Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-06, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niss3
Det var den värsta smörja jag läst på länge, uppmärksamhetsoffer.

Till -benito-:
Ge inte upp, ge aldrig upp, nationalismen är på framfart i Sverige. Jag känner igen det du skriver om, har själv ett flertal gånger ställt frågan "Vad tjänar det till?", men tanken att Sverige skulle vara ett muslimskt land om 100 år och mina ättlingar skulle leva i detta ger mig kraften att kämpa vidare och se ett ljus i slutet av denna smogfyllda tunnel som kallas "berikande mångkultur".

Ursäkta???
Var i helvet anser du att det är smörja i det jag skrev???
Citera
2007-12-06, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deMaru
Är du med i SD??????????

Ja visst varför sulle jag inte vara det???
Mycket av det dom skriver gillar jag ej.
Men höger kanten är så duktigt uppdelat så att lägga min röst på NSF eller liknande är helt meningslöst.
Citera
2007-12-06, 16:11
Medlem
deMarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Ja visst varför sulle jag inte vara det???
Mycket av det dom skriver gillar jag ej.
Men höger kanten är så duktigt uppdelat så att lägga min röst på NSF eller liknande är helt meningslöst.

Men du är väl ns?

Får sd reda på det blir du ju kicked in the head.

Håller dock med om att man kan taktikrösta på sd istället för att kasta bort sin röst på nfs eller dylika partier.
Citera
2007-12-06, 17:32
Medlem
Niss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Ursäkta???
Var i helvet anser du att det är smörja i det jag skrev???

Ja, bland annat...

Citat:
läpper alltid lös mina hundar när det är svartskallar i närheten, ringer ofta och beställer pizza och hämtar den aldrig, om jag skulle vara på en krog som en svartskalle skulle äga så sparkar jag gärna i sönder något, om jag får chansen skvätter jag ner dem med bilen, hånar de ofta på krogen, ger dåliga invandrar skämt i kön vid korv kiosken efter krogen när det är full i svartskallar,

Du svärtar ner nationalismen med din idiotiska attityd. Jag hoppas verkligen det du skrivit är påhittad smörja annars är du helt fel ute om hur man ska angripa invandrarfrågan, det mest hållbara sättet är genom politiken. Ditt sätt förargar bara gemene man och motverkar vårat mål, jag hoppas innerligt att du inser detta.
Citera
2007-12-06, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deMaru
Att svenskarna inte sagt nej till mångkulturen betyder inte att de vill ha den.

Om nu svenskarna så gärna vill ha mångkultur hur förklarar du då att både Sverigedemokraterna och Nationaldemokraterna får ökat stöd för varje dag som går?

Det är ifs inget jag väntar mig att en jude ska förstå.

Hm... min religiösa identitet har verkligen med diskussionen att göra.

Svenskarna vill ha mångkultur eftersom de har röstat in partier som inte har motsatt sig mångkulturen. Varje valår finns det politiska alternativ som uttalar sig starkt negativa mot mångkulturen, likväl får dessa klåpare knappt 4% sammanlagt om man räknar ihop SD med mer obskyra nazistiska partier som ND och NSF. Jag tror att om svenskarna verkligen hade något problem med invandrare, judar och dagens system hade SD suttit vid makten betydligt tidigare.

Jag är svensk och umgås med många svenskar, ingen av dem röstar på SD även om de utsatts för brott av invandrare. De förstår nämligen att man inte kan döma ut alla invandrare för vad ett fåtal gör. Iofs umgås jag inte med obildade bönder...
Citera
2007-12-06, 18:25
Medlem
Smockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gersonides
De förstår nämligen att man inte kan döma ut alla invandrare för vad ett fåtal gör. Iofs umgås jag inte med obildade bönder...

Och här gör du samma sak...

... jude.
Citera
2007-12-06, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke
Och här gör du samma sak...

... jude.

Javisst, att dessa rakade idioter som påstår att den vita rasen är suverän är andra är obildade betvivlar jag inte, troligtvis är de därtill bönder som bor ute på landsbygden och får sina nyheter genom TV4s dödsrapporter om hur farligt och degenererat samhället är.
Citera
2007-12-06, 18:29
Medlem
Smockes avatar
Kom på nu vem du var så ingen idé att argumentera med dig.
Citera
2007-12-06, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke
Kom på nu vem du var så ingen idé att argumentera med dig.

Väl språkat.
Citera
2007-12-06, 18:42
Bannlyst
Citat:
Javisst, att dessa rakade idioter som påstår att den vita rasen är suverän är andra är obildade betvivlar jag inte, troligtvis är de därtill bönder som bor ute på landsbygden och får sina nyheter genom TV4s dödsrapporter om hur farligt och degenererat samhället är.

Vi kan börja med att snabbt konstatera att du uppenbarligen inte tillhör den ovan nämnda suveräna rasen.

Född och uppvuxen i Stockholms innerstad men icke dessto mindre är jag nationalist.
Det är snarare så att vi som bor i storstäderna och ser den negativa utveckling invandrarna innebär för Sveriges välmående och tillväxt är de som är mest kritiska.
Citera
2007-12-06, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Vi kan börja med att snabbt konstatera att du uppenbarligen inte tillhör den ovan nämnda suveräna rasen.

Född och uppvuxen i Stockholms innerstad men icke dessto mindre är jag nationalist.
Det är snarare så att vi som bor i storstäderna och ser den negativa utveckling invandrarna innebär för Sveriges välmående och tillväxt är de som är mest kritiska.

Det handlar om att effektivisera invandringen och tillgångarna. Dagens politiker har troligtvis någon utvecklingsstörning då de inte tar styrandet på allvar. De verkar inbilla sig att resurserna är oändliga och att oproduktiva människor kan göras produktiva genom en kravlös tillvaro. Är problemet att Sveriges "välmående och tillväxt" sjunker så går det att åtgärda genom att genomföra ett politiskt program som faktiskt syftar till att förbättra situationen för medborgarna och inte dalta med halvkriminella "invandrare" som förstör för andra.

Istället för att söka sig till nazismen borde invandringskritiker räkna ut hur man kan förbättra situationen utan att ansluta sig till en bestialisk och ond ideologi.
Citera
2007-12-07, 11:53
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Det handlar om att effektivisera invandringen och tillgångarna. Dagens politiker har troligtvis någon utvecklingsstörning då de inte tar styrandet på allvar. De verkar inbilla sig att resurserna är oändliga och att oproduktiva människor kan göras produktiva genom en kravlös tillvaro. Är problemet att Sveriges "välmående och tillväxt" sjunker så går det att åtgärda genom att genomföra ett politiskt program som faktiskt syftar till att förbättra situationen för medborgarna och inte dalta med halvkriminella "invandrare" som förstör för andra.

Istället för att söka sig till nazismen borde invandringskritiker räkna ut hur man kan förbättra situationen utan att ansluta sig till en bestialisk och ond ideologi.

Otroligt äcklande att läsa hur ännu en jude vurmar för mångkultur i sverige men ju absolut är för ett etniskt judiskt israel utan araber. Dubbelmoral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in