2009-08-24, 13:59
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan4
milk lägger ju en hel del pices då och då!
Även Sad i liten utsträckning.
2009-08-24, 14:08
Medlem
spelamangas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Även Sad i liten utsträckning.
Liten utsträckning?
Tittar man på tågscenen så ligger Sad på solklar första plats inom crewet. Dock gömmer han sig bakom en annan tag.
2009-08-24, 18:59
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omixad
Vem?

Han syftar på Mel.
2009-08-24, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Go
Kommer ni ihåg bilden jag lade upp här på FB för några dagar sen på PMS målningen vid Södertälje Syd? I alla fall, nu har det smällts upp en fet 'OMG' målning till vänster om PMS målningen!

Fan, jag blev så kåt när jag såg den...

Har också sett massor med tags av 'MIS' när jag tankade på Jet som ligger i närheten. Sjukt härligt med aktivitet i Södertälje.

EDIT: Såg också en 'OMG' bomb uppe på en vägskylt på motorvägen! Ska fota allt imorgon, förhoppningsvis... Jobbar ju i närheten, så tar med kameran på lunchrastens promenad.

Var i stockholm i lördags o såg en hel del sånt, helt jävla sjukt faktiskt! Kul att dom försökt sanera en kromare på ett sånt spot, vet inte om det var detta du menade då jag inte kan sthlm. Men galet högt upp var det iaf!
2009-08-24, 21:52
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spelamanga
Liten utsträckning?
Tittar man på tågscenen så ligger Sad på solklar första plats inom crewet. Dock gömmer han sig bakom en annan tag.
Jaha, det där med annan tag kände jag inte till, men okej.
End of story.
2009-08-24, 22:41
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spelamanga
Liten utsträckning?

Vad babblar du om?
2009-08-25, 03:06
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
Vad babblar du om?
En såndär 'jagtrormigvetamenjagharfel-person'...
2009-08-25, 03:48
Medlem
Hatapons avatar
mel är snäll.
2009-08-25, 03:49
Bannlyst
har hört ryktas att mel ska va skitsnäll.
2009-08-25, 07:31
Medlem
Risans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksknas
har hört ryktas att mel ska va skitsnäll.

Tycker själv inte om han, då jag läst intervjun på Capital. Varför ska man blåsa en snubbe ang. målning på en korvkiosk? Vet han inte att de måste spara varenda krona? (privat egendom)
2009-08-25, 07:45
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risan
Tycker själv inte om han, då jag läst intervjun på Capital. Varför ska man blåsa en snubbe ang. målning på en korvkiosk? Vet han inte att de måste spara varenda krona? (privat egendom)

korven smakar inte rötet för att kiosken e målad chief
2009-08-25, 15:11
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risan
Han fick väl vad jag vet tillstånd att måla något specifikt motiv men sket i det och drog en Mel istället (?) Men kioskgubben ville få skiten målat och fick det, so what's the big point?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in