2008-02-19, 15:38
Medlem
Zawaqs avatar
Var det någon som blev av med något från sitt tält förra året?

Citat:
Ursprungligen postat av FFX
Här är en (liten) bild på stora delar av campingområdet tagen efter förra årets P&L

http://www.wighsnews.se/newsbilder/07jul033.jpg

wtf. åkte det tåg förbi campingen??

Är det bara en camping eller är det flera? och var ligger de/den? Där?
Senast redigerad av Zawaq 2008-02-19 kl. 15:40.
Citera
2008-02-19, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zawaq
wtf. åkte det tåg förbi campingen??

Är det bara en camping eller är det flera? och var ligger de/den? Där?
Ja det gjorde/gör det, tågförbindelserna från bl.a Mora och västerdalarna går där. Det sätts upp stora staket mellan campingen och spåret.
Det är en camping som ligger där ja, på dom där fyra grönområdena runt rondellen. Och på den stora parkeringen bor dom som är tråkiga nog att bo i husbil tex.
Citera
2008-02-19, 18:52
Medlem
notNs avatar
förra året kan jag bara komma ihåg 5tåg som åkte förbi dom 3 dagarna, och tävlignar om att pissa på tåget var bar kul
Citera
2008-02-19, 19:36
Medlem
Hirvis avatar
Citat:

Ja, våra grannar tog 3 öl och kissade på vårat tält eftersom min polare tog deras polares "paxade" plats, inte mitt tält så jag sket i det.
Citera
2008-02-19, 21:26
Medlem
Zawaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Citat:
Ja, våra grannar tog 3 öl och kissade på vårat tält eftersom min polare tog deras polares "paxade" plats, inte mitt tält så jag sket i det.

Hahaha Det är ju vad man kan kalla grannfejd
Citera
2008-02-19, 22:58
Medlem
Billie.

Såg idag till min stora glädje att Billie The Vision And The Dancers komer till P&L ! Tänkte höra om ngn vet vart jag kan tanka deras bästa album, "the world according to pablo". Funderar på att beställa hem det från cdon men kikar om det ligger på nätet först.

Så, ngn som vet ?
Citera
2008-02-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMatis
Såg idag till min stora glädje att Billie The Vision And The Dancers komer till P&L ! Tänkte höra om ngn vet vart jag kan tanka deras bästa album, "the world according to pablo". Funderar på att beställa hem det från cdon men kikar om det ligger på nätet först.

Så, ngn som vet ?
Prova denna: Posta dina requests här.
Citera
2008-02-19, 23:38
Medlem
Zawaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMatis

Så, ngn som vet ?

Finns att ladda ned gratis på Last.FM
Citera
2008-02-20, 18:00
Medlem
Och hur fan tänker W.A.S.P. när dom åker dit?? Hade hellre sett dom på SRF...jävla skit..
Citera
2008-02-20, 18:44
Medlem
Är det bara jag som tycker att hemsidan deras är fullständigt motbjudande? Bara för att festivalen har något flummigt budskap behöver väl inte hemsidan se ut som något ett gäng sönderrökta hippies har kokat ihop under ett syrarus? Det sänker verkligen helhetsintrycket av festivalen som sådan, speciellt när exempelvis både Arvika och Storsjöyran har funktionella och stilrena hemsidor.

Kommer dock besöka Borlänge även detta år, full och galen!
Citera
2008-02-20, 19:02
Medlem
Grymt! P&L pissar på alla andra svenska festivaler!
Finns ingen som har bättre band!
W.A.S.P kommer bli cult att höra live!
Citera
2008-02-27, 19:38
Medlem
Fastidios avatar
När tror ni att biljetterna tar slut (om de ens brukar ta slut?). Har aldrig varit där (bor i Skåne och har således närmare till annat), men dte faktum att Sex Pistols ska spela gör fan att jag ställer in allt. Dör någon i min familj får vi se till att planera bra, det finns inget stopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in