2008-01-17, 16:08
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lil' gringo
Hur lng tid hade du uppehll innan du tog det den andra gngen och hade du tagit ngon annan tryptamin/fenetylamin dremellan?

Vntade strax ver tv veckor. Mina vnner om inte brukat psykadelika p flera mnader fick nstan exakt samma effekt som mig, s det br inte ha berott p ngon tolerans. Brjar fundera p om det r olika batchar eller liknande, eftersom ven Trippen fick vnta ett bra tag. Jag menar, det r enorm skillnad p 30min och 3h...

Och, ja jag bombade ocks.
Citera
2008-01-17, 17:47
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Ja, det verkar vara en sjukt oberklig substans, ven om den anvnds av en och samma person. Frsta gngen kickade det rejlt efter typ 30 min p bara 20mg. Andra gngen tog jag bortt 30mg, och efter en timma hade jag bara milda effekter. Drfr bestmmde vi oss fr att rka en gs och d blev effekterna otroligt intensiva och jobbiga. S som sagt, vldligt svr att avgra vilken effekt man kommer att f p 4:at
Pminner en del om mina upplevelser.

Frsta gngen fick jag vl i mig runt 30mg, var dock alkoholpverkad och vi rkte ven lite fet. Trippen var jvligt visuell.

Andra gngen (1-2 veckor emellan) s tog jag uppemot 40mg och hade knappt ngra CEVs eller OEVs, det fanns svagt men inte mkt alls. Rolig i skallen var jag dock men lngt ifrn tillrckligt. Detta var 2 olika batchar.
Citera
2008-01-17, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
Pminner en del om mina upplevelser.

Frsta gngen fick jag vl i mig runt 30mg, var dock alkoholpverkad och vi rkte ven lite fet. Trippen var jvligt visuell.

Andra gngen (1-2 veckor emellan) s tog jag uppemot 40mg och hade knappt ngra CEVs eller OEVs, det fanns svagt men inte mkt alls. Rolig i skallen var jag dock men lngt ifrn tillrckligt. Detta var 2 olika batchar.

Kan det vara s att Smokieee brjat spda ut varorna, alternativt ftt slut p 4-ho-met och skickar dipt eller 5-MeO-MiPT istllet d dessa r svrare att bli av med?
Citera
2008-01-17, 18:06
Medlem
cpblommans avatar
Frra helgen tog jag 50mg DiPT + 25mg 4-HO-MET p fredagen. P lrdagen tog jag 25mg 4-HO-MET och det var rent slseri. Funderar p att kra samma combo nu p lrdag (50mg DiPT och 25mg 4-HO-MET). Tror ni att jag kommer ha lika kul som frra fredagen? Vilket var sjuuuuuukt kul! Dessutom p krogen
Citera
2008-01-17, 19:31
Medlem
lens avatar
Konstigt att en del inte verkar f ngon effekt alls. Jag fr alltid fet effekt, bde rejl minfuck och visuellt, p denna drog och jag har testat mellan 20-30 mg och knner inte dugg att jag behver ta mer fr och f fart i det.

Fyra gnger har jag krt. Frsta gngen omkring 20 mg, andra gngen 25 mg, tredje 30 mg och senast 25 mg.
Senast redigerad av len 2008-01-17 kl. 19:33.
Citera
2008-01-17, 19:35
Medlem
Shine_s avatar
len: Var detta frn en och samma bestllning?
Misstanken ligger ju i att det r olika batchar eftersom jag bestllde nytt ngra veckor efter jag bestllt till den frsta gngen, och det var alts den andra bestllningen som var kass
Citera
2008-01-17, 19:44
Medlem
cpblommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Konstigt att en del inte verkar f ngon effekt alls. Jag fr alltid fet effekt, bde rejl minfuck och visuellt, p denna drog och jag har testat mellan 20-30 mg och knner inte dugg att jag behver ta mer fr och f fart i det.

Fyra gnger har jag krt. Frsta gngen omkring 20 mg, andra gngen 25 mg, tredje 30 mg och senast 25 mg.

Hur lnge vntade du mellan gngerna?
Citera
2008-01-17, 19:48
Medlem
lens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpblomman
Hur lnge vntade du mellan gngerna?

Efter frsta gngen ver en vecka och sen i vart fall minst tre dagar emellan.
Citera
2008-01-17, 20:26
Medlem
cpblommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Efter frsta gngen ver en vecka och sen i vart fall minst tre dagar emellan.

Aight, tog 50mg DiPT + 25mg 4homet frra fredagen, sedan lrdag 25mg 4homet utan effekt. Borde ju funka att kra p den frsta combon nu p lrdag igen
Citera
2008-01-17, 21:11
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink
Kan det vara s att Smokieee brjat spda ut varorna, alternativt ftt slut p 4-ho-met och skickar dipt eller 5-MeO-MiPT istllet d dessa r svrare att bli av med?
Nja att det skulle vara ngot annat tror jag inte, testat 5-MeO-MiPT och det fr jag knappt stora pupiller av, blir lite gladare typ men kan g runt bland folk utan problem.
Tror det kan vara kvalitten som r smre, pga smookiee eller smookiees leverantr. Det tog inte 3h fr mig dock glmde jag tillgga frut. Peakade 1.5h senare ungefr.
Citera
2008-01-17, 21:55
Medlem
Varfr skulle han spda ut sina varor, det skulle ju mrkas direkt. Kan man be att f det man kper paketerat dosvis? Dvs, ungefr 25 mg?
Citera
2008-01-17, 22:05
Medlem
lens avatar
Tror verkligen inte alla skulle mrka det om s var fallet, i vart fall inte frsta gngen de kper.

Citat:
Ursprungligen postat av Kimsan
Varfr skulle han spda ut sina varor, det skulle ju mrkas direkt. Kan man be att f det man kper paketerat dosvis? Dvs, ungefr 25 mg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in