2008-06-30, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokkaa
Jag och en polare vårlade också "flash" i ett par timmmar innan vi tillslut fick svar av en snubbe i grön jacka och nåra av deras polare

Förövrigt så sög millencolin kuk och Takida var äckligt bra.
Mycke trevligt folk men äckligt mycke köer till allting

Millencolin var asbra och Takida går man inte och kollar på (sex pistols spelade väl då? )
Citera
2008-06-30, 21:07
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daskman
Var det ni som kom förbi camp ljummen fitta/niggaz with attitude?

Inte omöjligt. Gick förbi både ett och två camp.
Citera
2008-06-30, 21:14
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefemman
Millencolin var asbra och Takida går man inte och kollar på (sex pistols spelade väl då? )

Jag såg Sex Pistols och skulle sen gå till Haunted. Men var lite tidig så jag stannade och kollade på bandet som spelade på scenen mellan dessa för det var jävligt mycket folk där. Det visade sig vara Takida. Ett band jag alltid har hatat men aldrig hört.

Fy van vad de sög kuk. Jag skämdes över att vara människa när jag såg hur mycket folk det var i publiken.
Citera
2008-06-30, 21:30
Medlem
WildCrawlers avatar
Ville så gärna gå :3 Fullbokat när jag ens fick höra om det :P Får väl gå nästa år^^
Citera
2008-06-30, 21:32
Medlem
Hoppas ingen missade Camp Stureplan (StureP)
"Håll upp händerna för Stureplan" och liknande klassiker spelades mycket
Citera
2008-06-30, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intropappa
ingen som hörde några danskar? JE JE JE FORHELVEDE!

Dom var i vårat camp, jag följde med dom i 20 minuter.. sen berättade dom på rikssvenska att de var svenskar.. då blev jag ledsen och gav upp.
Senast redigerad av Froid 2008-06-30 kl. 21:49.
Citera
2008-06-30, 22:55
Medlem
gullgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkpunk
haha, vi var rätt långt bak på DLK, fast när hockeyfrilla drog igång blev det lite ös.

Var du en av de där blonda killarna som hoppade runt helt plötsligt?

Jag vet iofs inte hur en punkare definierar långt bak, men jag kanske såg er när jag armbågade mig fram strax vänster om "moshpiten". Så många punkare kan det väl ändå inte finnas!? Har långt brunt hår, så jag kan nog tyvärr inte ta åt mig av blondisarnas bravader.

Vårt camp hade för övrigt också en ölbong, gissa vem som framåt natten fick för sig att det var en bra idé att bonga vodka... Minnena från lördagskvällen är ytterst fragmentariska, de består mest av mig som av någon anledning försöker övertyga alla par i min väg att gifta sig.
Citera
2008-06-30, 22:55
Medlem
BrainDisorders avatar
Jag såg fan Fredrik Virtanen smyga upp bakom mig när Kent lirade.
Eller det var nog Håkan.
Citera
2008-06-30, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimsan
Ja för tusan! Jag råkade under ölrus att döpa en av er till Peder, och den andra med en liten rödlätt skäggtofs fick koncist heta just det, Skägg. Jag tror ni två hängde rätt mycket på campingen tillsammans.

VEM i helvete EEEERE?

Han med skägget heter Johan, men kallas Skäggis Saken är att "Cemp VEM E RE ?!" Inte var mitt egna, men det var mina polare och jag spenderade mycket tid där. Vi hade mycket skönt folk som kom förbi.
Citera
2008-06-30, 23:15
Medlem
Ifall någon har pratat med en yngre stilig man om fördelarna med att jämt gå runt i hatt och vara hög har med största sannolikhet pratat med mig.

MYCKET bra festival, lugn och härlig. Jag pratade med vakterna, det hade tydligen varit en av de lugnaste festivaler de arbetat på.
Citera
2008-06-30, 23:23
Medlem
B-Kibebes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenocerous
Haha ja säg det , Men var det nån här som var med och sjung när vi började komma igång riktigt ordentligt med våra "Hörs, Hej!" låtar
och våra "VA GOTT DE VA" ?

Jaaaa förfan. jag var med & sjöng för fulla muggar, bodde bara en spottloska från erat härliga indiantält. HÖRS HEEEEJ HÖRS HEEEEJ, HÖRS HEEEEJ HÖRS HEEEEJ istället för no woman no cry, no woman no cry är ju en klassiker nu.

Jag var killen med fezen btw , det borde ni minnas det,

HÖRS HEJ!

Edit: Det var min polare som lirade på guran under "repetitionen"
Senast redigerad av B-Kibebe 2008-06-30 kl. 23:27.
Citera
2008-06-30, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Kibebe
Jaaaa förfan. jag var med & sjöng för fulla muggar, bodde bara en spottloska från erat härliga indiantält. HÖRS HEEEEJ HÖRS HEEEEJ, HÖRS HEEEEJ HÖRS HEEEEJ istället för no woman no cry, no woman no cry är ju en klassiker nu.

Jag var killen med fezen btw , det borde ni minnas det,

HÖRS HEJ!

Edit: Det var min polare som lirade på guran under "repetitionen"

Va hette du då? Tror ja satt å prata i evigheter med er den kvällen när vi repade, ni ville satan aldrig sluta spela heller. Hasse va namnet och hade också äran att vara en av dom 5 orginalmedlemmarna i indiantältet.

Satan va det pookar idag. Hörs hej!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in