2011-04-06, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strand3n
Någon som vet hur man kan få tag i Zappo? En polare har ett jobb till honom, misstänker att kanske t.ex. Pilleriller vet hur man kan kontakta honom

jag har kontakt med honom
2011-04-06, 13:13
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Någon som har sett ebay-tagsen som dykt upp lite här och där i stockholm? Har inte sett så många, men dom jag har sett är fan bland det bästa jag sett i sverige.

http://img837.imageshack.us/g/img00051h.jpg/

Kan detta vara Ebay från HFU som varit och hälsat på kanske ?
Vill minnas att det finns en i HFU som kör Ebay, rätt mig om jag har fel ?
2011-04-06, 13:27
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle_
Kan detta vara Ebay från HFU som varit och hälsat på kanske ?
Vill minnas att det finns en i HFU som kör Ebay, rätt mig om jag har fel ?

korrekt.
2011-04-06, 13:34
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MauroSpocko
Ja, tack, jag känner till den sidan, men det svarar inte på min fråga. Är den typen av stickers samma som de som brukar sitta i offentliga miljöer? Det kanske inte är samma överallt, men de jag tänker på är som sagt förbuds- och informationsdekalerna i tunnelbanan i Stockholm.

stickerguy.com är billigare, så isåfall kör jag nog på den.
Kolla efter vinylklistermärken, det är de som har "glansig" yta. Men det betyder inte nödvändigtvis att de sitter lika bra som kamera-klibborna. Nu har jag aldrig testat att riva ner ett sådant men kan tänka mig att de sitter ganska bra och är av en lite tjockare modell än vanliga vinylklibbor, brukar vara så på klisterm'rken som sitter offentligt och inte ska rivas ner.
2011-04-06, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovecsg
jag har kontakt med honom

Kolla PM! you got mail.

Om någon annan har kontakt så är det bara att skrika ut, men vet aldrig vilka som verkligen har det och inte har det !
2011-04-06, 16:03
Medlem
Knarkboxs avatar
Försök att fixa crack back-klibbor för de går inte att riva ner, samma som en del larmklistermärken.
2011-04-06, 16:53
Medlem
MauroSpockos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Kolla efter vinylklistermärken, det är de som har "glansig" yta. Men det betyder inte nödvändigtvis att de sitter lika bra som kamera-klibborna. Nu har jag aldrig testat att riva ner ett sådant men kan tänka mig att de sitter ganska bra och är av en lite tjockare modell än vanliga vinylklibbor, brukar vara så på klisterm'rken som sitter offentligt och inte ska rivas ner.
Nej men bra, det var det jag undrade, om vinyl var såna där glansiga. Jag tror inte att nedrivningsrisken är så stor för det projekt jag planerar. Jag fick ner ett kameramärke på typ tjugo sekunder, så det kan inte vara så stor skillnad i hur de sitter.

Citat:
Ursprungligen postat av Knarkbox
Försök att fixa crack back-klibbor för de går inte att riva ner, samma som en del larmklistermärken.
Låter dyrt... Tack för tipset, men kör nog på vanlig vinyl ändå!
2011-04-06, 21:20
Medlem
xceLs avatar
ville bara tipsa om några riktiga guldkorn:
http://calleohlsson.blogspot.com/search/label/gbg%20gata
riktigt guld: http://www.fotolog.com/2manyvandals/9001621

vet inte om det bar ajag som är nostalgisk men tycker fan de aldrig blivit lika fresh som det var ~03-05...

P.S någon som vet något om OHLALA?

Ciao
Senast redigerad av xceL 2011-04-06 kl. 21:33.
2011-04-06, 21:49
Medlem
Hehe, konstig tråd... Känner mig gubbig nu, men på min tid, när farfar var ung, höll man graffitin bakom stängda dörrar. Finns ingen anledning att folk som inte målar ska ha kännedom om crewmedlemmar och dylikt. Men men... Tiderna förändras. Se & Hör och skvaller är det som säljer osv... Allt går utför.

Sorry för OT.

För att propsa lite och ge cred måste jag ändå få namedroppa min favorit just nu från Sthlm:
BEGES. Han vet hur man drar en lina om man säger så.
2011-04-07, 18:01
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Frågan har säkert ställts förr men, har Evilhoney målat graff?
Min PM-låda är alltid öppen. ;P
Jag drog av en liten presentation här när jag klev in som mod:
https://www.flashback.org/sp10701478

Dessutom heter jag evilhoney med genomgående gemener!
2011-04-08, 09:47
Medlem
Hörde att någon blivigt dödad av "FY-crew"

Jag hörde av några i min klass att det var någon kille som för flera år sedan spittade FY massa, så dom sökte upp honom men han bara kaxade och drygade med dom och det hela slutade med att han fick en skruvmejsel inkörd i nacken och dog.

Jag tycker det låter väldigt konstigt men tänkte bara höra om någon annan hört något liknande?
2011-04-08, 09:51
Medlem
Inte riktigt, någon småbarns pappa sa åt dom att sluta klottra och en av de nerpundade asen tog hans liv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in