2011-04-04, 01:18
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Jag tycker absolut att det är bland det snyggaste jag sett i Sverige, om inte annat bland det cleanaste vilket jag tycker det lider en brist på. För stunden tycker jag inte att det finns särskilt mycket anmärkningsvärt i stockholm.

Ja, och det är just det folk ifrågasätter, inte att du inte snackar om BST.
2011-04-04, 17:33
Medlem
MauroSpockos avatar
Det är mycket snack i trådarna här om vinylstickers. Hur är såna? Jag behöver trycka upp ett antal klistermärken som är samma material som "karmeraövervakning"- eller "inga hundar"-lapparna i tunnelbanan. Lite glansiga och plastiga. Blir det så om man beställer vinylmärken från någon av alla de sidor som finns?

Det är möjligt att det finns förklarat djupt in i forumets djungler, men jag hittar det inte.
2011-04-04, 18:17
Medlem
Någon som vet hur man kan få tag i Zappo? En polare har ett jobb till honom, misstänker att kanske t.ex. Pilleriller vet hur man kan kontakta honom
2011-04-04, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkbox
Man behöver ingen skicklighet för att göra stenciler. Titta på Rätten till staden och säg till mig att du inte blev arg av den.

Så sant. Sen verkar det som att alla street art-faggots tycker sig ha rätten att spitta allt och alla.
2011-04-04, 22:27
Medlem
Knarkboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBystrom
Så sant. Sen verkar det som att alla street art-faggots tycker sig ha rätten att spitta allt och alla.
Precis, var på P-huset Anna idag och så hade nån Banksy-wannabe målat sin fula stencil över någon schysst målning. Dessutom var där några som gjorde sån där jävla reklamgraff.
2011-04-04, 23:06
Medlem
oldschool33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Någon som har sett ebay-tagsen som dykt upp lite här och där i stockholm? Har inte sett så många, men dom jag har sett är fan bland det bästa jag sett i sverige.

http://img837.imageshack.us/g/img00051h.jpg/

Självprops????
2011-04-05, 01:43
Medlem
Bawackas avatar
Ang Big Brother....

http://play.bigbrother.se/bigbrother/avsnitt_och_klipp?videoid=1565673&treeId=600001

Man kan ju se vem/vilka som har potential till att vara "all out king" - dvs gurkan!
2011-04-05, 10:38
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MauroSpocko
Det är mycket snack i trådarna här om vinylstickers. Hur är såna? Jag behöver trycka upp ett antal klistermärken som är samma material som "karmeraövervakning"- eller "inga hundar"-lapparna i tunnelbanan. Lite glansiga och plastiga. Blir det så om man beställer vinylmärken från någon av alla de sidor som finns?

Det är möjligt att det finns förklarat djupt in i forumets djungler, men jag hittar det inte.
stickers.se
2011-04-05, 12:28
Medlem
MauroSpockos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
stickers.se
Ja, tack, jag känner till den sidan, men det svarar inte på min fråga. Är den typen av stickers samma som de som brukar sitta i offentliga miljöer? Det kanske inte är samma överallt, men de jag tänker på är som sagt förbuds- och informationsdekalerna i tunnelbanan i Stockholm.

stickerguy.com är billigare, så isåfall kör jag nog på den.
2011-04-05, 13:14
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Ja, och det är just det folk ifrågasätter, inte att du inte snackar om BST.

Aja, vi tycker väl olika helt enkelt. För mig stod dessa ut från många andra tags jag sett genom åren, både i kvalitet och stil. Kan prata väl om stockholmsscenen i timmar, men det är få som utmanar stockholmsstilen.

Citat:
Ursprungligen postat av oldschool33
Självprops????

I wish Väntade bara på att någon skulle droppa den kommentaren. Har inte målat på tre år.
2011-04-05, 15:04
Medlem
horses avatar
Close, klottrar han fortfarande?
2011-04-05, 15:34
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Close, klottrar han fortfarande?
Close, samma som Clis? Inte hört något från han på ett tag..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in