2010-08-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dradl0ck
Fixat

"Bäste Zonk,

Jag har upprepade gånger märkt att din affektion till mitt staket är så stor att du känner dig nödgad att märka detsamma med din namnteckning vilket är förståeligt då staketet i fråga faktiskt är magnifikt. Jag erbjuder dig därför att ta med ovan nämnda staket hem så jag slipper markera vem som äger det genom att måla över din vackra namnteckning. Jag kommer därefter uppföra en häck som antagligen är svårare att fatta tycke för. Vid intresse var vänlig kontakta mig innan nästa helg då jag gärna hjälper dig att montera ner staketet.

Din vän.

D"

Underbart!
2010-08-22, 22:22
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desolate
Någon som vet vilka "FDS" är och vad det står för? Sett deras tag utanför Göteborg.

Vad står CHA, DRA, HNC och FAU för?
CHA - CuntHunters Army

Är iallafall en betydelse jag har sett.
2010-08-22, 22:30
Medlem
varstingdildos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
CHA - CuntHunters Army

eller CHAmpagne.
2010-08-22, 23:56
Medlem
smulade kottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desolate
Någon som vet vilka "FDS" är och vad det står för? Sett deras tag utanför Göteborg.

Vad står CHA, DRA, HNC och FAU för?
Fuck All against Us är det jag har hört iaf.
2010-08-23, 00:10
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
CHA - CuntHunters Army

Har hört att det bara kan vara typ tja på göteborgska, man vet ju aldrig.
2010-08-23, 01:00
Medlem
mr.Karhus avatar
Helt Nedsatt Crew
2010-08-23, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dradl0ck
Fixat

"Bäste Zonk,

Jag har upprepade gånger märkt att din affektion till mitt staket är så stor att du känner dig nödgad att märka detsamma med din namnteckning vilket är förståeligt då staketet i fråga faktiskt är magnifikt. Jag erbjuder dig därför att ta med ovan nämnda staket hem så jag slipper markera vem som äger det genom att måla över din vackra namnteckning. Jag kommer därefter uppföra en häck som antagligen är svårare att fatta tycke för. Vid intresse var vänlig kontakta mig innan nästa helg då jag gärna hjälper dig att montera ner staketet.

Din vän.

D"

Haha har detta hänt i väsby?
2010-08-23, 18:55
Medlem
Vem sa väsby? Sa norrort
2010-08-24, 19:30
Medlem
csnordens avatar
Nam 75,är dom aktiva fortfarande?
Om,vilka är det som kör?
2010-08-24, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csnorden
Nam 75,är dom aktiva fortfarande?
Om,vilka är det som kör?

Nja, t-rex kör fortfarande.. men han reppar väll bara tsd nu.
kaner diner apose och anok kör inte mkt.. Men diner är väll den mest aktiva av dom!
Men han signar även jcv.. så vet inte om nam kommer finnas mycket längre.
2010-08-25, 13:05
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loukas
Nja, t-rex kör fortfarande.. men han reppar väll bara tsd nu.
kaner diner apose och anok kör inte mkt.. Men diner är väll den mest aktiva av dom!
Men han signar även jcv.. så vet inte om nam kommer finnas mycket längre.

Nam75 är väl i princip ett inaktivt crew som du säger numera, här i GBG ser man bara enskilda gamla Nam tags lite här och var.
2010-08-26, 09:13
Medlem
Wargs avatar
Jag känner mig lite sugen på att lära mig göra snygga målningar, dock har jag inte råd att åka fast och söker inte den kicken längre. Jag är mer intresserad av att måla för att skapa snarare än att säga "fuck yoo systemet kolla mina tagz wzup". Vad finns det för alternativ att måla på? Finns det något material som fungerar att måla på? Jag tänker mig som en stor bit pappkartong som man ställer upp i trädgården med stöd, men självklart ska det vara vit bakgrund och bättre kvalité än papp.

Och det bästa sättet att lära sig göra skuggor, linjer, färglägga osv är att titta på videos på youtube eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in