lätta effekter men inte mer än så.

Visst är det individuellt det är ju en RC, men att jämföra 70mg med några öl? Kan verkligen inte förstå hur det på något sätt skulle kunna bli så. Jag fick ändå väldigt mycket visuellt på min första tripp (25mg) och 70mg är ändå ganska mycket. Han borde fått effekt eftersom han fått det innan på mindre doser kan man tycka.

Antar att du röker under peaken för övrigt va? Och inte innan du trippar?
Citera
2010-06-22, 13:11
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Prisman uppe igen! Tack gode gud! Men alla produkter verkar vara borttagna..
Senast redigerad av kamouflagekorv 2010-06-22 kl. 13:13. Anledning: k
Citera
2010-06-22, 16:33
Medlem
-juicyfruit-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bewk
Var med om en jäkligt skum grej nu i helgen. Jag har trippat ganska mycket på 4H och har börjat gå upp på doser på ca 60-70mg. Senaste trippen var förra fredagen och nu i lördags (alltså 8 dagar senare) var det dags igen.
Jag tog 70mg och polaren tog 35mg, vilket gav effekt på honom nästan direkt. Tyckte att det var lite skumt att jag inte kände av något, då det oftast slår direkt på mig. Väntade en timme, två timmar och efter 3-4 timmar kände jag mig lite flummig men inte mer. Polaren var väldigt påverkad medan jag satt och var mer eller mindre opåverkad.
Tidigare när jag har tagit större doser har världen badat i färg och rörelse, men nu kröp det inte ens i tapeterna eller mattorna. Kan det ha varit för nära mellan tripparna (en vecka har varit lugnt förut) eller kan det finnas nån annan anledning till att jag inte fick någon effekt? Notera att jag inte går på något lugnande eller andra läkemedel.

du har tolerans, man får det av psykadeliska i längden, vissa snabbare än andra- sluta trippa i ett år så får du effekt igen, men kanske inte lika stark som första gången det heller, eller så tar du och börjar med DPT istället för 4ho som är en skit triptamin-
Citera
2010-06-22, 20:46
Medlem
Testade 4-ho-met/något hallucinogent för första gången igår, hade hoppats att
det skulle vara en skön känsla+ lite kul hallisar men var mest hallisar som iofs var
kul i början tills det bara kändes ganska jobbigt alltihopa. Borde jag ge det en chans till eller vad tror ni? Skulle tro att jag tog ca 25 mg
Citera
2010-06-22, 23:31
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Testade 4-ho-met/något hallucinogent för första gången igår, hade hoppats att
det skulle vara en skön känsla+ lite kul hallisar men var mest hallisar som iofs var
kul i början tills det bara kändes ganska jobbigt alltihopa. Borde jag ge det en chans till eller vad tror ni? Skulle tro att jag tog ca 25 mg

Jag tog 30mg första gången, och det blev som du säger, lite hallisar men inget mer.
Andra gången provade jag 50mg, och det var bra mycket roligare, skönare känsla och mycket trippigare.

Mvh
Citera
2010-06-23, 00:40
Medlem
Lilabanans avatar
40-50mg är ju en perfekt dos för den som vill trippa men inte flippa, så att säga. allt under 30mg är ju typ mysdos imo.
Citera
2010-06-23, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
40-50mg är ju en perfekt dos för den som vill trippa men inte flippa, så att säga. allt under 30mg är ju typ mysdos imo.
Hur är det med mindfuck på 25mg? Röker brajja samtidigt och det brukar boosta rätt bra iofs.
Har länge varit sugen på att prova men kan vara jobbigt om det blir föör mycket tankeloops.

Hur länge håller det i sig?

Mvh
Citera
2010-06-23, 14:16
Medlem
RallyRallys avatar
Ingen som har fått nått från prisman än?
Citera
2010-06-23, 15:09
Medlem
Gamble33s avatar
Prisman verkar nere, vilket är bästa alternativet efter prisman?

PM uppskattas!
Citera
2010-06-23, 15:35
Medlem
Beställde från dem tidigt förra veckan, skickade ett mail samma dag och har inte hört något. Skulle också uppskatta ett pm angående någon annan bra shop!
Citera
2010-06-23, 15:40
Medlem
bewks avatar
För att svara på alla frågor:

Yes, jag röker CB och gjorde det även under "trippen". Jag brukar dock inte behöva röka för att få igång trippen, och det hjälpte inte heller nu senast.

Jag började trippa för ett par år sedan, men har haft ett uppehåll på ca 1 år. Denna säsong har jag hunnit med kanske 4-5 resor, känns inte som att det är nog för att bygga upp en så stor tolerans.
När jag började med 4h så körde jag 25mg doser, men har sakta men säkert gått upp till 70mg. Känner faktiskt inte så stor skillnad på 35mg och 70mg, lite mer intensivt bara.

Mina starkaste trippar (förutom svamp) har varit på just DPT, dock har jag faktiskt inte någon koll på vart man kan få tag på det sedan ND la ner. Gillade DPT som fan just för att det var så mörkt och jävligt. Tycker det är rätt najs att bli totalt lost

Ska testa att köra på igen nu på måndag. Ska även återgå till att börja köra nasalt igen, även om det smakar skit. Pallar inte att slösa bort fler doser nu haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in