2008-05-26, 00:44
Medlem
Breakemouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenocerous
Hur ligger det till på campingen igentligen? Måste man oroa sig för att tältet ska bli sabbat när man är och röjjer på festivalområdet?

Här är mitt fin fina tält:
http://bp3.blogger.com/_pGHtMhuheI4/SDXMtWIPN3I/AAAAAAAAAAU/ltPCB7Wb9qE/s1600-h/Bild001.jpg

Vilket helnice tält!

Alltså campingen är som en stor jäkla dynghåla, och du kan gått å väl oroa dig över att tältet ska bli sabbat, (om det är ett sånt dyrt ett). Mitt tält blev både sönderskuret, nerpissat, sönderfimpat och nerklottrat förra året
Citera
2008-05-26, 17:54
Medlem
Broder.s avatar
mitt tält var helt o fint hela tiden, men någon jävel snodde min jolly roger flagga fan va ledsen man blev
Citera
2008-05-26, 19:58
Medlem
Scheikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broder.
mitt tält var helt o fint hela tiden, men någon jävel snodde min jolly roger flagga fan va ledsen man blev

Fy fan vilka svin. Hade det hänt mig och mitt tält hade jag fan inte vilat förrens jag hittade personerna som snodde den. Sen hade jag nitat dem så in i helvete.
Fast när jag tänker efter så var det ju mitt tält också och jag brydde mig inte ett skit.

Själv ska man inte påbörja färden dit förräns onsdag natt så vi kommer dit på torsdag morgon. Mina kompisar måste jobba fram till onsdagen och jag ska mönstra den 25:e. Jag som var sugen på att åka dit redan på temadagarna.
Citera
2008-05-26, 22:02
Medlem
Oforets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scheike
Fy fan vilka svin. Hade det hänt mig och mitt tält hade jag fan inte vilat förrens jag hittade personerna som snodde den. Sen hade jag nitat dem så in i helvete.
Fast när jag tänker efter så var det ju mitt tält också och jag brydde mig inte ett skit.

Själv ska man inte påbörja färden dit förräns onsdag natt så vi kommer dit på torsdag morgon. Mina kompisar måste jobba fram till onsdagen och jag ska mönstra den 25:e. Jag som var sugen på att åka dit redan på temadagarna.
Dra dit på temadagarna och häng med någon annan då?
Vi ska dit redan på måndag =) Kommer bli jävligt fett igår, känner nog över 30pers som ska dit så vi kommer nog dra feta campet.
Citera
2008-05-26, 22:08
Medlem
Scheikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oforet
Dra dit på temadagarna och häng med någon annan då?
Vi ska dit redan på måndag =) Kommer bli jävligt fett igår, känner nog över 30pers som ska dit så vi kommer nog dra feta campet.

Jo jag vet att det skulle gå. Men vi har redan bokat buss och så, plus att jag ska mönstra med. Så vi har lite dricka att komma ikapp med på torsdagsmorgonen.
Citera
2008-05-26, 22:19
Medlem
Oforets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scheike
Jo jag vet att det skulle gå. Men vi har redan bokat buss och så, plus att jag ska mönstra med. Så vi har lite dricka att komma ikapp med på torsdagsmorgonen.
Ok, dricka ikapp är ett helvete, kom till srf-06 och skulle dricka ikapp... Blev nästan en hel 70is rent på en timme eller två. Dog fan nästan kändes det som, var helt borta hela kvällen och bakis i 2-3 dagar efteråt och hela festivalen förstörd.
Citera
2008-05-27, 14:47
Medlem
Broder.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oforet
Ok, dricka ikapp är ett helvete, kom till srf-06 och skulle dricka ikapp... Blev nästan en hel 70is rent på en timme eller två. Dog fan nästan kändes det som, var helt borta hela kvällen och bakis i 2-3 dagar efteråt och hela festivalen förstörd.

låter inte rolig nej men bussen går 00,00 från ljungby och då lär det vara ett tag sedan första ölen är öppnad, fest på festival bussen är ju ett måste
Citera
2008-05-27, 16:56
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenocerous
Hur ligger det till på campingen igentligen? Måste man oroa sig för att tältet ska bli sabbat när man är och röjjer på festivalområdet?

Här är mitt fin fina tält:
http://bp3.blogger.com/_pGHtMhuheI4/SDXMtWIPN3I/AAAAAAAAAAU/ltPCB7Wb9qE/s1600-h/Bild001.jpg
Beror på var du ställer det. Drar ju åt sig en del uppmärksamhet så skulle rekommendera att du ställer det i närheten av nåt av hörnen längst bort från ingången, kommer troligen bli sönderskuret och helt nerklottrat om du har det nära ingångarna där det är som mest folk och röj.

Tags får du nästan garanterat på det men ska du inte hala fram det på familjesemestern senare i sommar så spelar det kanske mindre roll... kan nästan garantera att det i varje fall inte blir sönderskuret om du har det i de lugnare delarna av campingen...

Överhuvudtaget så ska man inte ta med sig något ömtåligt eller dyrbart till festivaler som denna, saker försvinner tamigfan jämt på ett eller annat sätt och då blir det trist både för dig och för de polare som måste höra ditt gnäll. Köp ett billigt tält och saker som hör därtill, ha med endast oömma kläder och lämna uttagskort, mp3-spelare och nya mobilen hemma så blir allt bra.
Citera
2008-05-27, 17:16
Medlem
Ylangs avatar
Vi planerar inte ens att ha med tält,
Citera
2008-05-27, 18:24
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylang

Varför?
Citera
2008-05-27, 18:59
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylang

Planerar ni att sova hoss andra eller bo på hotell ? :P
Citera
2008-05-27, 19:09
Medlem
Ylangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Varför?
Citat:
Ursprungligen postat av notN
Planerar ni att sova hoss andra eller bo på hotell ? :P

Vi tänkte festa haha! och sova hos andra eller under bar himmel eller i bilen. Blir endå alltid att man tappar bort tältplatsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in