2008-08-21, 14:04
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
LSC som körde asfula panels?

Vettefan, jag frågade om LSC precis.
2008-08-21, 14:35
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batistini
Kingsize magazine menar du nog inte

Ojj förlåt menade Kingsize project(?)
2008-08-21, 18:23
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattiaskingkong
att kalla wufc kungar tycker jag e att ta i
visst e dom bra som fan men stilen dom har faller iaf inte mej i smaken..
Dom slaktar dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Du skriver att du bor på redline men tror Pcy är keffa för att dem kört med hba DU borde skämmas om du bor på redline och inte vet hur mkt Pcy har betytt för din linje istället för att fråga om dem har kört med hba.

Hba är kungar, dem kör mer än dem flesta i det här forumet.
Har betytt för min linje? Jag kan helt seriöst säga att PCY inte är några jag lagt märke till särskillt mycket. Har sett tags men inget annat. Vilken del av röda kör dom på? Åt mörby hållet har jag inte sett något.

Jag tror på kvalité framför kvantitet. HBA är inga jag har superkoll på men den enda som är bra som jag känner till i HBA är väl SPAQ.
Senast redigerad av Rikard_ 2008-08-21 kl. 18:30.
2008-08-21, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Dom slaktar dig.

Har betytt för min linje? Jag kan helt seriöst säga att PCY inte är några jag lagt märke till särskillt mycket. Har sett tags men inget annat. Vilken del av röda kör dom på? Åt mörby hållet har jag inte sett något.

Jag tror på kvalité framför kvantitet. HBA är inga jag har superkoll på men den enda som är bra som jag känner till i HBA är väl SPAQ.

PCY körde väl mest för ett antal år sedan. Dimhe va med där om jag inte minns fel och han var stor på röda...
2008-08-21, 20:07
Medlem
jackees avatar
Vila i frid Oros.
2008-08-21, 21:51
Medlem
Bäver_s avatar
han dog i veckan och vissa kanske inte riktigt har kommit över det så jävla snabbt ha lite respekt förfan.
2008-08-21, 22:08
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat.
//mod
2008-08-21, 22:15
Medlem
Bäver_s avatar
Sorry att jag var otrevlig men jag är lite upprörd över det som har hänt inget illa menat mot er men jag tycker att man ska ta det lite lugnt med att skriva ut sånt här så fort.
Det kändes som jag fick posten slängd i ansiktet på mig.

Dem som vet dem vet dem som inte vet behöver inte få veta.
2008-08-22, 07:52
Bannlyst
Det är för jävligt att en av de få som röjde som på 90-talet fortfarande har gått ur tiden.

Angående att döma ut crews för att de har kört med HBA o.s.v. så känns det minst sagt lite missvisande. Om ni åker runt lite kommer ni nog se en del "större" crews som vid tillfällen har kört med crews som inte är av riktigt samma kaliber.

Kladdare umgås med kladdare, ifall man vägrar skriva ut sitt crew bara p.g.a. en polares gängtillhörighet eller enbart väljer umgänge efter gängtillhörighet så vet jag inte riktigt vilken bana man egentligen är inne på.

Att slicka uppåt och sparka nedåt är för kids som har så mycket attityd att de knappt kan gå och luktar kiss.
Senast redigerad av rabiatex 2008-08-22 kl. 07:55.
2008-08-22, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabiatex
Det är för jävligt att en av de få som röjde som på 90-talet fortfarande har gått ur tiden.

Angående att döma ut crews för att de har kört med HBA o.s.v. så känns det minst sagt lite missvisande. Om ni åker runt lite kommer ni nog se en del "större" crews som vid tillfällen har kört med crews som inte är av riktigt samma kaliber.

Kladdare umgås med kladdare, ifall man vägrar skriva ut sitt crew bara p.g.a. en polares gängtillhörighet eller enbart väljer umgänge efter gängtillhörighet så vet jag inte riktigt vilken bana man egentligen är inne på.

Att slicka uppåt och sparka nedåt är för kids som har så mycket attityd att de knappt kan gå och luktar kiss.

Att större och äldre crews kör med nya crews har ju också att göra med att nya målare går med i äldre crews och kör som fan.

Och att slicka uppåt och sparka nedåt är något alla gör. Det är nog ingen som bedömmer målningar efter kvaliten bara utan det handlar alltid om vem som gjort det. Kör man mycket fult men har polare inom de stora bombarligorna så får man credd. Kör man mycket fult men inte känner någon blir man dissad av alla. Sen att mängd är något som man kan blir berömd för är inget problem men oftast får personen som kör mycket credd för att hans skit ser bra ut också. Vilket bara är fånigt. Droppar inga exempel då det är onödigt men jag tror folk fattar.
2008-08-22, 15:37
Medlem
Zorshas avatar
Hitta?

Har nån av er koll på hur man hittar Ziggy o Dizzy?
Läste nåt om de gamla goda tiderna o fick sån lust att snacka med dom igen!
Gjorde en snabb googling, men hittade inget vettigt.
(Utom en sida i en skvallertråd här på FB!)
Inga hemsidor, inga bilder, nada.
Kollade t.om Facebook, men har inga efternamn så det var ju kört.
=(
Lat som jag är frågar jag nu er istället.
Tips?
2008-08-22, 16:01
Medlem
art_s avatar
Här är Ziggy på myspace:
http://www.myspace.com/pansarkonst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in