2008-12-16, 23:19
Medlem
Jag vet inte var jag ska posta detta, men det känns ganska relevant här eftersom det är gott om fotolog-länkar i den här tråden.
Jag har länge retat mig på att många writers och crews fotolog-konton är avstängda och jag har börjat fundera på om det finns en anledning. Fotologgare som postar graffiti helt allmänt verkar ju inte ha några problem.
Så varför stängs alla fotologgande writers av?
2008-12-16, 23:23
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citron14
Jag vet inte var jag ska posta detta, men det känns ganska relevant här eftersom det är gott om fotolog-länkar i den här tråden.
Jag har länge retat mig på att många writers och crews fotolog-konton är avstängda och jag har börjat fundera på om det finns en anledning. Fotologgare som postar graffiti helt allmänt verkar ju inte ha några problem.
Så varför stängs alla fotologgande writers av?

http://www.fotolog.com/rumpstek

Här har användaren själv valt att stänga ner sin fotolog. Orsaken/erna behövs inte diskuteras.

http://www.fotolog.com/ians_pyc

Där har vi däremot ett konto som blivit avstängd av administratörer.
Du ser skillnad på bilden, inte sant?
Ofta är det en regel som bryts (nakna/halvnakna tjejer, hets mot folkgrupp bland annat. Även bilder på poliser, civilare och väktare verkar vara en utlösande faktor..)
2008-12-17, 01:01
Medlem
fittlampas avatar
Hur är det med Kegr? är han fortfarande aktiv?
2008-12-17, 01:39
Medlem
Necrodomuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Hur är det med Kegr? är han fortfarande aktiv?

Gick precis förbi en lastbil signad 08.
2008-12-17, 01:39
Medlem
Necrodomuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrodomus

edit: tilläggas ska väl att han har mer uppe i sthlm än många, många writers härifrån.
2008-12-17, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrodomus

fick du nått foto?
men Kegr har väll mest bombat? ja har iaf inte haft lyckan å se nåra pieces
2008-12-17, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citron14
Okej, det är ingenting man undgår på min och när jag tänker på det så har det nog bara varit problem med en. Udden kanske är aniingens för liten eller nåt.

har du haft originalfärg igenom den, sen sköljt med vatten och fyllt pennan me nått ink?
ja gjorde det nångång i början av karriären och märkte att udden kunde ramla ut ibland.. tror att när man torkar udden så krymper den, och inte sväller till sin fulla storlek igen.
2008-12-17, 14:29
Medlem
Necrodomuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
fick du nått foto?
men Kegr har väll mest bombat? ja har iaf inte haft lyckan å se nåra pieces
Blev inget kort på den, han kan mycket bättre. Tror det är en av lastbilarna som står i Horan titt som tätt. Jag åsyftade även innerstadsbombing inte pieces.
2008-12-17, 17:02
Medlem
läste några sidor bakåt o såg att någon undrade om kl10 fortfarande kör o ja det borde dom la göra kanske inte som förr men man ser allt lite kl10 tags som ploppar upp här o var på gbgs gator änna!
2008-12-17, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
http://www.fotolog.com/rumpstek

Här har användaren själv valt att stänga ner sin fotolog. Orsaken/erna behövs inte diskuteras.

http://www.fotolog.com/ians_pyc

Där har vi däremot ett konto som blivit avstängd av administratörer.
Du ser skillnad på bilden, inte sant?
Ofta är det en regel som bryts (nakna/halvnakna tjejer, hets mot folkgrupp bland annat. Även bilder på poliser, civilare och väktare verkar vara en utlösande faktor..)

Okej, då är det ju fler som har stängt ner dem själv. Trist
2008-12-17, 19:01
Bannlyst
jag/vi fick en 4 år gammal fotolog nerstängd,också helt utan anledning.
2008-12-17, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
har du haft originalfärg igenom den, sen sköljt med vatten och fyllt pennan me nått ink?
ja gjorde det nångång i början av karriären och märkte att udden kunde ramla ut ibland.. tror att när man torkar udden så krymper den, och inte sväller till sin fulla storlek igen.

Nej, det är med originalfärgen jag har haft problem med

Men finns det nån bra ersättning till postermarkeruddar, eller nån annan än HL som säljer dem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in