2010-05-11, 12:30
Medlem
Argones avatar
Ashes är lika med shuk? eller? Ashes åkte väll in ett tag och är det bara så han har bytt tag efter det?
2010-05-11, 14:36
Medlem
Mx_1337s avatar
Tror Ashes kör Shuk som en hedersgest mot den riktiga Shuk..
2010-05-11, 15:08
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaggantopp
Vilka är det egentligen som är med i DR CREW, was smk och vilka mer?

WAS och SMK (SMEK) är pckså crews.. Med i DR är NORK, OTIS, SNOK och jag tror någon till men jag minns inte.
2010-05-11, 16:13
Medlem
flaggantopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
WAS och SMK (SMEK) är pckså crews.. Med i DR är NORK, OTIS, SNOK och jag tror någon till men jag minns inte.
oj de va som tusan hade ja ingen aning om de brukar alltid stå typ en dr målning och vid sidan om står de sen was eller smk;s säker på de e så då?
2010-05-11, 18:32
Medlem
Såg häromdagen att Dhos hade spittat några nygjorda Ksre-tags. Läge för nytt knivviftande?
2010-05-11, 19:35
Medlem
Skapar ni verk själva eller hänger ni med vänner och målar?

Jag har nyligen börjat med att försöka skapa något vettigt, men vet inte riktigt vart jag ska vara för att känna att jag får friheten till att spraya hur jag vill.

Jag gick ut i skogen(finns massa berg osv där) idag för att se ifall jag kunde hittade någon plats där inte så många går så att man kan pröva lite med att spraya och så i lugn och ro. Det gick dock ändå inte så bra för jag knappt vågade spraya ett streck utan att titta mig bakom ryggen även om jag står ensam i skogen uppe på ett berg. Sen så vill jag ju inte direkt göra berget fult av min dåliga talang än så länge.

Så några tips på var man kanske kan hitta andra som sysslar med graffiti för att någon dag se hur de gör när de skapar/ta en öl & prata skit.
2010-05-11, 19:54
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ei2
Skapar ni verk själva eller hänger ni med vänner och målar?

Jag har nyligen börjat med att försöka skapa något vettigt, men vet inte riktigt vart jag ska vara för att känna att jag får friheten till att spraya hur jag vill.

Jag gick ut i skogen(finns massa berg osv där) idag för att se ifall jag kunde hittade någon plats där inte så många går så att man kan pröva lite med att spraya och så i lugn och ro. Det gick dock ändå inte så bra för jag knappt vågade spraya ett streck utan att titta mig bakom ryggen även om jag står ensam i skogen uppe på ett berg. Sen så vill jag ju inte direkt göra berget fult av min dåliga talang än så länge.

Så några tips på var man kanske kan hitta andra som sysslar med graffiti för att någon dag se hur de gör när de skapar/ta en öl & prata skit.

gå fram till närmaste hip hop gangster med färgfläka på fingrarna och börja snacka

förövrigt om du vill träna med burk och det där så kan du ju alltid skaffa en plywood skiva eller något och leka på, du bryter inga lagar så du behöver inte vara orolig
2010-05-11, 21:41
Medlem
Haha, but... hip hop.. D:

Mjo, det stämmer iof.. det vore nog ett av de bättre alternativen antar jag, och plywood skiva har jag möjlighet att ordna ganska lätt.

Får annars försöka sneaka upp ämnet på krogen med någon random som kanske ser "graffiti" ut.
2010-05-11, 21:49
Medlem
PhoenixRising303s avatar
Citat:

Mjo, det stämmer iof.. det vore nog ett av de bättre alternativen antar jag, och plywood skiva har jag möjlighet att ordna ganska lätt.

Får annars försöka sneaka upp ämnet på krogen med någon random som kanske ser "graffiti" ut.
Eller kanske inte...
Om killen är graff så kommer han garanterat inte vilja ha en toy hängandes efter sig, fastän du bjuder på alkohol.
2010-05-11, 23:08
Medlem
fisers avatar
Citat:

jag har fixat en vägg i mitt garage där ja kan måla om och om igen, det är ju ett tips om du har garage.. annars vet jag inte vart man ska stå med plywoodskivan, vardagsrummet känns väl lite jobbigt kanske, ute på gatan nja..
2010-05-11, 23:41
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiser
jag har fixat en vägg i mitt garage där ja kan måla om och om igen, det är ju ett tips om du har garage.. annars vet jag inte vart man ska stå med plywoodskivan, vardagsrummet känns väl lite jobbigt kanske, ute på gatan nja..

bor du i lägenhet kan du väl ställa dig en bit från porten, eller i en park eller var fan som helst
2010-05-11, 23:50
Medlem
jackees avatar
Förhoppningsvis! Det händer inte så jävla mycket i klotter-Sverige, så lite omrörning i kitteln skulle bara göra gott. Kanske inte knivhugga varandra då, men lite sprejtävling.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in