2008-02-16, 19:27
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istrid
Är det bara jag som "vet" att Kent är klara?Har fått från 2 olika säkra källor att det skulle vara så.Men eftersom inget har bekräftas så undrar jag bara om någon mer har hört det?...hoppas...

Har du också läst Sonic och den för tidigt inlagda annonsen?

Kommer eventuellt en till stor bokning som kommer att skaka om Borlänge (bokstavligt talat)
Citera
2008-02-16, 21:40
Medlem
V-rocks avatar
Att the Cult skulle komma fick en nästan att skita på sig, och när man sen såg wasp och nationalteatern på listan var det avgjort. Teddyberars sthlm och sex pistols verkar också kul, och så får man väll gömma sig när winnerbäck och hellström spelar. En av de starkare festivalerna i år faktiskt, det enda hulstfred hade var ratm, (vilket dock är jävligt lockande...) och sweden rock hade vartit svårt att få med sig en grupp av människor med olika musiksmak till.
Citera
2008-02-17, 11:27
Bannlyst
Är det bara jag som tycker det är värdelöst att Sex Pistols och New York Dolls kommer dit? Jag menar fan är man så många som inte är orginal i bandet är det ju lika att lägga ner.
Citera
2008-02-17, 16:32
Medlem
miriams avatar
Nej jag håller med skulle inte vilja riskera att se varken Pistols eller New York Dolls risken att man skulle bli besviken är för stor.

Då skulle man aldrig mer kunna lyssna på dom gamla skivorna med samma glädje.
Citera
2008-02-17, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miriam
Nej jag håller med skulle inte vilja riskera att se varken Pistols eller New York Dolls risken att man skulle bli besviken är för stor.

Då skulle man aldrig mer kunna lyssna på dom gamla skivorna med samma glädje.

Precis vad jag menar. Särskillt NYD då jag inte är något större fan av Sex Pistols. Men seriöst NYD börjar likna Misfits när det gäller orinallitet inom bandet. Lägg ner bara.
Citera
2008-02-18, 00:57
Medlem
statoil^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Är det bara jag som tycker det är värdelöst att Sex Pistols och New York Dolls kommer dit? Jag menar fan är man så många som inte är orginal i bandet är det ju lika att lägga ner.

New York Dolls? Var har du läst det?...

Sex Pistols har ju originalsättningen till 100% ju ... Bara det att folk glömde bort att Sid faktiskt var en ersättare ...
Citera
2008-02-18, 10:51
Medlem
Då var Kent klara till ytterligare en svensk festival i sommar.
Citera
2008-02-18, 11:55
Medlem
statoil^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimsan
Då var Kent klara till ytterligare en svensk festival i sommar.

Skönt att se dock att Kent inte är någon headliner!!!

Tror Peace and love kommer bli ruggigt bra i år. Kommer även i år slå Hultsfred. Känns som att man sitter på riktigt starka headliners.
Citera
2008-02-18, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statoil^
Skönt att se dock att Kent inte är någon headliner!!!

Tror Peace and love kommer bli ruggigt bra i år. Kommer även i år slå Hultsfred. Känns som att man sitter på riktigt starka headliners.

Ja det håller jag med dig om, kaxigt. Det ger en del förhoppningar faktiskt.
Citera
2008-02-18, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av statoil^
New York Dolls? Var har du läst det?...

Sex Pistols har ju originalsättningen till 100% ju ... Bara det att folk glömde bort att Sid faktiskt var en ersättare ...

Det står väl på sidan att NYD kommer eller om jag såg det på tv mins inte. Jasså det var han, äsch jag är inte så bra på att hålla koll på band som ändå suger och 20 år senare ska vara lika tuffa som dom var ung.
Citera
2008-02-18, 18:31
Medlem
statoil^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Det står väl på sidan att NYD kommer eller om jag såg det på tv mins inte. Jasså det var han, äsch jag är inte så bra på att hålla koll på band som ändå suger och 20 år senare ska vara lika tuffa som dom var ung.

Det var väl för två år sen dom var på Peace and love. Dom har inte blivit presenterade än iaf.

Men kommer dom kommer nog även Hanoi då dom delar på gitarristen...

Men tror inte New York Dolls kommer.
Citera
2008-02-19, 14:51
Medlem
cosmic_dancers avatar
vill hellre se grupper som är stora nu än några reunions där enbart två-tre orginalmedlemmar är med. Vill se Morrissey, babyschambles, franz ferdinand, hivesoch tsool
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in