Min MTN94burk slutade helt plötsligt att funka. Trycker jag på knappen kommer ingenting ut trots att den är mer än halvfull.
Jag misstänker att det är min cap. Hur kan jag "un-clogga" den? (Att fixa ny cap är för tillfället inte möjligt)
Lägg capen i en glasburk med ex. Gripens Aceton eller motsvarande över natten. Skaka lite vid tillfälle så löser sig färgen. Tänk också på att skinnys lättare sätts igen jämfört med fetare.
OT raderat.
Ni har ingen rätt att diktera egna regler i den här tråden. Man får fråga och svara om vilken jävla writer man vill, oavsett vad andra användare tycker.
//mod
Verkar som OCF i Göteborg är aktiva nu igen. Det var längesen man såg dom innan men såg ett par nydragna tags på marklandsgatan idag. Fast där var det även en TSD tag o den var inte spittad. Kanske någon som fejkar eller så har dom helt enkelt blivit sams?
Senast redigerad av slemzz 2010-05-10 kl. 18:11.
Verkar som OCF i Göteborg är aktiva nu igen. Det var längesen man såg dom innan men såg ett par nydragna tags på marklandsgatan idag. Fast där var det även en TSD tag o den var inte spittad. Kanske någon som fejkar eller så har dom helt enkelt blivit sams?