2008-05-13, 16:50
Medlem
Scheikes avatar
Har de inget TBA-band i år? Och vilken storartist får avsluta allt på lördag? Illa att Thåström och Sex Pistols (plus massa andra jag vill se) är på fredag. Hoppas inte de krockar.
Citera
2008-05-13, 17:06
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scheike
Har de inget TBA-band i år? Och vilken storartist får avsluta allt på lördag? Illa att Thåström och Sex Pistols (plus massa andra jag vill se) är på fredag. Hoppas inte de krockar.

Förra året så fick man väl inte reda på att dom hade ett TBA förrens "schemana" var lagda lixom ? tror inte dom gjort det än då inte alla är bokade ?
Citera
2008-05-13, 17:56
Medlem
mackapärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Hart köpt biljetter nu. Hur lång tid tar det innan man får dem till mailen?
Jag fick mina omgående, har du kollat skräpposten?
Citera
2008-05-14, 10:23
Bannlyst
Jag beställde min biljett i måndags och betalade med min internetbank men jag har fortfarande inte fått min biljett. Kan det ta så här lång tid eller har det blivit något fel? Jag har inte fått något bekräftelsemail eller liknande heller, men det kanske man inte ska få. Det har dragits pengar från kontot, så man tycker ju att biljetten borde ha kommit nu.
Citera
2008-05-14, 12:02
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananbrasse
Jag beställde min biljett i måndags och betalade med min internetbank men jag har fortfarande inte fått min biljett. Kan det ta så här lång tid eller har det blivit något fel? Jag har inte fått något bekräftelsemail eller liknande heller, men det kanske man inte ska få. Det har dragits pengar från kontot, så man tycker ju att biljetten borde ha kommit nu.

Samma här. Beställde igår förmiddag.
Citera
2008-05-14, 12:05
Medlem
west113s avatar
Ska bli grymt att åka dit, första året för mig Särskilt vill jag se Opeth, In flames och the haunted, och sen vet man ju aldrig vad det kan finnas av för mig okända stjärnskott..
Citera
2008-05-14, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Samma här. Beställde igår förmiddag.

Jag ringde till Ticksters support (0771- 47 70 70) för att höra vad som hade hänt, och det visade sig att när jag hade betalat kom jag inte tillbaka till sidan man köper biljetter ifrån och då skickas inte biljetten, men jag ringde Tickster och gav de mitt referensnummer. Då såg de att jag hade betalat och de ska skicka biljetten till mig någon gång i veckan, så du kanske borde prova samma sak?
Citera
2008-05-14, 12:11
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananbrasse
Jag ringde till Ticksters support (0771- 47 70 70) för att höra vad som hade hänt, och det visade sig att när jag hade betalat kom jag inte tillbaka till sidan man köper biljetter ifrån och då skickas inte biljetten, men jag ringde Tickster och gav de mitt referensnummer. Då såg de att jag hade betalat och de ska skicka biljetten till mig någon gång i veckan, så du kanske borde prova samma sak?

Tackar! Ska ringa dem på stört.
Citera
2008-05-15, 15:44
Avslutad
nu finns det mindre än 1/4 kvar av biljetterna!
Citera
2008-05-17, 03:56
Medlem
Bar57s avatar
Nojigt!

Jävlar kolla precis på deras sida och det vara bara 500 biljetter! kvar... Fick panik eftersom jag å min polare tänkte gå, men betala i veckan när vi fått lite pengar...dessvärre kändes det som att dessa 500 skulle ryka långt innan dess, så desperat kollar jag mitt konto där jag har 2180kr.
Fan! Det räcker inte till oss både tänker jag å frågar min polare hur mycket cash han har på sitt konto? 470spänn, svarar han snabbt. Efter en snabb kalkyl kommer jag fram till att jag skulle ha totalt:

2650,15kr på mitt konto, varpå två biljetter kostar exakt 2650!!!

Jävlar i helvete vad tur man kan ha ibland, skiljer lixom 16öre från att det skulle gått åt skogen. Tur att jag köpte 6pack som var glas idag utan pant annars hade fattas 3spänn. Hahah galet imo!

Screen: http://i31.tinypic.com/34ir2w9.jpg

Sommaren är räddad

Vi ses där
Citera
2008-05-17, 11:34
Medlem
Drunkpunks avatar
Ses där allihop. Thåström och Sex Pistols kommer å bli GRYMMA!
Citera
2008-05-17, 14:48
Medlem
sla5hs avatar
Vilka är det här på flashback som kommer att jobba innan och/eller under festivalen? Vore kul att dra ihop ett riktigt fylleslag innan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in