2010-07-10, 12:56
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMono
Jag vet inte vart du har fått det ifrån, men det är inte sant.
Okej trot om du vill men det är sant iaf. Ska inte gå in i detalj hur killen såg ut men han hade en grön hoodie med orange tryck, långt hår också om jag inte missminner mig.
2010-07-10, 15:29
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsken
Så med ett basic set (15 burkar) så räcker det till ungefär 2 stycken normalstora pieces och några mindre målningar? Är det en bra deal som nybörjare att lägga dessa ~500 riksdaler + frakt på dessa burkar?
Ett set på 15 burkar räcker till bra mycket mer än 2 målningar..
2010-07-10, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Ett set på 15 burkar räcker till bra mycket mer än 2 målningar..

Hur långt räcker det enligt din mening då?
2010-07-10, 15:41
Medlem
15 kan räka till en hel del , fast de bror väl ändå på vem man e som målare !! vissa klarar sig på bara fyra o vissa tycker att de lagom med en sexa . själv skulle ja aldrig gå ut om ja inte har minst en sexa med mig fast de e jag , alla har sin still o idéer o dyl !..
2010-07-10, 16:14
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zerorex
Vadå sluta svamla man kan ju fylla på burkar igen och som jag sa det är bättre att köpa nya.

Förklara hur det är enklare och billigare att fylla på burkar med tryckgas samt rätt färg varje gång burken är slut istället för att köpa en ny.

Ur ekonomisk och praktisk synvinkel.

Gå inte emot din gud.
2010-07-10, 19:25
Bannlyst
Var en snubbe på sidan 51 som frågade denna frågan:

Citat:
Ursprungligen postat av art_
Om man skulle torska för en tag, hur stor är chansen att polisen kollar upp samma tag runt om i stan ? Och får man böter för dom också? (antar att det beror på om man erkänner eller inte)

Så..., kan snuten kolla upp om man tagat andra ställen och sedan samla ihop bevis för att fälla en?

Vart inte så många svar när han skrev inlägget.
2010-07-10, 20:13
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Okej trot om du vill men det är sant iaf. Ska inte gå in i detalj hur killen såg ut men han hade en grön hoodie med orange tryck, långt hår också om jag inte missminner mig.
Då var det inte Elk, så sluta prata goja nu.
/Elki
2010-07-11, 09:54
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypnix
Var en snubbe på sidan 51 som frågade denna frågan:

Så..., kan snuten kolla upp om man tagat andra ställen och sedan samla ihop bevis för att fälla en?

Vart inte så många svar när han skrev inlägget.
Självklart KAN dom, det finns en anledning till varför snuten fotograferar all graffiti.

Hitta en tråd som handlar om ämnet:
https://www.flashback.org/t1005473
2010-07-11, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Självklart KAN dom, det finns en anledning till varför snuten fotograferar all graffiti.

Hitta en tråd som handlar om ämnet:
https://www.flashback.org/t1005473

Okej..
Men om man åker fast, kan man säga att man bara har skrivit en tag och inte gjort hela målningen?
Tack för tråden btw
2010-07-11, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hypnix
Okej..
Men om man åker fast, kan man säga att man bara har skrivit en tag och inte gjort hela målningen?
Tack för tråden btw

Ser dom att det är du som har målat, oavsett typ av det polisen kallar "klotter" så åker du nog på det, tyvärr

Är jag helt ute och cyklar?
2010-07-11, 14:33
Medlem
Fizzbitchs avatar
Målade lite med burkar som jag köpt på jem och fix och tyckte att färgen rann som fan och var allmänt dåliga. Hur stor skillnad är det på sådana budget burkar och montana cans?
2010-07-11, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzbitch
Målade lite med burkar som jag köpt på jem och fix och tyckte att färgen rann som fan och var allmänt dåliga. Hur stor skillnad är det på sådana budget burkar och montana cans?

Då vill du inte testa Montana basic 400ml..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in