2010-10-08, 18:13
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe1980
Yo! Ja nu när du skriver låter det som att jag ständigt röker på...men så är det ju inte Är rätt seriös och drar egen tag..dock inget crew ännu. Ska länka en sida sen så fort jag lagt upp lite bilder. Men vet inte om ni i TBH är något för mig, ni är väl rätt unga lirare ? släng iväg ett pm när du eller ditt crew ska ut så kan jag ju hänga på och titta lite vad ni kör.

Graffiti 2010. Skratta eller gråta?
2010-10-08, 18:27
Medlem
erections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Same same. Svenska 7DC är väldigt polskt faktiskt.

Yes. Olaf var ju polack.
2010-10-08, 18:32
Medlem
erections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beeveel
FAU är ju lätt störst här, TAM kommer oxå härifrån annars är det mycket äldre rävar som kör fames för det mesta som tex BK och PWC. sen finns det mindre crews som håller på och lär sig fortfarande som tex TRG, TBH, AWC, MLC, dock en hel del toys finns.

Har inte TAM medlemmar i Västerås också? Som du nämnde finns BK som jag tycker är bra grymma. Bams, Doze, Sire och Hok vet jag är med i crewet. Bams har gjort jävligt feta målningar i Västerås.
Helt klart en målare jag diggade när man målade som mest.
2010-10-08, 18:50
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beeveel
FAU är ju lätt störst här, TAM kommer oxå härifrån annars är det mycket äldre rävar som kör fames för det mesta som tex BK och PWC. sen finns det mindre crews som håller på och lär sig fortfarande som tex TRG, TBH, AWC, MLC, dock en hel del toys finns.
Är pasta med i PWC?
2010-10-08, 21:23
Medlem
SjukligtDampSkadadTjockiss avatar
vilka crews syns mest just nu i Stockholm, södertälje samt skåne?
2010-10-08, 21:32
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SjukligtDampSkadadTjockis
vilka crews syns mest just nu i Stockholm, södertälje samt skåne?
Har du läst tråden sen du frågade samma fråga sist?
2010-10-08, 21:33
Medlem
SjukligtDampSkadadTjockiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Läs igenom tråden, samma fråga ställdes för några veckor sedan. https://www.flashback.org/sp25892231

har ej fått ett vettigt svar på frågan. just nu menar jag också i dagsläget inte för månader / år sen.
2010-10-09, 08:50
Medlem
söker bilder på ellr's grejer! annat än det på floggen dvs.
tack
2010-10-09, 14:12
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugatir
söker bilder på ellr's grejer! annat än det på floggen dvs.
tack
Posta här: Bild sökes tråden.
2010-10-09, 18:26
Medlem
Har ett problem. Ville köra lite mindre tags så jag testade köra med en lvl 2 cap men det kommer knappt ut någon färg? Precis som att capen är kloggad? Den va helt ny. Testade med 2 olika och samma problem. :/ Någon som vet vad detta kan bero på? (En lvl3 cap funkade hur bra som helst)

PS Använder Montana Black
2010-10-09, 18:29
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wobbles
Har ett problem. Ville köra lite mindre tags så jag testade köra med en lvl 2 cap men det kommer knappt ut någon färg? Precis som att capen är kloggad? Den va helt ny. Testade med 2 olika och samma problem. :/ Någon som vet vad detta kan bero på? (En lvl3 cap funkade hur bra som helst)

PS Använder Montana Black

Skaka burken ordentligt.
2010-10-09, 18:48
Medlem
Okey, ska testa det. Lite jobbigt bara att stå o skaka utomhus i flera minuter, låter förjävla mycket... Men det kanske bara är jag? Hur gör ni? Skakar nu burkarna innan ni drar ut eller när ni är ute?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in