2008-02-03, 09:49
Medlem
Nja, det är aningen olikt svamp, men det är också en enorm skillnad på det viset att när man tar svamp så måste kroppen ta upp ämnet ur svampen.

När du tar något rent så får man en helt annan uppgång eftersom kroppen tar upp det direkt i slemhinnan, vilket kan vara helt överväldigande. Jag skulle tro att tar ni 4-HO-DMT (Rent psilocin) och jämför det med 4-HO-MET i en blindtest, så kommer ni inte att se någon skillnad på dom alls förrutom att 4-HO-MET är mer visuellt och betydligt mindre kroppsligt negativt.

ATn tror jag är extremt individuellt, beror garanterat på hur mycket man spännt muskler under trippen, hur svåra tankar man har haft, om man är trött sedan innan. En utmattad kropp blir rent naturligt deprimerad.
Citera
2008-02-03, 13:12
Bannlyst
köp inte ifrån tryptaminer.se

Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
Tänkte köpa 25 mg 4-ho-met från tryptaminer.se nån dag nu. Har bara provat cb innan men försökt fixa svamp ett tag för att prova nån hallucinogen.

Är egentligen lite emot sånna här "kemiska" droger eftersom det känns lite lättare med saker som kommer direkt från naturen - som tex svamp. Vet att det är lite dumt att tänka så, men aja. Är den här drogen bra för en nybörjare inom psykadelika och är 25 mg bra som mängd?
jag har väntat på mitt packet i snart mer än 3 veckor! dom skyller på posten, jag skall nog leta upp mitt brev det kan han vara säker på. har pratat med dom som har e butiken o det ser bra ut för mig iaf hahahahaha
Citera
2008-02-03, 13:12
Medlem
Plastpåses avatar
Ok, tack för hjälpen alla. Ska köpa mej 25 mg och börja med en liten mängd med en sitter med mej. Kanske kommer det en tripprapport sen
Citera
2008-02-05, 18:29
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
Ok, tack för hjälpen alla. Ska köpa mej 25 mg och börja med en liten mängd med en sitter med mej. Kanske kommer det en tripprapport sen

Var det något att ha tycker du?

Och nu en liten fråga till er alla. Jag körde på i fredags. Är det lungt att ta det idag med då? Tänker på toleransen.
Citera
2008-02-05, 18:40
Medlem
peppeängs avatar
jag antar att det slår hådare ifall jag snorta 25mg istället för att bomba? bruka vara så! någon som kan svara på skillnaderna? och om det gör ont att köra upp det i näsan?
Citera
2008-02-05, 22:20
Medlem
Josks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppeäng
jag antar att det slår hådare ifall jag snorta 25mg istället för att bomba? bruka vara så! någon som kan svara på skillnaderna? och om det gör ont att köra upp det i näsan?

Antagligen gör det ont att dra upp det i näsan. Det är inte potatismjöl du köpt, det är starka kemikalier. Jag anser att det är helt onödigt då jag fick mina effekter efter endast 10 minuter efter intag, oralt.
Citera
2008-02-05, 22:26
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josk
Antagligen gör det ont att dra upp det i näsan. Det är inte potatismjöl du köpt, det är starka kemikalier. Jag anser att det är helt onödigt då jag fick mina effekter efter endast 10 minuter efter intag, oralt.

Samma här. Blev fruktansvärt förvånad.
Citera
2008-02-05, 22:41
Medlem
Josks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Samma här. Blev fruktansvärt förvånad.

Har aldrig varit med om något liknande faktiskt. Ett tag blev jag riktigt orolig att jag fått i mig 1000 gånger dosen eller liknande eftersom man aldrig vet vilka klåpare som sitter och fixar med de här kemikalierna. Sen vart det total snetripp av andra anledningar.

Nej, 4 ho met är inte min påse nötter. Fy och usch.
Citera
2008-02-06, 00:10
Medlem
På vilket sätt sneade du?
Vad var det du inte gillade?
Citera
2008-02-06, 00:15
Medlem
cpblommans avatar
Har aldrig sneat på denna underbara substans! Däremot sneade min polare, vaknade upp på 3km ifrån där han senast mindes att han var och det lös massa konstiga färger överallt. Sedan flyttade hans dörr på sig hela tiden när han skulle hem. Då hade vi iofs blandat 50mg DiPT med 25mg 4-HO-MET.
Citera
2008-02-06, 00:32
Medlem
Josks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettosnubben
På vilket sätt sneade du?
Vad var det du inte gillade?

Set och setting var helt tokiga. Fel människor, fel plats. Jag skyller inte snetrippen på substansen, bara på mig själv.

Har dock en ca 2 timmars minneslucka. Sådant ska ju bara inte hända. Har svampat otaliga gånger och har aldrig varit med om att jag bara vaknar upp i ett buskage med en vän som försöker tala mig till sans. Sjukt helt enkelt. Akta eder!
Citera
2008-02-06, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josk
Set och setting var helt tokiga. Fel människor, fel plats. Jag skyller inte snetrippen på substansen, bara på mig själv.

Har dock en ca 2 timmars minneslucka. Sådant ska ju bara inte hända. Har svampat otaliga gånger och har aldrig varit med om att jag bara vaknar upp i ett buskage med en vän som försöker tala mig till sans. Sjukt helt enkelt. Akta eder!

Det beror ju på hur mycket du tog, jag har haft många vänner som har somnat på svamp p.g.a. för överväldigande effekter. Du får tänka på att svamp inte är en ren substans, kroppen måste bryta ner svampen för att komma åt det aktiva ämnet. 4-HO-MET tas upp av kroppen redan innan det kommit ner i magsmältningen (därav uppgång på 10Min oralt!).

Som du säger, rätt set & setting, samt att man inte tar för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in