2020-08-12, 13:25
Medlem
Jag älskar 4-ho-met och tycker den är lätt bäst av det jag testat än så länge.
Tänkte ta en bra tripp och vill ha en bra tripp så undrar vad ni tror är gränsen till för mycket??
Har tagit allt från 20mg till 100mg så har erfarenhet men undrar vad ni tror kan bli för mycket om man nu bara vill ha en lugn fin tripp. Funderar på 30-35mg men vet faktiskt inte så behöver lite tips.
Var ett tag sedan jag tog så därför lite osäker.

Vill ha tips på andra tryptaminer med som är grymma om ni har.
Citera
2020-08-30, 18:46
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Hej. Är det någon som vet hur länge man kan förvara 4-ho-met innan det blir kasst eller tappar effekt?
Borde ju gå ha det i frysen men hur länge tror ni eller vet ni det kan hålla??
Jag har själv testat 4-HO-MET som legat sju år i rumstemperatur och fortfarande gav god effekt.
Citera
2020-12-19, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag har själv testat 4-HO-MET som legat sju år i rumstemperatur och fortfarande gav god effekt.

Å fan. Det lät ju bra. Ska försöka få hem pressade piller med men det är svårt, tror det får bli några gram rent ist. Vet ni namn på bra våg?? Måste ha en ny för den funkar inte längre. Pris är inte så noga men den måste klara mg.
Citera
2020-12-20, 01:18
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Å fan. Det lät ju bra. Ska försöka få hem pressade piller med men det är svårt, tror det får bli några gram rent ist. Vet ni namn på bra våg?? Måste ha en ny för den funkar inte längre. Pris är inte så noga men den måste klara mg.
Några gram? Det lär räcka länge

Du finner säkert en lämplig tråd för vågrekommendationer om du söker i drogforumet:

https://www.flashback.org/sok/?so=we...3%A5g&f=3&sp=0
Citera
2021-05-27, 11:29
Medlem
Är 10mg nock för en lätt tripp? Eller mindre/mer??
Citera
2021-05-27, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Light tripp enligt erowid = 5-10 mg.
Citera
2021-05-27, 15:00
Medlem
Citat:

4-ho-met verkar kunna slå hårdare än man tror för vissa, och vice versa.

Jag får rätt ordentlig tripp på 12.5mg t.ex starka visuals å så. För flickvännen slår det annorlunda

Är 10 tillräckligt? Säkert ok för en lätt men kanske mest blir fnitter. Dock rimligt att börja på 10 å känna av. Öka dos nästa gång
Citera
2021-06-29, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
4-ho-met verkar kunna slå hårdare än man tror för vissa, och vice versa.

Jag får rätt ordentlig tripp på 12.5mg t.ex starka visuals å så. För flickvännen slår det annorlunda

Är 10 tillräckligt? Säkert ok för en lätt men kanske mest blir fnitter. Dock rimligt att börja på 10 å känna av. Öka dos nästa gång

Jag tog 30mg första gången och det var det mest underbara jag upplevt därför älskar jag
4-ho-met så mycket och tog 80mg efter ett par 4-ho-met trippar där jag ökade dosen varje gång. Har nu en grym utlands shop som skickar perfekt och har 200st 20mg 4-ho-met piller. Ska bli säljare på FS med andra varor som klonazolam och flualprazolam som jag får igenom lätt. Sen även lite annat. Måste beställa 3-mmc nu innan dom förbjuder. Hittade även en shop som säljer svamp och det passerar lätt för dom packar så jävla bra.
Tack för mig och sorry för sent svar men ikväll ska jag testa en pilla 20mg 4-ho-met och kolla om dom e bra för har trippdödare om jag skulle bli nojig men det tror jag ej. Tack och hej 😎
Håll ögonen öppna på FS för snart börjar jag. Ha det Nice
Citera
2021-06-29, 11:06
Medlem
Citat:
Jag tog 30mg första gången och det var det mest underbara jag upplevt därför älskar jag
4-ho-met så mycket och tog 80mg efter ett par 4-ho-met trippar där jag ökade dosen varje gång. Har nu en grym utlands shop som skickar perfekt och har 200st 20mg 4-ho-met piller. Ska bli säljare på FS med andra varor som klonazolam och flualprazolam som jag får igenom lätt. Sen även lite annat. Måste beställa 3-mmc nu innan dom förbjuder. Hittade även en shop som säljer svamp och det passerar lätt för dom packar så jävla bra.
Tack för mig och sorry för sent svar men ikväll ska jag testa en pilla 20mg 4-ho-met och kolla om dom e bra för har trippdödare om jag skulle bli nojig men det tror jag ej. Tack och hej 😎
Håll ögonen öppna på FS för snart börjar jag. Ha det Nice

Tycke 20mg fungerar fint för mig. Roande tripp men saknar rätt mycket "djup".

beställa via FS när man kan köpa direkt från onlinebutik verkar dumt :P
Citera
2021-06-29, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Tycke 20mg fungerar fint för mig. Roande tripp men saknar rätt mycket "djup".

beställa via FS när man kan köpa direkt från onlinebutik verkar dumt :P

Jo men dom tar ju 80% av försändelser att om det inte skickas rätt och jag har lärt 2 shoppar hur man skickar till Sverige för det ska passera
Citera
2025-06-12, 09:45
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derp321
Ja varje gång man gör det och det tar längre tid att slå än vanligt tar man lite till sedan lite till och då är man helt borta :P

det är ju det som är kul, min standard dos på metocin brukar vara 65mg oralt sedan tar jag en booster på 20 mg nasalt

fan vad man trippar men är en van trippare
Citera
2025-06-12, 21:55
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Jo men dom tar ju 80% av försändelser att om det inte skickas rätt och jag har lärt 2 shoppar hur man skickar till Sverige för det ska passera
låter väldigt högt, om du ser till att skicka produkten och det är en produkt som ej hundar kan upptäcka samt ser till att det skickas från ett låg-risk land kan det skickas löst i ett kuvert och ha typ 95% leverans succés, men skulle säga det endast kan komma upp till dom % om det typ skickas från högrisk land och totalt utan någon stealth
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in