2011-04-02, 13:57
Medlem
Utopia.s avatar
Någon som har sett ebay-tagsen som dykt upp lite här och där i stockholm? Har inte sett så många, men dom jag har sett är fan bland det bästa jag sett i sverige.

http://img837.imageshack.us/g/img00051h.jpg/
2011-04-02, 14:05
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Någon som har sett ebay-tagsen som dykt upp lite här och där i stockholm? Har inte sett så många, men dom jag har sett är fan bland det bästa jag sett i sverige.

Om det där är bland det bästa i Sverige tycker jag det är mer talande för Sverige än Ebay.
2011-04-02, 16:18
Medlem
bloodysamurais avatar
Citat:

Har sett en del. Bland det bästa i Sverige, nja, men helt klart soft.
2011-04-02, 20:06
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:

Gevaliabesök?
2011-04-02, 20:38
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:

Nu underskattar du den svenska scenen ganska hårt.
Snygga tags, men snyggast i Sverige........ Nej?
2011-04-03, 00:14
Medlem
Utopia.s avatar
Okej, jag kanske blev till mig lite men det var länge sen jag såg schyssta tags i stockholm och jag står absolut fast vid att det är en av dom snyggare tagsen jag sett irl, på gatan. Kanske överdrev, men ni kan ju fan inte säga att dom inte är skitcleana?
2011-04-03, 01:08
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Okej, jag kanske blev till mig lite men det var länge sen jag såg schyssta tags i stockholm och jag står absolut fast vid att det är en av dom snyggare tagsen jag sett irl, på gatan. Kanske överdrev, men ni kan ju fan inte säga att dom inte är skitcleana?

Visst är dom är cleana och moderna, men är inte ditt uttalande en riktigt hård diss mot sthlm-scenen?
2011-04-03, 01:16
Medlem
Disembowlers avatar
Frågan har säkert ställts förr men, har Evilhoney målat graff?
2011-04-03, 03:50
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Frågan har säkert ställts förr men, har Evilhoney målat graff?
Varför pmar du henne inte bara och frågar?
2011-04-04, 00:31
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Visst är dom är cleana och moderna, men är inte ditt uttalande en riktigt hård diss mot sthlm-scenen?

Klart jag gillar råa, fartiga tags också, men det känns som att ingen försöker göra tekniskt skickliga tags med skönt flow och balans längre. Brukar ha svårt för teknikbögeri, men dessa hade bara ett jävligt lagom flow, och med tanke på att jag inte sett särskilt många ebaytags så tyckte jag att det var värt att posta eftersom de säkert skulle kunna passera relativt obemärkt annars.

Shit vad många reaktioner man fick, är meningen med den här tråden att man bara ska diskutera BST och de lite äldre graffrulleprotagonisterna? Jag älskar stockholmsscenen, men den börjar fan bli rätt inavlad, skulle gärna se att fler i tråden lyfte fram intressanta uppstickare och inte bara tjatade om vilka som bombar mest.
2011-04-04, 00:42
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Shit vad många reaktioner man fick, är meningen med den här tråden att man bara ska diskutera BST och de lite äldre graffrulleprotagonisterna? Jag älskar stockholmsscenen, men den börjar fan bli rätt inavlad, skulle gärna se att fler i tråden lyfte fram intressanta uppstickare och inte bara tjatade om vilka som bombar mest.

Klart man ska diskutera alla mellan himmel och jord här, men du tror inte att du fick reaktionerna för att du påstod att det var bland det snyggaste i Sverige...?
2011-04-04, 01:17
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Klart man ska diskutera alla mellan himmel och jord här, men du tror inte att du fick reaktionerna för att du påstod att det var bland det snyggaste i Sverige...?

Jag tycker absolut att det är bland det snyggaste jag sett i Sverige, om inte annat bland det cleanaste vilket jag tycker det lider en brist på. För stunden tycker jag inte att det finns särskilt mycket anmärkningsvärt i stockholm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in