2008-05-17, 19:14
Medlem
Breakemouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bar57
Jävlar kolla precis på deras sida och det vara bara 500 biljetter! kvar... Fick panik eftersom jag å min polare tänkte gå, men betala i veckan när vi fått lite pengar...dessvärre kändes det som att dessa 500 skulle ryka långt innan dess, så desperat kollar jag mitt konto där jag har 2180kr.
Fan! Det räcker inte till oss både tänker jag å frågar min polare hur mycket cash han har på sitt konto? 470spänn, svarar han snabbt. Efter en snabb kalkyl kommer jag fram till att jag skulle ha totalt:

2650,15kr på mitt konto, varpå två biljetter kostar exakt 2650!!!

Jävlar i helvete vad tur man kan ha ibland, skiljer lixom 16öre från att det skulle gått åt skogen. Tur att jag köpte 6pack som var glas idag utan pant annars hade fattas 3spänn. Hahah galet imo!

Screen: http://i31.tinypic.com/34ir2w9.jpg

Sommaren är räddad

Vi ses där

Haha fan vad snyggt! Klart vi ses där

Citat:
Ursprungligen postat av sla5h
Vilka är det här på flashback som kommer att jobba innan och/eller under festivalen? Vore kul att dra ihop ett riktigt fylleslag innan!

Jag har då iaf sökt jobb men inte fått svar ännu! =/ Hur är det med dig, har du fått jobb?
Citera
2008-05-17, 19:42
Medlem
Gateways avatar
Härligt Bar57!

Själv blir det nog inget för mig, då det råder brist på pengar... Vill så in i helvetes gärna se Thåström och Pistols .
Citera
2008-05-18, 01:11
Medlem
Dr.Jekylls avatar
500 biljetter kvar? WHA!!
Jag har absolut inte råd att köpa före löning... men om jag köper på torsdag-natten precis när lönen trillat in borde det väl ordna sig? Dessutom borde det kanske göras något eftersläpp eller sådär. Fyfan. Jag har ju för fan tagit semester för att kunna gå och se det här...
Citera
2008-05-18, 12:34
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Jag har absolut inte råd att köpa före löning... men om jag köper på torsdag-natten precis när lönen trillat in borde det väl ordna sig? Dessutom borde det kanske göras något eftersläpp eller sådär. Fyfan. Jag har ju för fan tagit semester för att kunna gå och se det här...

500 biljetter ink. camping that is - camping platserna tryter :P

Om dom skulle ta slut så har du nog alltid 3dagars exlusive camping kvar att köpa
Citera
2008-05-18, 12:47
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Brukar väl finnas extra i entrén, har gjort tidigare år enligt uppgift. Bör vara lugnt om du är där någon dag innan festivalen börjar.
Förra året fanns det dessutom endags-pass med camping kvar ute fram till någon vecka innan festivalen trots att det riktiga var slutsålt sedan lång tid tillbaka, det körde jag på den gången. Om det är några spec. grupper eller artister du vill se det vill säga.

Säg till om du kommer iväg så kanske vi kan hooka upp och åverka lite tillsammans.
Citera
2008-05-18, 17:41
Medlem
jaha, jag hade då tänkt dra dit, jag och en till är 2 av ungefär 10 personer som ska dit och nu är biljetterna med camping slut, något som vet något mer om hur det kommer bli med det eller om någon har en biljett tillövers med camping eller inte kan åka dit pga diverse anledningar, skulle vara lycklig om jag skulle kunna få tag på en biljett :O

// Andreas
Citera
2008-05-18, 20:16
Medlem
lelleps avatar
Biljetterna är slut.
Vi var 3 stycken som skulle köpa nu ikväll...blir det något litet extra biljetsläpp tro?
Citera
2008-05-18, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lellep
Biljetterna är slut.
Vi var 3 stycken som skulle köpa nu ikväll...blir det något litet extra biljetsläpp tro?
Tror inte det. Men hoppas kan man ju alltid göra.
Maila dom och fråga.
Citera
2008-05-18, 20:33
Medlem
Ett tips till alla som inte fick biljett,imorgon och på tisdag dyker det med all säkerhet upp ett fåtal biljetter utav de som har bokat under helgen,då inte alla biljetter hämtas ut utav de som blivit beställda.
Annars köp biljett utan camping och tälta på Mellsta camping t.ex ca 4km från festivalområdet.
Köpa biljetter på dagen när festivalen börjar har jag aldrig hört talas om?Går det?Slutsålt är väl slutsålt el?
Citera
2008-05-18, 20:52
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istrid
Ett tips till alla som inte fick biljett,imorgon och på tisdag dyker det med all säkerhet upp ett fåtal biljetter utav de som har bokat under helgen,då inte alla biljetter hämtas ut utav de som blivit beställda.
Annars köp biljett utan camping och tälta på Mellsta camping t.ex ca 4km från festivalområdet.
Köpa biljetter på dagen när festivalen börjar har jag aldrig hört talas om?Går det?Slutsålt är väl slutsålt el?
Hade inte hört om det heller men har för mig att jag läste det tidigare.
Trist, nu står 3-4 polare utan biljett.
Citera
2008-05-18, 21:05
Medlem
lelleps avatar
3 biljetter sökes...
Citera
2008-05-18, 22:19
Medlem
This_is_me_s avatar
Det känns skönt att man var ute i god tid och fick en billjett. Tråkigt för dom som inte hann med att få en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in