2010-10-12, 16:22
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braxynglet
Såg i en kommentar på youtube att nån skrev att Sad dött, var lite kryptiskt så vet inte om personen syftade på taggen eller själva personen. Försökte söka lite i den här tråden men hittade inget. Inte så insatt i nuläget faktiskt, min aktiva period var under AM's glans på k-linjen (2000-2003?). Nån som har mer info?

För övrigt, nån som vet vad som hände med UH och alla därifrån? Man ser lite ibland, men från tags man inte alls känner igen. Målar kungsängen-folk som Che, Ink/Meto, Veks osv fortfarande? Vet ju vilka personer i fråga är, och man ser dom ju ibland på tåget. Men inte så att jag känner dom
Spaq och feber kör mycket UH.
2010-10-12, 16:51
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antun
Om du läser kommentarerna så står det "vila i frid" ect.

OnT: Torskade Johek i AUF?
Ja, tillsammans med Brie.

Johek torskade på ungefär 100.000 har jag för mig, vilket är hårt straff med tanke på hans låga ålder.
2010-10-12, 17:18
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Vad användare skrivit i andra trådar är INTE topic!
//mod
2010-10-12, 18:48
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christian II
Vad drog denne klottrare för tag?
http://www.fotolog.com/ohmygodteam/22230055
Han målade inte. Vila i frid.
2010-10-12, 19:09
Medlem
Braxynglets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warum
Spaq och feber kör mycket UH.

Bara sett nån enstaka spaq tag nånstans. Körde dom två under nåt annat namn innan? Har du mer info om UH? Jag fick alltid för mig att UH uppstod i kungsängen, och att Uran var en av grundarna. Är det helt fel?
Sen verkar det ju finnas skilda spekulationer o, vad det står för, såg här på forumet att det skulle stå för "Underbara hallucinationer", något jag visserligen hört tidigare också. Men här omkring var dom nog mer allmänt kända som "Underground Horror". Kanske inte relevant på nåt sätt, men intressant bara
2010-10-12, 19:10
Medlem
FloydForwards avatar
Citat:
Såg i en kommentar på youtube att nån skrev att Sad dött, var lite kryptiskt så vet inte om personen syftade på taggen eller själva personen. Försökte söka lite i den här tråden men hittade inget. Inte så insatt i nuläget faktiskt, min aktiva period var under AM's glans på k-linjen (2000-2003?). Nån som har mer info?

För övrigt, nån som vet vad som hände med UH och alla därifrån? Man ser lite ibland, men från tags man inte alls känner igen. Målar kungsängen-folk som Che, Ink/Meto, Veks osv fortfarande? Vet ju vilka personer i fråga är, och man ser dom ju ibland på tåget. Men inte så att jag känner dom

Har bra källor på att dem är mer eller mindre aktiva allihopa i UH. Sen har det ju värvats i form av FEBER. UH står för Usla Hundar. Även starka och pålitliga källor på det.
2010-10-12, 19:23
Medlem
Braxynglets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloydForward
Har bra källor på att dem är mer eller mindre aktiva allihopa i UH. Sen har det ju värvats i form av FEBER. UH står för Usla Hundar. Även starka och pålitliga källor på det.

Vet du om Che och Ink kör under nån annan tag isf? Veks kör ju samma fortfarande vad jag fattar det som, bara att man inte ser honom så mycket på min linje. Dom kanske kör mest tåg nu?
2010-10-12, 21:47
Medlem
saprofyt.s avatar
http://www.fotolog.com/uhers2007

Om det är av intresse.
2010-10-12, 22:39
Bannlyst
Citat:

Har sad på face, och den jäkeln är långt ifrån död
2010-10-12, 23:53
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antun
Om du läser kommentarerna så står det "vila i frid" ect.

OnT: Torskade Johek i AUF?

Ja, Johek och samtliga torskade när dem klottrade på golvet i en spårvagn.
Känner killarna i fråga, 425.000 fick dem sammanlagt.
2010-10-13, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Ja, Johek och samtliga torskade när dem klottrade på golvet i en spårvagn.
Känner killarna i fråga, 425.000 fick dem sammanlagt.

Åh,nej! Vad tråkigt.
2010-10-13, 11:58
Medlem
goltuppens avatar
fantasisummor....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här