Citat:
Ursprungligen postat av test1fy
Eller hur, skulle vara skönt med några dagar sommar nu mitt i vintern. Skumt dock att burkarna börjar krångla redan vid -5! Här är det väl -20 på nätterna men då jag brukar ha mina cans i jackfickan går det utan problem. Däremot är det ju svinigt kallt om händerna.
Skulle ändå rekommendera att du har cansen så nära kroppen som möjligt, stoppa presentbyrån-kassen i jackan? Hur många burkar har du när du är ute? Om du kör stenciler (om jag inte minns fel var du mest inne på street art) så räcker det väl med 2-3 cans i jackan eller dylikt och sen stencilerna i en påse. Annars, racka en ryggsäck.
En metod jag brukar köra ibland är en tygpåse (då det är modernt och inte misstänksamt) med burkar (som jag tystat med magneter) inlindat i sjalar och tyg. Borde väl också funka med vantar, eller så stickar du rentav Montana Can-sturmpor
Hur länge hade du (burkarna) varit utomhus när dramat utspelade sig?

hehe händerna stelnade, jag frös inte om dom men jag kände inte ett skit så. :P
Jag hade ca 6 burkar eller något, tror inte jag får plats med det i jackan, eller njo kanske men blir nog väldigt oskönt. Får vänta tills jag får tillbaka min rygga, då kan man väll ta en pet flaska med varmt vatten och lägga i så det blir någorlunda varmt där...
Och jo jag är väll inne mera på street art men kör inte så mycket stenciler utan typ eh...sånt
här, vete fan hur man ska beskriva det...
Burkarna hade väll varit i kylan i vad... 10-20 minuter eller något åt det hållet, sen att jag medan jag målade la dom lutande mot en snöhög hjälpte nog inte...