2010-08-26, 09:20
Medlem
varstingdildos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Nam75 är väl i princip ett inaktivt crew som du säger numera, här i GBG ser man bara enskilda gamla Nam tags lite här och var.

Mm, och dom är typ 3 år gamla.
2010-08-26, 09:22
Medlem
Har någon sett något från "Molgan", såg saker av han för längesen så vore roligt om någon kunde verifiera eller har någon bild?
2010-08-26, 12:41
Medlem
Beeveels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smulade kotten
Fuck All against Us är det jag har hört iaf.

Family Above You har jag hört oxå
2010-08-26, 13:18
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klabben
Hm kanske det, Jag har köpt dom löst i nån blandad paket för länge sen :/
Jaja det var en tunn linje i alla fall nu när jag testade.

Precis som han innan sa, ser det i alla fall ut som mtn94-orginalcapen.

Citat:
Ursprungligen postat av Warg
Jag känner mig lite sugen på att lära mig göra snygga målningar, dock har jag inte råd att åka fast och söker inte den kicken längre. Jag är mer intresserad av att måla för att skapa snarare än att säga "fuck yoo systemet kolla mina tagz wzup". Vad finns det för alternativ att måla på? Finns det något material som fungerar att måla på? Jag tänker mig som en stor bit pappkartong som man ställer upp i trädgården med stöd, men självklart ska det vara vit bakgrund och bättre kvalité än papp.

Och det bästa sättet att lära sig göra skuggor, linjer, färglägga osv är att titta på videos på youtube eller?

Bästa sätter att lära sig är trial-n-error. Gå till närmsta lagliga vägg, har du ingen i din stad så bygg ett plank. Papp skulle kanske funka, se dock till att den är rätt tjock så inte färgen får för sig att blöda igenom. Alltså, den behöver inte vara centimetertjock men det går i alla fall inte med vanlig papper.
2010-08-26, 15:36
Medlem
Citat:
Jag känner mig lite sugen på att lära mig göra snygga målningar, dock har jag inte råd att åka fast och söker inte den kicken längre. Jag är mer intresserad av att måla för att skapa snarare än att säga "fuck yoo systemet kolla mina tagz wzup". Vad finns det för alternativ att måla på? Finns det något material som fungerar att måla på? Jag tänker mig som en stor bit pappkartong som man ställer upp i trädgården med stöd, men självklart ska det vara vit bakgrund och bättre kvalité än papp.

Och det bästa sättet att lära sig göra skuggor, linjer, färglägga osv är att titta på videos på youtube eller?

Vanliga plywoodskivor fungerar skitbra, bara att köpa eller sno vid ett bygge. Sen är det bara att rolla över varje gång du ska måla nytt. Fråga efter felbruten färg vid din närmaste färgbutik så får du rollfärgen oftast gratis.

För att lära sig att göra skugga osv så kan man ju kolla lite bilder på internet, men framför allt bara öva själv så lär man sig med tiden. Lär ju gå ännu fortare att lära sig då du kör lagligt. Lycka till!
2010-08-26, 20:49
Medlem
csnordens avatar
Har sett att M2S har börjat komma upp en hel del här i linköping nu,Nån som har nån kolla vilka som reppar det crewet?
Syns oftast tillsammans med Dura.
2010-08-26, 20:51
Medlem
foshiznits avatar
sök på M2S, ämnet har redan tagits upp några gånger.
2010-08-27, 13:19
Medlem
Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackthestripper
Vanliga plywoodskivor fungerar skitbra, bara att köpa eller sno vid ett bygge. Sen är det bara att rolla över varje gång du ska måla nytt. Fråga efter felbruten färg vid din närmaste färgbutik så får du rollfärgen oftast gratis.

För att lära sig att göra skugga osv så kan man ju kolla lite bilder på internet, men framför allt bara öva själv så lär man sig med tiden. Lär ju gå ännu fortare att lära sig då du kör lagligt. Lycka till!
Har du provat själv att rolla över med färg? Lär ju bli ett tjockt förjävligt lager direkt där det inte går att måla snyggt på.
2010-08-27, 13:38
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Har du provat själv att rolla över med färg? Lär ju bli ett tjockt förjävligt lager direkt där det inte går att måla snyggt på.
Klart det går att rolla ett lager färg mellan varje gång man målar? Hur tror du man gör på en laglig vägg/fame där det bara är massa jävla kladd på väggen?
2010-08-27, 15:01
Medlem
Någon som kan förklara vad det betyder om man skriver "one" eller "oner" efter tags och sånt?
2010-08-27, 15:25
Medlem
Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Klart det går att rolla ett lager färg mellan varje gång man målar? Hur tror du man gör på en laglig vägg/fame där det bara är massa jävla kladd på väggen?
När de lagliga var fulla så antog jag att de var förbrukade.
2010-08-27, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wobbles
Någon som kan förklara vad det betyder om man skriver "one" eller "oner" efter tags och sånt?

Om min tag är KALLE så kan jag skriva KALLEONE för att visa att jag är en enskild målare och inte ett crew.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in