2008-04-14, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarutahiko
"säkrad" som i att inte kunna planka in. Inte för att ha som "hangaround"
Ah, men man behövde ju "planka" ut för att komma dit
Citera
2008-04-14, 19:34
Medlem
Riksdalers avatar
Hur många systembolag finns det i Borlänge och har dom öppet som vanligt under festivalen?
Citera
2008-04-14, 19:40
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksdaler
Hur många systembolag finns det i Borlänge och har dom öppet som vanligt under festivalen?

Finns 1. Lär väl vara öppet. Har man bil kan man ju åka till Falun annars.
Citera
2008-04-14, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Finns 1. Lär väl vara öppet. Har man bil kan man ju åka till Falun annars.
Finns det inte 1 i kupolen också?
Citera
2008-04-14, 20:37
Medlem
mackapärs avatar
Nej borlänges enda systembolag finns på stan, Centrum skulle bli ännu dödare om det är möjligt om det öppnades systembolag på kupolen. Sen tror jag kupolen inte vill ha något systembolag för alla a-lagare och patrask som det för med sig.
Citera
2008-04-14, 23:28
Medlem
statoil^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackapär
Nej borlänges enda systembolag finns på stan, Centrum skulle bli ännu dödare om det är möjligt om det öppnades systembolag på kupolen. Sen tror jag kupolen inte vill ha något systembolag för alla a-lagare och patrask som det för med sig.

Hahaha, vilken syn alltså. Systemet nära den där busstationen på nederplanet. Vilka härliga människor man skulle få på bussturerna, om de nu har råd vill säga .

Nu åker ju inte jag buss så ofta då jag tar bilen när jag är nykter. Är jag onykter är man väl illa tvungen att ta bussen, hur surt det än kan tänkas vara med alla dessa hålltider osv .
Citera
2008-04-15, 00:37
Medlem
notNs avatar
har ingen koll på tiderna, men tycker ju dom är lite dumma om dom inte har extra öppet under P&L efter som den ligger mitt i festival området <,< alla 20+ måste ju handla där?!
Citera
2008-04-15, 08:23
Medlem
Breakemouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notN
har ingen koll på tiderna, men tycker ju dom är lite dumma om dom inte har extra öppet under P&L efter som den ligger mitt i festival området <,< alla 20+ måste ju handla där?!

Ja som sagt var ligger det inne på festivalområdet, men jag tvivlar starkt på att dom håller öppet under tiden besökarna är där och festivalen håller full gång. Detta eftersom att det är en fråga om säkerhet. Centrumgrillen däremot har kanske öppet
Citera
2008-04-15, 20:40
Medlem
Jag förväntar mig att få höra svar när jag skricker flashback Även iår
Citera
2008-04-15, 22:09
Medlem
Scheikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakemouse
Ja som sagt var ligger det inne på festivalområdet, men jag tvivlar starkt på att dom håller öppet under tiden besökarna är där och festivalen håller full gång. Detta eftersom att det är en fråga om säkerhet. Centrumgrillen däremot har kanske öppet

Det var öppet förra året har jag för mig. Vet att jag fick frågan att köpa ut av många iaf så jag antar att det var öppet även om jag aldrig var där.

Citat:
Ursprungligen postat av cloud2
Jag förväntar mig att få höra svar när jag skricker flashback Även iår

Självklart. Skrik högt bara så vi hör dig.
Citera
2008-04-15, 22:13
Medlem
Hirvis avatar
Har hört från flera att Bob dylan kan vara på ingång, käns orimligt, men om det stämmer, jag dör, han är så jävla fruktansvärt grym.
Citera
2008-04-16, 10:06
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Har hört från flera att Bob dylan kan vara på ingång, käns orimligt, men om det stämmer, jag dör, han är så jävla fruktansvärt grym.

jag har även hört rykten om detta, dock så ska han tydligen ha varit tillfrågad men ej lämnat svar.

dock så kan man ju aldrig veta hurvida sant el. falskt det är :P men hade varit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in