2010-07-11, 18:47
Medlem
Ugglens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsken
Funderar på att köpa ett Basic Spraypack från HL. Frågan är nu, går det att fylla på dessa burkar på något vänster när färgen är slut, eller är det bara till att köpa nya cans?

Förlåt, kanske verkar som en dum fråga, men bättre att fråga än att knipa käft

Köp inte basic.
Lägg en tjuga extra o få bra skit ist.
2010-07-11, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Förklara hur det är enklare och billigare att fylla på burkar med tryckgas samt rätt färg varje gång burken är slut istället för att köpa en ny.

Ur ekonomisk och praktisk synvinkel.

Gå inte emot din gud.
Men för i helvete jag sa ju att det går (VILKET DET GÖR) MEN Det är fan inte praktiskt att göra.
För fan jag sa ju inte att han skulle göra det men han undrade om det går att göra, Gå ur din marijuana dröm och läs för helvete.
2010-07-11, 21:00
Medlem
rossleris avatar
Är Hnr aktiva? har inte sett nån Hnr10 eller h10 tag..
2010-07-11, 21:32
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzbitch
Målade lite med burkar som jag köpt på jem och fix och tyckte att färgen rann som fan och var allmänt dåliga. Hur stor skillnad är det på sådana budget burkar och montana cans?

Det är verkligen stor skillnad. Hur stor skillnad är delvis beroende på färg men jag tycker verkligen att du skall testa tex montans gold burkar och se vad du själv tycker.
2010-07-11, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rossleri
Är Hnr aktiva? har inte sett nån Hnr10 eller h10 tag..

aktiva e väl o ta i men lite tags har man sätt av dom , dock inte många men nånenstaka 2010 !
idet va bättre för ;p . nån som vet vad som har hänt med no1 från hnr läggsig elr byt ?
2010-07-11, 23:29
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killkill
aktiva e väl o ta i men lite tags har man sätt av dom , dock inte många men nånenstaka 2010 !
idet va bättre för ;p .
Ursäkta? Dyker upp nya HNR10 i stort sett varje dag så man kan knappast säga "någon enstaka". Få bombar så ihärdigt som HNR.
2010-07-11, 23:31
Medlem
Stressoraklets avatar
Blir mörkrädd när nån skriver att Elk är kungligt bra och en annan att "man ser någon enstaka ny HNR-tag lite då och då" - är det här nya generationen målare?
2010-07-11, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Ursäkta? Dyker upp nya HNR10 i stort sett varje dag så man kan knappast säga "någon enstaka". Få bombar så ihärdigt som HNR.

Kom igen kompis, klart du sett fler.

BST?

Kolla på nya filmen från Stockholms fronten så ser du vilka som är kungar för 2010!
2010-07-11, 23:49
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shobre
Kom igen kompis, klart du sett fler.

BST?

Kolla på nya filmen från Stockholms fronten så ser du vilka som är kungar för 2010!
Jag menar inte ordagrannt att HNR är störst i Stockholm, men att jämföra med BST och ha Retards som mätinstrument är inte särskilt bra, dels för att BST reppas av, öh, jag kan räkna till 7 och då har jag säkert glömt någon och HNR reppas av EN! Sen är BST ett ganska tåginriktat crew (som i och för sig kör mer streets än de flesta, finns några riktiga djur i BST) så inte konstigt att de syns i Retards och när man vet vilka det är som gör filmen känns det faktiskt ännu mer naturligt. Nä, tycker ändå att HNR är kungen av gatorna i Stockholm.

...Men misstolka inte nu för jag tycker i övrigt att BST är det grymmaste som hänt Sverige på hur länge som helst och är det absolut bästa crewet i landet på alla plan.
2010-07-12, 01:41
Medlem
soewhats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Blir mörkrädd när nån skriver att Elk är kungligt bra och en annan att "man ser någon enstaka ny HNR-tag lite då och då" - är det här nya generationen målare?
Varför blir du mörkrädd när jag tycker att elk är bra ? Jävligt aktiv och framför allt att han har en egen stil! Du har nog inte sett elk gjort !
2010-07-12, 03:14
Medlem
tokiigs avatar
Snackar ni om ELKI? (http://www.fotolog.com/elkiboy)
2010-07-12, 09:38
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypnix
Okej..
Men om man åker fast, kan man säga att man bara har skrivit en tag och inte gjort hela målningen?
Tack för tråden btw
Om polisen inte har sett dig/tagit dig på bar gärning kan det inte bevisas att du har målat just den målningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in