Citat:
Ursprungligen postat av jokkaa
sluta nu. millencolin spelade typ 2132013021snabbt och så hängde dom själva inte med i tempot och publiken var stendöd, iaf tills jag gick.
Och sex pistols, sångarn såg ut som en hipphoppare på helt fel plats och försökte leva på sitt rykte istället för att ge allt på scenen. Takida däremot, som är på väg uppåt har fortfarande inte fattat att dom blivit en hel del större och pressa 100% i all låtar.
MEN peace and love wasnt about the music, utan om trevligt sällskap och mängder alkohol
Menar du att Millencolin spelade för snabbt? Du får ta och gå på dina svenskalektioner, det är obligatoriskt i grundskolan vet du
Menmen, självklart kan inte alla tycka likadant. Själv tycker jag att det var ett jävla drag på Millencolin, spelade många bra låtar, var enligt mig tajt, och jag röjde längst fram hela tiden. Vackert. Sex pistols kan ha kört lite på rutin, att höra låtar som Anarchy in the UK och God save the queen live var dock magiskt. Johnny Rotten hade jävligt fula kläder, ja. Har dock aldrig sett en hiphopare som ser ut så. (btw så ser väl pojkarna i takida ut som skyltdockor på jack n jones? osäkert om det är bättre, hur någons kläder ser ut finner jag dock rätt irrelevant när det gäller vilken musik som är bra).
Jo, takida kan nog behöva ge 100% för att det ska komma något alls, är väl rätt tunn och slätstruken musik redan från början. (med större menar du maximalt antal spelningar i RixFM tillsammans med britney spears och peter jöback? jo, det är en bedrift att vara stolt över

)
Men som sagt, alla gillar olika saker