2010-02-23, 17:46
Medlem
Derangements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Jo men nu har det gått över en vecka och det har inte hänt nånting!
Det är inte ovanligt att få vänta så länge.
Citera
2010-02-23, 17:48
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derangement

Hmm okej dom andra gångerna jag har beställt så har det gått en vecka så har jag haft det hemma. Nu har dom inte ens ändrat statusen.
Citera
2010-02-23, 18:51
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Hmm okej dom andra gångerna jag har beställt så har det gått en vecka så har jag haft det hemma. Nu har dom inte ens ändrat statusen.
Dra iväg ett mail och kolla med dom!
Citera
2010-02-23, 19:21
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Dra iväg ett mail och kolla med dom!

Jo då har redan gjort det men skickade det igår.. inte fått svar ännu.
Citera
2010-02-23, 19:23
Medlem
Medias avatar
Citat:
Nån som vet varför det tar så lång tid från prisman?

Vet inte om du beställt en större mängd,det är ju inte första gången leveranser värda lite pengar "kommer bort" vilket det alltid finns utrymme för.

(vet iofs inte hur det står till med prisman i det syftet)
Citera
2010-02-23, 19:30
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Media
Vet inte om du beställt en större mängd,det är ju inte första gången leveranser värda lite pengar "kommer bort" vilket det alltid finns utrymme för.

(vet iofs inte hur det står till med prisman i det syftet)

Nja så mycket är det väl inte.. och har aldrig hört nåt sånt om prisman. Har dessutom beställt därifrån några gånger förut.
Citera
2010-02-23, 19:32
Medlem
Medias avatar
Citat:
Nja så mycket är det väl inte.. och har aldrig hört nåt sånt om prisman. Har dessutom beställt därifrån några gånger förut.

tänkte om du beställt ett par gram, liksom
nej, måste också inflika att de erfarenheter jag haft av prisman är bra.
men hursom finns det ju fall där folk blivit rejält blåsta.

hoppas du får hem det snart då, helt enkelt
Citera
2010-02-23, 21:42
Medlem
Vart ska jag hitta mitt 4-ho-met? Om jag inte vill vänta på att pulvermannen ska förnya deras lager vilket verkar ta lång tid. Inte heller beställa från prisman då det krånglar.
Citera
2010-02-24, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derangement

Nä det tog mig drygt en och en halv vecka senast, så det är bara att hålla ut några dagar till innan det är dags börja att oroa sig.
Citera
2010-02-24, 15:28
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _su
Nä det tog mig drygt en och en halv vecka senast, så det är bara att hålla ut några dagar till innan det är dags börja att oroa sig.

Okej hur lång tid tog det innan dom ändrade statusen från pending till confirmed? Har fan gått över en vecka och den har inte ändrats! Har aldrig tagit så lång tid förut.

Edit: Nu loggade jag in på prisman och ser att min order har ändrats till shipped! Trodde faktiskt inte att dom skulle blåsa, tyckte bara det verkade skumt. Men dom kanske har mycket att göra nu eller nåt.
Senast redigerad av Illuzionz 2010-02-24 kl. 15:35.
Citera
2010-02-24, 15:41
Medlem
angelofsins avatar
Citat:
Okej hur lång tid tog det innan dom ändrade statusen från pending till confirmed? Har fan gått över en vecka och den har inte ändrats! Har aldrig tagit så lång tid förut.

Edit: Nu loggade jag in på prisman och ser att min order har ändrats till shipped! Trodde faktiskt inte att dom skulle blåsa, tyckte bara det verkade skumt. Men dom kanske har mycket att göra nu eller nåt.

Jag upptäckte precis detsamma, beställde för ca en vecka sen. Detta är första gången därifrån så hoppas det hittar hem snart
Citera
2010-02-24, 15:55
Medlem
SoWNs avatar
mitt ändrades från pending till confirmed till shipped idag, får vi det på freda tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in