2009-12-14, 12:57
Medlem
Shine_s avatar
Apropå vad som hände med AM, FY osv så skulle det vara schysst med en "vad hände sen?"tråd. Jag tycker i alla fall att det är givande att höra vilka som gick ner sig respektive vilka som blev riktigt familjefädrar osv.

Några från FY är för övrigt i allra hösta grad igång, en hel del FY på gröna, antar att det är fegen som kör. Något från AM har jag inte sätt sen det mystiska sammarbetet med spaq.
2009-12-14, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zpliffen
Vad hände med crewn som AM, FY.. Mel,Ligizd,Sad,Clinton osv.. Har alla slutat lr?

Sad kör ju hyfsat mycket fortfarande. Inte samma tempo som förr men det är väl ingen som gör.
2009-12-14, 15:07
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Sad kör ju hyfsat mycket fortfarande. Inte samma tempo som förr men det är väl ingen som gör.
Men inte som SAD va? Var väldigt länge sen jag såg någon sad eller ledsen tag, ja något från PMS överhuvudtaget(med undantag för knock/fher)
2009-12-14, 15:46
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
nja, han har lirat hyfsat mycket tåg också skulle jag tro, kanske inte nu längre, men när det väl begav sej. han borde väl vara någorlunda aktiv men gissar att han inte gjort särskilt mycket detta året.
Exakt, tåg eller fames är det han kör på, nu senaste tiden har han hållt på med lite andra saker men död är han inte. var ju med en snabbis i scandinavia 08/09, fast den är väll rätt gammal nu
2009-12-14, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goremachine
Ja gärna!

Dra iväg ett pm med ditt mail så skickar jag.,
2009-12-14, 17:33
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strawberryking
Exakt, tåg eller fames är det han kör på, nu senaste tiden har han hållt på med lite andra saker men död är han inte. var ju med en snabbis i scandinavia 08/09, fast den är väll rätt gammal nu
är han med i scandinavia också? trodde bara att han va med i gothenburg 07.. detta måste undersökas ! tack för att du håller koll iallafall ! uppskattas (:
2009-12-14, 17:37
Medlem
Har alltid undrar vem Prio är, har hittat en målning från 97 från honom, som fortfarande finns kvar! Någon som kanske ligger på några fler bilder eller lite rolig info?
Har fixat en bild som hjälp, orkade inte dra och fota så det fick bli en print.

http://i46.tinypic.com/oay720.jpg
2009-12-14, 18:00
Medlem
illNills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zpliffen
Vad hände med crewn som AM, FY.. Mel,Ligizd,Sad,Clinton osv.. Har alla slutat lr?

Am kör väll på, har hört att xno flyttat till norge
2009-12-14, 18:47
Medlem
ejes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdq
På vilket sätt ska jag lära mig rita nya stilar, är lite långtråkigt att sitta o skissa throw ups hela tiden.

Sluta skissa throw ups? Förstår inte värför alla börjar med throw ups.. Kör lite vanliga bokstäver bara, när du behärskar det kan du börja dra lite roliga grejer på dom och tillslut blir det bra !
2009-12-14, 19:16
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illNill
Am kör väll på, har hört att xno flyttat till norge

Det var ett tag sen han gjort det nu.
2009-12-14, 19:34
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viincze
Har alltid undrar vem Prio är, har hittat en målning från 97 från honom, som fortfarande finns kvar! Någon som kanske ligger på några fler bilder eller lite rolig info?
Har fixat en bild som hjälp, orkade inte dra och fota så det fick bli en print.

http://i46.tinypic.com/oay720.jpg
Det där är väl bara någon random toy, såg inte direkt bra ut.
Brio står det för övrigt om du inte kan se själv.
2009-12-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Men inte som SAD va? Var väldigt länge sen jag såg någon sad eller ledsen tag, ja något från PMS överhuvudtaget(med undantag för knock/fher)

Vad spelar tagen för roll? Det viktiga är väl att personen fortfarande målar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in