2010-05-27, 18:01
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfjäll
Jaha? Precis som med alla andra som har börjat skrika scam i tråden bara för att deras saker inte har kommit direkt, trots att flera har skrivit i tråden innan att det är lite längre leveranstid från prisman än andra alternativ.

"Fick inte mitt på ca två veckor efter att det stått shipped" skriver han så är det väl inte så jävla konstigt att han börjar undra då det skickas inom sverige, inrikespost har jag aldrig varit med om att det tar mer än 2 dagarabsolut inte några 2 veckor.
Lite längre leveranstid syftar på att det tar några dagar för de att se att du betalat inte att frakten är seg.
Citera
2010-05-27, 18:06
Medlem
jaja1s avatar
Upplever man någon eufori på 4-ho-met? På LSD så mår jag fruktansvärt bra och känner en jäkla eufori. Kan 4-ho-met mäta sig med syra på den punkten?
Citera
2010-05-27, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaja1
Upplever man någon eufori på 4-ho-met? På LSD så mår jag fruktansvärt bra och känner en jäkla eufori. Kan 4-ho-met mäta sig med syra på den punkten?
Njaa skulle inte säga att den mäter sig med syra, men den finns helt klart där : )
Citera
2010-05-27, 19:25
Medlem
Seraphiums avatar
Citat:

Till och från. Jag blir omfamnad av 4-ho-met och känner mig så oerhört glad över det faktum att jag får ta del av upplevelsen.
Citera
2010-05-27, 21:14
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seraphium
Till och från. Jag blir omfamnad av 4-ho-met och känner mig så oerhört glad över det faktum att jag får ta del av upplevelsen.

Bra beskrivning där, den håller jag med om. Fan nu blev jag sugen på en trip det var ett tag sedan nu
Citera
2010-05-27, 21:20
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padex
Njaa skulle inte säga att den mäter sig med syra, men den finns helt klart där : )
Jag hade inte förväntat mig att man skulle må lika bra som på syra. 4-ho-met verkar dock vara en underbar drog för att vara laglig. Hur mycket skulle du säga att en lämplig första dos är om jag har tagit syra och lite andra hallucinogener förut?
Senast redigerad av jaja1 2010-05-27 kl. 21:25.
Citera
2010-05-27, 21:20
Medlem
ifoss avatar
Jag har alltid fått mina saker inom 1 vecka från att jag beställt det, men senaste gången så var det konstigt med datum räknade med att få det idag(torsdag) eller nu på fredag men kom tydligen redan på onsdagen. Det är inte inrikes prisman, det är från England när jag och en kompis kollade upp det.

Jag känner mig sjuk glad på 4-ho-met och tycker många saker blir roliga och skrattar mycket.
Citera
2010-05-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
"Fick inte mitt på ca två veckor efter att det stått shipped" skriver han så är det väl inte så jävla konstigt att han börjar undra då det skickas inom sverige, inrikespost har jag aldrig varit med om att det tar mer än 2 dagarabsolut inte några 2 veckor.
Lite längre leveranstid syftar på att det tar några dagar för de att se att du betalat inte att frakten är seg.

Jag vet att det är inrikes men faktum är att det är någonting som redan har påtalats i tråden tidigare och h*n har inte den första om har väntat så länge. Sen kan man tycka att det är dålig stil av prisman eller att det är några riktiga muppar som behöver så lång tid på sig för att skicka ett brev men faktum kvarstår att deras långa frakttider är kända men att det alltid har kommit fram i slutänden utan att någon har blivit scammad.
Citera
2010-05-27, 21:51
Medlem
Citat:

Jag brukar känna en del eufori innan det drar igång på riktigt men inte så att det mäter sig med syra och sedan under resten av ruset så har jag inte märkt av någon eufori. Med det sagt så menar jag inte att jag sitter och är deppig tvärtom men jag skulle inte påstå mig vara euforisk.
Citera
2010-05-28, 00:42
Medlem
EnLitenHares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifos
Jag har alltid fått mina saker inom 1 vecka från att jag beställt det, men senaste gången så var det konstigt med datum räknade med att få det idag(torsdag) eller nu på fredag men kom tydligen redan på onsdagen. Det är inte inrikes prisman, det är från England när jag och en kompis kollade upp det.

Jag känner mig sjuk glad på 4-ho-met och tycker många saker blir roliga och skrattar mycket.

Deras bank ligger i England men tvekar på att de skickar därifrån. Var det engelska frimärken eller?
Plus att på själva sidan i deras terms står det om att de följer "Swedish law", vore konstigt för ett företag i England.
Citera
2010-05-28, 00:58
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Jag hade inte förväntat mig att man skulle må lika bra som på syra. 4-ho-met verkar dock vara en underbar drog för att vara laglig. Hur mycket skulle du säga att en lämplig första dos är om jag har tagit syra och lite andra hallucinogener förut?
40 mg i så fall, kanske?
Citera
2010-05-28, 01:31
Medlem
Seraphiums avatar
Citat:

Beror helt. En liten dos ligger väl 15 mg. Jag brukar väl ligga på 20 mg utan problem. Får ett flertal hallisar och tankegångar. 30 mg så blir det väldigt mycket. När jag tog 35 såg jag 2m höga plantor och folk som reptiler. Allt beror på hur mycket du väger men om du är van och vill ha en tung tripp så borde 30-40mg räcka mer än väl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in