Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-05, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D. Zachrisson
Ett folk utan möjlighet att väcka dessa känslor, ett folk som inte kan se skillnad på rätt och fel, som blivit ilurade vad som är bra och inte, är ett folk som blir oerhört lätt att kontrollera.
Känner man inte att man tillhör något, så har man inte tappat något, håller man inte landet och folket kärt, så gör det ändå ingenting om man förlorar det.
Den feminiserade mannen har t ex. genom mediala hetskampanjer blivit ett vardagsligt och accepterad inslag, det har tom. blivit en modefluga som hållit i sig under lång tid. Allt detta skapar ett svagt, känslo- och åsiktslöst folk med massor som blir oerhört lätta att kontrollera, massor som inte lägger sig i den sionistiska maktelitens styre.

Edit: Vetefan varför jag sitter och berättar det här för en jude

Skitsnack. Jag skulle förstå ditt svammel om du relaterade det till den judiska folkgruppen, då faller det väl ihop med resten av din skitreligion men att påstå att sionister skulle ha ett intresse i att göra svenskarna rotlöst är patetiskt. För övrigt tror jag inte alls att svenskarna har blivit rotlösa. Jag tror att svenskarna för 200 år sedan hade annat att fundera på än svenskens överlevnad, t.ex att skaffa fram mat, istället för att gnälla över minoriteter. Du representerar inte svenskhet - du representerar vanföreställningar och mental sjukdom. Sök hjälp!
Citera
2007-12-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gersonides
Skitsnack. Jag skulle förstå ditt svammel om du relaterade det till den judiska folkgruppen, då faller det väl ihop med resten av din skitreligion men att påstå att sionister skulle ha ett intresse i att göra svenskarna rotlöst är patetiskt. För övrigt tror jag inte alls att svenskarna har blivit rotlösa. Jag tror att svenskarna för 200 år sedan hade annat att fundera på än svenskens överlevnad, t.ex att skaffa fram mat, istället för att gnälla över minoriteter. Du representerar inte svenskhet - du representerar vanföreställningar och mental sjukdom. Sök hjälp!

Och du representerar allt jag avskyr
Citera
2007-12-05, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D. Zachrisson
Och du representerar allt jag avskyr

Varför? Du representerar inte svenskarna, och du avskyr vad svenskarna själv har valt. Du avskyr dig själv och andra svenskar.
Citera
2007-12-05, 22:06
Medlem
deMarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gersonides
Varför? Du representerar inte svenskarna, och du avskyr vad svenskarna själv har valt. Du avskyr dig själv och andra svenskar.

Att svenskarna inte sagt nej till mångkulturen betyder inte att de vill ha den.

Om nu svenskarna så gärna vill ha mångkultur hur förklarar du då att både Sverigedemokraterna och Nationaldemokraterna får ökat stöd för varje dag som går?

Det är ifs inget jag väntar mig att en jude ska förstå.
Citera
2007-12-05, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
I yngre år var jag övertygad så kallad "nationell". Men så småningom kastade jag in handuken. Livet som nationalist var ganska tufft. Mycket våld. Problem i skolan med lärare som helt ogenerat gav en lägre betyg en du förtjänade. Man kommer i kontakt med polisen och hammnar i brottsregistret, svårigheter i arbetslivet osv.

Jag var förvisso beredd att ta skiten då jag var övertygad om att jag kämpade för mitt land och mitt folk. Men till slut fick jag nog. Orsakerna var många men framförallt ledsnade jag på Sverige och svenskarna. Jag insåg att jag höll på att spola ner mitt liv på toaletten men till vilken nytta? Sverige kommer aldrig att vakna!

Svensken är till 95 procent en vek jävla fegis. Man klagar och klagar men går likt förbannad och röstar på sossarna gång på gång. Man skulle aldrig drömma om att offra något för någon annan. Hur ofta ser man vedergällning när någon främling rånat en son eller våldtagit en dotter? Politikerna är landförrädare, visst men vem sätter dom där? Media är en förljugen propagandamaskin, förvisso men vem konsumerar och går på lögnerna?

Så nu är devisen "looking out for number one" precis som alla andra. Jag är bitter och hatisk men försöker jobba på så gott det går för att en dag lämna detta råttbo.

Jag har märkt att jag blivit allt mer antisvensk? Jag vill att det skall gå åt helvete. Jag jublar åt politikerskandaler och när det blir upplopp i ghettot. Jag myser ner sverige sjunker som en sten på diverse listor som till ex. välfärd och utbildning.Jag håller inte ens på sverige idrottssamanhang.

Så är det någon som känner igen sig? Är det någon som är aktiv idag som brottas med likartad problematik? Hur kan man motivera sig till kamp för ett folk som inte vill bli räddat?

Inte så konstigt med regeringen som sitter? Rösta liberalt.
Citera
2007-12-05, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Ambris
Svenskar har i högsta grad varit aktiva genom processenVad du tror om majoritetssvenskarnas syn på det mångkulturella samhället är det bara att ignorera.

När har svensken någonsin varit aktiv? För normalsvensken är det val var fjärde år, och då röstar man på socialdemokraterna för man räknar med att det ska bli förändring, men socialdemokraterna räknar ju med att det är bra när nån lat djävel tar ens pengar för att han inte orkar lyfta sig ur råttboet han kallar lägenhet.

Något annat som måste tas upp är alla djävla gäng som driver omkring i städers centrum i syfte att skapa oreda och ställa till bråk! Vad fan i helvete är det för någon djävla mentalitet? Om man måste hävda sig genom att slåss och kanske till och med döda personer har man fan inte mycket att tillföra samhället, och bör skickas tillbaka till vilket sandnegerland man nu kom ifrån. (Jag vet, det är inte bara utlänningar som ingår i dessa gäng, men nu har vi dem som exempel.) Medelsvensson får istället betala för att dessa individer ska ha det bra i detta välfärdssmhälle utan att han tillför ett barolin till välfärden själv.

Ta chansen att påverka (Om tre år); Rösta liberalt. (inte på moderaterna, de är av exakt samma skrot och korn som socialdemokraterna, indoktrinerade på välfärdssamhället och tvingas leda ett land vars invånare inte är beredda att ta steget till ett nattväktarsamhälle)
Citera
2007-12-06, 02:16
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontish316
Ta chansen att påverka (Om tre år); Rösta liberalt. (inte på moderaterna, de är av exakt samma skrot och korn som socialdemokraterna, indoktrinerade på välfärdssamhället och tvingas leda ett land vars invånare inte är beredda att ta steget till ett nattväktarsamhälle)
Det svenska systemet är så komplext att det skulle krävas en revolution för att förändra.
Det enda "alliansen" har åstakommit är att omfördela skattetrycket och att ett liberalt parti i Sverige skulle få majoritet är obefintlig, det kommer aldrig hända i Sverige. Bättre att flytta, kreativa människor har ingen framtid här...
Om man inte råkar vara socialdemokrat eller moderat då kan man ta del av Sveriges godsaker.
De flesta ungdomar är vänster eller socialliberala och utvecklingsstörda får gå i skolan, man kan fortsätta i all oändlighet och förfasas över allt som är fel. Själv ska jag visa mitt förakt för våran demokrati genom att poströsta på ett parti som vill avskaffa den.
Citera
2007-12-06, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
I yngre år var jag övertygad så kallad "nationell". Men så småningom kastade jag in handuken. Livet som nationalist var ganska tufft. Mycket våld. Problem i skolan med lärare som helt ogenerat gav en lägre betyg en du förtjänade. Man kommer i kontakt med polisen och hammnar i brottsregistret, svårigheter i arbetslivet osv.

Jag var förvisso beredd att ta skiten då jag var övertygad om att jag kämpade för mitt land och mitt folk. Men till slut fick jag nog. Orsakerna var många men framförallt ledsnade jag på Sverige och svenskarna. Jag insåg att jag höll på att spola ner mitt liv på toaletten men till vilken nytta? Sverige kommer aldrig att vakna!

Svensken är till 95 procent en vek jävla fegis. Man klagar och klagar men går likt förbannad och röstar på sossarna gång på gång. Man skulle aldrig drömma om att offra något för någon annan. Hur ofta ser man vedergällning när någon främling rånat en son eller våldtagit en dotter? Politikerna är landförrädare, visst men vem sätter dom där? Media är en förljugen propagandamaskin, förvisso men vem konsumerar och går på lögnerna?

Så nu är devisen "looking out for number one" precis som alla andra. Jag är bitter och hatisk men försöker jobba på så gott det går för att en dag lämna detta råttbo.

Jag har märkt att jag blivit allt mer antisvensk? Jag vill att det skall gå åt helvete. Jag jublar åt politikerskandaler och när det blir upplopp i ghettot. Jag myser ner sverige sjunker som en sten på diverse listor som till ex. välfärd och utbildning.Jag håller inte ens på sverige idrottssamanhang.

Så är det någon som känner igen sig? Är det någon som är aktiv idag som brottas med likartad problematik? Hur kan man motivera sig till kamp för ett folk som inte vill bli räddat?

Absolut inte.
Men man kan lägga ner det vardagliga våldet.
Men man kan göra som mig, är medlemm i SD, Visar av min hela personlghet vad jag står i invandrarfrågan, debbaterar med folk så fort jag får chansen, påverkar i hur mina vänner ska rösta, , släpper alltid lös mina hundar när det är svartskallar i närheten, ringer ofta och beställer pizza och hämtar den aldrig, om jag skulle vara på en krog som en svartskalle skulle äga så sparkar jag gärna i sönder något, om jag får chansen skvätter jag ner dem med bilen, hånar de ofta på krogen, ger dåliga invandrar skämt i kön vid korv kiosken efter krogen när det är full i svartskallar,åker jämt svarttaxi om jag ser dem betalar aldrig,
Jag för min kamp på gatan med rätt oskyldiga grejer men jag gör något

och om det nu är någon jävel som nu tycker att jag är dum som ger mig på döda ting så fine det skiter jag i.
För vetskapen om att allt jag betala in i hans bar i vinst pengar går åt för ha att fix toan tex.
Och njuter till fullo varje gång jag gjort ett pack illa he he
Citera
2007-12-06, 13:39
Medlem
rokkos avatar
Rädd?

Jag kan fan inte förstå att svenskarna är så jävla rädda för dessa indvandrar gäng. Än så länge är vi ju i majoritet och ändå så märker jag att många svenskar ryggar tillbaka när nån blatte skriker till. Våra kvinnor går omvägar när dom ser en blatte och våra barn är rädda för blatte barn.

I förra månaden bevittnade jag en fotbollsmatch mellan pojkar födda 96. Ena laget med mestadels svenskar, andra laget endast blattar. Blatte laget vann p.g.a dom svenska killarna va rädda för dom. Varje gång blattarna knuffade till dom så blev dom rädda istället för att ge igen.

Vafan är det frågan om. Ta disskusion, klappa till om det behövs och stå på er. Svenskarna som en gång var så stolta har blivit egoister som bara tar hand om sig själva, undviker konflikter och gömmer sig bakom gardinerna.
Citera
2007-12-06, 15:27
Medlem
deMarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Absolut inte.
Men man kan göra som mig, är medlemm i SD, Visar av min hela personlghet vad jag står i invandrarfrågan, debbaterar med folk så fort jag får chansen, påverkar i hur mina vänner ska rösta, , släpper alltid lös mina hundar när det är svartskallar i närheten, ringer ofta och beställer pizza och hämtar den aldrig, om jag skulle vara på en krog som en svartskalle skulle äga så sparkar jag gärna i sönder något, om jag får chansen skvätter jag ner dem med bilen, hånar de ofta på krogen, ger dåliga invandrar skämt i kön vid korv kiosken efter krogen när det är full i svartskallar,åker jämt svarttaxi om jag ser dem betalar aldrig,

och om det nu är någon jävel som nu tycker att jag är dum som ger mig på döda ting så fine det skiter jag i.
För vetskapen om att allt jag betala in i hans bar i vinst pengar går åt för ha att fix toan tex.

Är du med i SD??????????
Citera
2007-12-06, 15:30
Medlem
deMarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rokko
Jag kan fan inte förstå att svenskarna är så jävla rädda för dessa indvandrar gäng. Än så länge är vi ju i majoritet och ändå så märker jag att många svenskar ryggar tillbaka när nån blatte skriker till. Våra kvinnor går omvägar när dom ser en blatte och våra barn är rädda för blatte barn.

I förra månaden bevittnade jag en fotbollsmatch mellan pojkar födda 96. Ena laget med mestadels svenskar, andra laget endast blattar. Blatte laget vann p.g.a dom svenska killarna va rädda för dom. Varje gång blattarna knuffade till dom så blev dom rädda istället för att ge igen.

Vafan är det frågan om. Ta disskusion, klappa till om det behövs och stå på er. Svenskarna som en gång var så stolta har blivit egoister som bara tar hand om sig själva, undviker konflikter och gömmer sig bakom gardinerna.

Känner igen detta beteende, som är högst beklagligt.

Sossarna med flera hävdar ofta att man blir rasist i frånvaro av invandrare, men det är så uppenbart tvärtom, de som bor nära invandrare eller kommer i kontakt med dem är de som röstar på sd eller nd. Solklara exempel är Södertälje och Landskrona. Detta är ett bra argument att använda mot vänstermänniskor som kör med argumentet "du behöver träffa fler invandrare".

krig out
Citera
2007-12-06, 15:38
Medlem
Niss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Absolut inte.

Det var den värsta smörja jag läst på länge, uppmärksamhetsoffer.

Till -benito-:
Ge inte upp, ge aldrig upp, nationalismen är på framfart i Sverige. Jag känner igen det du skriver om, har själv ett flertal gånger ställt frågan "Vad tjänar det till?", men tanken att Sverige skulle vara ett muslimskt land om 100 år och mina ättlingar skulle leva i detta ger mig kraften att kämpa vidare och se ett ljus i slutet av denna smogfyllda tunnel som kallas "berikande mångkultur".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in