2010-10-24, 02:16
Medlem
Monoxides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av APJ
WAT, Ok vänta. Var är han ifrån och var kör han?

Stockholm
2010-10-24, 03:43
Medlem
Christian IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monoxide
Stockholm

Var inte han jävligt fet också? Ja jag vet, fett tragiskt att han dog... rip rip rip blablabla... men ärligt talat, är man fet och inte kan springa bör man inte vistas i tunnlarna... särskilt inte i rusningstrafik.
2010-10-24, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christian II
Var inte han jävligt fet också? Ja jag vet, fett tragiskt att han dog... rip rip rip blablabla... men ärligt talat, är man fet och inte kan springa bör man inte vistas i tunnlarna... särskilt inte i rusningstrafik.

Man märker att du har koll. Hahahah.
2010-10-24, 04:45
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shobre
Känns som att det är för många som dör nu av alla folkslag.

Lovar det blir inte bättre med tiden...
2010-10-24, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warum
Mis kör fortfarande

hur vet du det?
2010-10-24, 14:45
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Constructor
hur vet du det?
För jag har sett nya grejer av mis?
2010-10-24, 15:02
Medlem
smaksaks avatar
Citat:

Du som brukar komma med tänkvärda inlägg, så droppar du det här som visar på hur lite koll du egentligen har. Jahapp.
2010-10-24, 15:47
Medlem
Christian IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Du som brukar komma med tänkvärda inlägg, så droppar du det här som visar på hur lite koll du egentligen har. Jahapp.

Så vad fan hände då? Surfade han in från husby och bara ramlade av? Eller fick han knas i akalla, märkte att det var en handfull av Reinfeldts 20 000 poliser på perrongen som hade fått nys på det demokratihotande brottet klotter och blev tvungen att springa till husby? I såna fall är han ju om inte direkt så iaf indirekt en martyr, hur löjligt det än låter.
Senast redigerad av Christian II 2010-10-24 kl. 15:51.
2010-10-24, 16:18
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Så vad fan hände då? Surfade han in från husby och bara ramlade av? Eller fick han knas i akalla, märkte att det var en handfull av Reinfeldts 20 000 poliser på perrongen som hade fått nys på det demokratihotande brottet klotter och blev tvungen att springa till husby? I såna fall är han ju om inte direkt så iaf indirekt en martyr, hur löjligt det än låter.

Varför håller du på?

Enormt respektlöst.
2010-10-24, 17:03
Medlem
Citat:

Och om han var överviktig ? Han lekte med csg, och la fetar grejer än va du någonsin kommer kunna göra ditt äckliga fan

O jag hoppas han får det bra uppe i himlen, alldeles för ung
2010-10-24, 20:32
Medlem
Okej, om jag förstått det rätt så är detta nybörjartråden??? Och jag säger bara en sak jag är verkligen en nybörjare =D

Nu hoppar jag in från ingenstans men iaf, trodde jag kunde åtminstone lite, men nu vet jag att jag inte kan något haha... i vilket fall jag har bestämt mig för att bli riktigt duktig på grafitti. Jag har läst mycket i olika trådar fast inte denna för den första sidan var alldeles komplicerad för mig

Iaf, om jag förstått något rätt så är det träning träning och åter träning som gäller? right?
Finns det något speciellt jag borde tänka på? typ borde jag läsa på om stilar? för jag vet inget om olika stilar hehe.. Woa vad sämst jag känner mig.. haha jaja

Ge mig alla tips ni tror jag kan dra nytta utav, och länka gärna till andra ställen. Hoppas jag inte ställt någon för dum fråga

Just det, hur länge borde jag träna allmänt på blockbokstäver, innan jag ens prövar något annat??
2010-10-24, 20:59
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenMonii
Okej, om jag förstått det rätt så är detta nybörjartråden??? Och jag säger bara en sak jag är verkligen en nybörjare =D

Nu hoppar jag in från ingenstans men iaf, trodde jag kunde åtminstone lite, men nu vet jag att jag inte kan något haha... i vilket fall jag har bestämt mig för att bli riktigt duktig på grafitti. Jag har läst mycket i olika trådar fast inte denna för den första sidan var alldeles komplicerad för mig

Iaf, om jag förstått något rätt så är det träning träning och åter träning som gäller? right?
Finns det något speciellt jag borde tänka på? typ borde jag läsa på om stilar? för jag vet inget om olika stilar hehe.. Woa vad sämst jag känner mig.. haha jaja

Ge mig alla tips ni tror jag kan dra nytta utav, och länka gärna till andra ställen. Hoppas jag inte ställt någon för dum fråga

Just det, hur länge borde jag träna allmänt på blockbokstäver, innan jag ens prövar något annat??

Kör blockiga raka bokstäver. Som de på tangentbordet. Utveckla sedan en stil utifrån det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in