Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-10, 23:28
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
hur många deltog det där?
Jävligt många fler än i "FBs val". Är du allvarlig eller kan man lägga till ytterligare handikapp till din så kallade dyslexi?
Citera
2007-12-10, 23:31
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Jag talar inte om dig och din farsa...jag har ingen aning om vem fan du är.
Är du inte riktigt frisk i huvudet som tror att jag specialgranskat varenda flyktingärende sedan Eldkvarn brann??
Jag skiter i om han red hit frivilligt på en svart-lila gris!!
Jag talar om det oräkneliga antal blattar som krälar in över våra gränser dagligdags med ett enda mål i sikte, att tillskansa sig så mycket materiella ting det bara är möjligt mot minsta möjliga uppoffring.

Nä, så stod det inte alls i inlägget jag refererade till.
Det tänkta scenario du syftar på var en efterkonstruktion ett par inlägg senare.

En person som lämnar landet till förmån för USA kan inte räkna med att åtnjuta det sociala skyddsnät i form av bidrag, gratis skolgång, subventionerad läkarvård som finns i Sverige och vidare kommer denna person ej heller ligga det svenska samhället till last.

1. Vad fan har jag med dom att göra?
2. Nej det var en förklaring som jag bifogade för att göra det mer tydligt.
3. Inte heller ligger min släkt det svenska samhället till last, inte på långa vägar.

Det är uppenbart att också du är blind av hat. Du kommer förmodligen att fortsätta kalla mig för en bidragsparasit trots att jag gång på gång förklarar hur det ligger till.
Citera
2007-12-10, 23:32
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Då bör du se dig om efter ett nytt land att parasitera på för om det går som du vill kan vi snart räkna Sverige till ett av dessa.
Ursäkta, men vad är det jag vill? Jag tror inte att jag har skrivit något om vad jag vill. Men om du vet det så mycket bättre än jag, tycker jag att du kan ta och specifiera vad du menar.
Citera
2007-12-11, 00:44
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Samma kommer det att bli i Sverige.Kolla nu hur valet i FB gick.

Tvivlar på att dom flesta på FB är representiva för den typiska Svensken,men jag kan ju ha fel
Citera
2007-12-11, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Tvivlar på att dom flesta på FB är representiva för den typiska Svensken,men jag kan ju ha fel

Nej, du har inte fel, du har rätt. FB är inte representativt för den typiske svensken.
Citera
2007-12-11, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Äspen
Varför ska jag oroa mig för att någon patetisk outbildad "Svensson-gubbe" ska se ned på mig pga vad ett gäng araber sysslar med?
Vad ett gäng araber sysslar med?
Typiskt iranskt mentalitet i ett nötskall. Åk till Göteborg så skall du minsann se vilka "änglar" dina landsmän är i jämförelse med araber, specielt kurdiska Iranier
Citera
2007-12-11, 08:19
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akhenaton
Vad ett gäng araber sysslar med?
Typiskt iranskt mentalitet i ett nötskall. Åk till Göteborg så skall du minsann se vilka "änglar" dina landsmän är i jämförelse med araber, specielt kurdiska Iranier
Jag identifierar mig inte med kurder. Men alla nationaliteter har sin del av drägg. Synd bara att det är de som får lämna Iran och på så sätt representera folket som stort.
Citera
2007-12-11, 10:20
Medlem
rokkos avatar
Studera i Sverige??

Jag är så trött på alla jävla blattar som "studerar" i Sverige. Va faan e det!!

Jag menar, det är ungefär samma som alla jävla trädkramare/vänsterfolk som studerar till sin 40-årsdag. Det är ju bara ett sätt att mjölka pengar. Gå i skolan några timmar måndag-onsdag och sedan gå på studentfester med subventionerad sprit. Vem fan skall bygga landet då???

Här i Göteborg var det några somalier som inte kunde lära sig svenska skriftligt på många många år, tills läraren kom på att dom var analfabeter och därför inte förstod nåt

Och sen när alla jävla blattar har studerat färdigt, vad gör ni då. För inte fan får ni något jobb i privat sektor iallafall. Men jag har märkt att kommun och statliga verk är pigga på att anställa blattar iofs. Så snart räcker det inte med att man är förbannad på alla byrokrater som kostar pengar, utan blatte byråkrater som kostar pengar
Citera
2007-12-11, 11:34
Medlem
RajGuZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nimeni_on_Hanoi
HAHAHAHA! Jo men visst! Du sitter för mycket vid flashback och umgås med dina polare på dagcentret där du håller till. Är det för att svenskarna tycker han är ett pack som inte ens SD fick 4%? ÄR det därför som nazistpariter inte ens får 1%? Okej, vackert resonemang där!

Sen är det ju också så att det finns folk som resonerar att de hellre vill ha kvar sin a-kassa än att få ut invandrare, vad som är oviktigt för vissa är döds-viktigt för andra.
Citera
2007-12-11, 11:45
Bannlyst
Citat:
Nej, du har inte fel, du har rätt. FB är inte representativt för den typiske svensken.

Du ditt psyk fall och piller knaprare.
Vad vet du i den dimma du lever i????Och du har mage att gnällla på min taskiga stavning.
Ha ha vilken jöns du är
Citera
2007-12-11, 12:47
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Är ganska övertygad om att FB är representativt för Sverige, det som skiljer sig här och ute i verkliga livet är att här kan man kosta på sig och vara ärlig då man åtnjuter anonymitet.

/mvh ikh
Citera
2007-12-11, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Är ganska övertygad om att FB är representativt för Sverige, det som skiljer sig här och ute i verkliga livet är att här kan man kosta på sig och vara ärlig då man åtnjuter anonymitet.

/mvh ikh

Definitivt inte. På FB samlas fjortisar, missnöjda socialbidragare och bönder som inte rest utanför bondhålan de råkar vara födda i till en härlig mix av "invandrarkritiska" tölpar som tror sig representera Sverige -- medans de i verkligheten ljuger om sin identitet och gör allt för att upprätta en god ton för syns skull. När man väl genomskådat FB som det skitforumet det är så ser man hur patetiska dess "realister" till medlemar är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in