2009-08-27, 23:46
Medlem
Rockludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan4
BÄR... Toys - Baitare

Jasså, hurså?
2009-08-28, 01:17
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Han fick väl vad jag vet tillstånd att måla något specifikt motiv men sket i det och drog en Mel istället (?) Men kioskgubben ville få skiten målat och fick det, so what's the big point?
Haha wuut? Det har jag aldrig hört, nån som kan leta fram en bild?
2009-08-28, 01:57
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Haha wuut? Det har jag aldrig hört, nån som kan leta fram en bild?
Hmm yeah, verkar som Mel vart inblandad i en hel del korvkoisk's-målningar, men vad jag syftade på var iallafall detta.

"Sen igår målade vi en grillkiosk till vid Hornstull, precis innan bron när man åker över till Fridhemsplan. Jag gick fram och frågade om vi fick måla kiosken, men då bad han oss att dra åt helvete. Men jag lyckades övertala honom, men då sa han att han ville ha Stockholmsmotiv. Vi gick iväg och fixade en massa färger, sen målade jag en "Mel". Jag lurade honom helt enkelt."

Från CapitalSthlm.

Bild här
2009-08-28, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Hmm yeah, verkar som Mel vart inblandad i en hel del korvkoisk's-målningar, men vad jag syftade på var iallafall detta.

"Sen igår målade vi en grillkiosk till vid Hornstull, precis innan bron när man åker över till Fridhemsplan. Jag gick fram och frågade om vi fick måla kiosken, men då bad han oss att dra åt helvete. Men jag lyckades övertala honom, men då sa han att han ville ha Stockholmsmotiv. Vi gick iväg och fixade en massa färger, sen målade jag en "Mel". Jag lurade honom helt enkelt."

Från CapitalSthlm.

Bild här

rätt men fel, .den bilden du länka är tagen vid zinken , den vid hornstull är http://www.capitalsthlm.com/media/interviews/mel/images/wall12.jpg
2009-08-28, 18:29
Medlem
Skönt att som förmodad klottrare ogilla någon för att de "lurar" till sig en målning.
2009-08-29, 11:56
Bannlyst
Hur tycker ni att det ser ut i Södertälje just nu? Vilka syns mest? Vilka writers/crews ser man? Några nya namn etc.?

Själv har jag sett en del av OMG just nu. Inte så mycket annat speciellt, men jag har inte heller sett hela Södertälje på ett tag...
2009-08-29, 12:38
Medlem
ShogunAssasins avatar
Någon som har sett någonting nytt från unik eller kropp från IB?
2009-08-29, 15:11
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Go
Hur tycker ni att det ser ut i Södertälje just nu? Vilka syns mest? Vilka writers/crews ser man? Några nya namn etc.?

Själv har jag sett en del av OMG just nu. Inte så mycket annat speciellt, men jag har inte heller sett hela Södertälje på ett tag...
Spice Girls
2009-08-29, 15:22
Bannlyst
Citat:
Spice Girls

Har sett rätt mycket av dem nere i centrum, några fler som syns?
2009-08-29, 15:41
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
BTW någon som vet åldern på fher, kan han vara över 30? eller precis vid gränsen? bara kul och veta. vet att han har hållt på ett tag menar jag.

Han har ett par år kvar...
2009-08-29, 15:57
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Go
Har sett rätt mycket av dem nere i centrum, några fler som syns?
De e väl samma gamla klick som alltid har kört i tälje. I övrigt har ju beges varit nere lite och så
2009-08-29, 19:20
Bannlyst
Citat:
De e väl samma gamla klick som alltid har kört i tälje. I övrigt har ju beges varit nere lite och så

Alltså Beges har kört ett bra tag nu va? Skönt att se att han fortfarande kör! Jag ser Mis tags överallt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in