2008-05-23, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trefemman
Själv tycker jag att temadagarna känns rätt värdelösa, så det är inget som lockar mig. För att få bra campingplats och för att kunna börja öla så blir det ändå att dra dit på tisdagen eller senast onsdagen tror jag...

Så, när hade ni flashbackare planerat att anlända?
Så fort campingen öppnar ska man vara där!
Citera
2008-05-23, 18:55
Awaiting Email Confirmation
Chifens avatar
Tacka vet jag flashback Jag och några polare beställde 5 biljetter utan camping igår och idag tog dom slut + att man kunde köpa till camping!!!

Och informationen tack vare er.
Citera
2008-05-23, 19:04
Medlem
storytellers avatar
Jag kommer också att vara tidig på campingen i år. Tisdag blir det nog att man åker. Kom dit på onsdagen sist och det blev alldeles för kort tyckte jag. Är vädergudarna med oss är det inte omöjligt att jag är där redan på måndagen... blir enda festivalen för undertecknad i år så det känns som att man lika bra kan slå på ordentligt när man väl är där.
Citera
2008-05-23, 19:09
Medlem
Chrille89s avatar
Kommer infinna mig där på måndag förmiddag, har haft biljetterna liggande sedan februari och blir fan mer och mer sugen varje dag .
Citera
2008-05-23, 19:48
Medlem
mackapärs avatar
Jag är redan här, har tagit ledigt från torsdagen i allafall så det kan bli party från onsdagen. Brukar vara någon kickoff på bolanche på onsdagen också med lite artister, sen skulle det väl vara spelningar varje dag hela veckan på rockhouse.
Citera
2008-05-23, 22:18
Medlem
Även jag kommer springa runt där salongsberusad redan på måndagen, och naturligtvis innan hemresan stinka svett, gammal öl och festival. Jag har tjejer i mitt sällskap som hävdar att de "måste duscha" just därför, därför att de är tjejer alltså. Jag ska stå redo med en hink uthällda slattar och hälla över dem, minsann.
Citera
2008-05-23, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimsan
Även jag kommer springa runt där salongsberusad redan på måndagen, och naturligtvis innan hemresan stinka svett, gammal öl och festival. Jag har tjejer i mitt sällskap som hävdar att de "måste duscha" just därför, därför att de är tjejer alltså. Jag ska stå redo med en hink uthällda slattar och hälla över dem, minsann.

Slattarna ska man ju dricka när man återvänder till campingen

Jag hade några vänner som blev utan biljett men de har lyckats f ixa det nu. Känns bra.
Citera
2008-05-23, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hets!
Slattarna ska man ju dricka när man återvänder till campingen

Jag hade några vänner som blev utan biljett men de har lyckats f ixa det nu. Känns bra.

Härligt, blir definitivt roligare ju mer vänner man har med sig, även fast man träffar på nya under vistelsen. Jo, men nu menar jag de vidriga fimp/snus/piss-slattarna. De rena dricker man ju till frukost.
Citera
2008-05-24, 18:53
Medlem
Sic_s avatar
Jag kommer nog att infinna mig redan på måndag/tisdag då jag slutar jobba veckan innan
Ska bli härligt som fan och måtte det vara bra väder!
Citera
2008-05-24, 19:49
Medlem
hmm... verkar som att de allra flesta drar dit redan måndag eller tisdag.. kanske får göra likadant själv då
Citera
2008-05-24, 21:37
Medlem
slinedbergs avatar
Någon som säljer?

Va inte beredd på att biljetterna skulle ta slut så snabbt, om någon ska sälja sin biljett eller vet någon som vill sälja PM mig asap!
Citera
2008-05-25, 15:43
Avslutad
Nu tycker jag campingbiljetterna ska ta slut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in