2010-05-06, 16:48
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
bara för att ingen snackar om de på flashback så är dom underskattade ? .... jag, jag tycker dom mest är överskattade, vegas kör ingen variation på sina grejer, samma skiss hela tiden ungefär,och fefo kör likadant men olika characters istället för ett O på slutet,rätt grymma chars iallafall, men i helhet kör dom på bra och så.. bara så jag tycker helt enkelt.

Sen finns ju den riktiga bombaren Okänd där också.. Han om någon är den som syns i HLC
2010-05-06, 22:07
Medlem
ssdds avatar
Mask , någon som har någon information? jag har tyvärr inte så mycket information men skulle gäna vilja veta om han möjligvis är en etablerad målare ? har bott ärtt långt upp i landet men när nu bosatt i nordöstra skåne, håller även på med tavlor vet jag , väldigt dålig information från min sida men kanske är det någon som känner igen det? är ingen toy iaf!
2010-05-07, 00:32
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd
Mask , någon som har någon information? jag har tyvärr inte så mycket information men skulle gäna vilja veta om han möjligvis är en etablerad målare ? har bott ärtt långt upp i landet men när nu bosatt i nordöstra skåne, håller även på med tavlor vet jag , väldigt dålig information från min sida men kanske är det någon som känner igen det? är ingen toy iaf!

Nä jag har hört han flyttade österut och bytte tag till ssdd, men bara rykten ingenting konkret.
2010-05-08, 22:26
Medlem
Zöls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theomania
...Behöver dock lite åsikter om just Junobo, för jag vill inte gärna lägga runt 100 kronor på en marker + färg som sedan är usel.

Färgen är riktigt bra och rinner fint! Tog slut snabbt däremot... men markern är ju påfyllningsbar så den går ju att återanvända. Som ovan sade så måste man använda en lite speciell teknik, man får ha mer tålamod, men det kan det vara värt för en tag som sticker ut lite extra!
2010-05-09, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
"SK CREW, OM NI ÄR HÄR IDAG SÅ GÖR INGENTING! HTE OCH PSE ÄR HÄR!"
Haha
saken e väll som så att scum kört backjumps nånstans där han "inte får" och då blev sunk ledsen. ingen annan i sk eller hte-pse har med saken att göra alls? sen kan man väll inte direkt kalla det beef heller då ingen av dom gör nånting alls
2010-05-09, 00:50
Medlem
Eftersom att det här är den enda tråden om enskilda writers så undrar jag vad den här dåren skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7094689.ab
2010-05-09, 03:10
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankpotatis
Eftersom att det här är den enda tråden om enskilda writers så undrar jag vad den här dåren skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7094689.ab

Vart stod det att han klottrade?
2010-05-09, 03:12
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
Vart stod det att han klottrade?
På höger sida under spalten "Han är dömd flera gånger".
2010-05-09, 11:32
Medlem
Newbfråga incoming:

Min MTN94burk slutade helt plötsligt att funka. Trycker jag på knappen kommer ingenting ut trots att den är mer än halvfull.

Jag misstänker att det är min cap. Hur kan jag "un-clogga" den? (Att fixa ny cap är för tillfället inte möjligt)
2010-05-09, 14:17
Medlem
Hardstekts avatar
är det spaq eller?
2010-05-09, 14:33
Medlem
Christian IIs avatar
rip spaq
2010-05-09, 15:36
Medlem
lockbetets avatar
Nej det där är INTE spaq..