2010-10-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Nu vet jag inte exakt vilken gul vagn du menar men skulle inte förvåna mig alls om det sitter en cars brevid, har minnesbilder av att jag sett något sånt på en gul vagn vid hammarby. Minnet kan ju dock svika, var i somras så kan mycket väl vara något annat+cars jag sett, kommer nämligen ihåg cars men inte vad som var brevid.

Finns ju en blog med en jävla massa bilder från västerås, http://streetartwsr.blogspot.com , ta kontakt med snubbarna där. De är ute och fotar en del antar jag eftersom det uppdateras rätt ofta.

Det är den vagnen, stått där länge nu..

Offtopic:

Pulverstaden minns jag, hade själv en sida förut men det blev för jobbigt att hålla på själv.. hjälper dock till med foto på Streetart WSR ibland. Just nu är det dock lite stiltje. finns inte så mycket att fota att det känns värt att fara runt.
2010-10-27, 11:23
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Har inte han gått bort?

Glömde nämna att dem var signade 2005, tack för länken btw
2010-10-27, 14:17
Medlem
För nåt år sedan om inte mer så såg jag en tag på en skylt, om jag såg den irl eller på bild kommer jag inte ihåg men det stod iaf "Cr.Arts" om inte jag såg helt fel, är detta en person eller är det ett Crew? eller existerar Han/Hon/det ?
2010-10-27, 15:17
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks
För nåt år sedan om inte mer så såg jag en tag på en skylt, om jag såg den irl eller på bild kommer jag inte ihåg men det stod iaf "Cr.Arts" om inte jag såg helt fel, är detta en person eller är det ett Crew? eller existerar Han/Hon/det ?
Bara av ren nyfikenhet; varför bryr du dig? Nån lokal toy kanske? Världens mest produktive tågmålare från Kina? Finns väl många fler klottermysterier alá Dan Brown som man kan klura på...
2010-10-27, 23:20
Medlem
nu var det ju ett tag sen så det borde väl vara allmängiltig information.
jag vet att spasm och trash hade hårda domar att vänta, yrkandena låg jävligt högt osv. och spasm hade väl hur många åtalspunkter som helst på sig. men jag undrar hur många punkter blev dom fällda på och vad blev straffen. blev dom fällda för något som dom inte hade erkänt eller tagits på bargärning för. jag är inte intresserad av att snuska i deras missöde utan mer som ett verkligt exempel på hur det går när man torskar.
2010-10-28, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Bara av ren nyfikenhet; varför bryr du dig? Nån lokal toy kanske? Världens mest produktive tågmålare från Kina? Finns väl många fler klottermysterier alá Dan Brown som man kan klura på...

Jag undrade bara GREGER!
2010-10-28, 15:24
Medlem
Nån som kör på Rector(RCT), är det upptaget?
2010-10-28, 15:31
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Nån som kör på Rector(RCT), är det upptaget?
Nej det är inte upptaget. Tycker du borde förkorta det RCTR ist.
2010-10-28, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Nej det är inte upptaget. Tycker du borde förkorta det RCTR ist.

Okej thanks mate !
2010-10-28, 20:19
Medlem
Jag har ett stort problem nu som jag behöver bli kvitt, jag får inte till skuggningar på mina skisser ! Och enligt min anledning är dom skit fula utan! Någon som kan ge nåt tips?
2010-10-28, 20:30
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Jag har ett stort problem nu som jag behöver bli kvitt, jag får inte till skuggningar på mina skisser ! Och enligt min anledning är dom skit fula utan! Någon som kan ge nåt tips?

Skugga logiskt
2010-10-28, 20:39
Medlem
tänkte lite fel bara, fan vad korkat! Det var ju inte så svårt, bara att förflytta bokstäverna typ!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in