2009-07-02, 21:13
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Snälla pissluffare dö bara.

Sanningen är att Wufc har ryckt upp sig igen och börjat köra mer och Ligisd har gått med.

Kör han fortfarande lika mycket?
reppar han fortfarande fy?
2009-07-02, 21:13
Medlem
smaksaks avatar
Citat:

Sanningen är att Wufc har ryckt upp sig igen och börjat köra mer och Ligisd har gått med.
Dom har börjat köra mer där det syns iallafall....
2009-07-02, 23:51
Medlem
Billywins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Nej, du är fet.

alla e feta. utom jag, För jag är DiscoUlla
2009-07-03, 01:07
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenAlma
Inatt följde jag med min polare ut till linjen och testade att måla för första gången, det blev inte snyggt överhuvudtaget (skyller på mörkret ), men fyfan vad spännande det är när man ligger ner och det kommer ett dundrande fraktåg förbi!

Nu är jag sjukt sugen på att börja måla lite. Äre ungefär hitta på namn > tagga > throw ups > piece som gäller?

Citat:
Ursprungligen postat av KaptenAlma
Skissa ska jag självklart göra! Målar mycket tatueringsmotiv hemma med akvarell och pennor samt går bild-linje i gymnasiet, så jag kan iaf färger och former.

Får köpa mig ett par svarta cans och tagga lite. Vilken typ av caps är bäst till taggs, universal?

Härligt att du gillar det i alla fall. Som sagt, skissa som fan. Du behöver inte nödvändigtvis hitta på något att skriva sålänge du skissar, om du tränar på olika bokstavskombinationer blir du bättre och mer allsidig. När du sedan har bestämt dig för din eviga tag (som du förmodligen kommer byta ut bra många gånger) så är det bara att ge sig ut och taga. Till en början kan det vara bäst att taga enkla, cleana bokstäver utan för mycket krussidull och krumelurer, då det lätt ser toyigt ut. Titta på mycket annan graffiti så du får dig en upfattning om snyggt/fult. Mitt råd är att inte göra en målning förns du är hyffsad på att göra skisser. Har du medans du skissat tagat en del så får du lite av cancontrollen gratis.
2009-07-05, 20:06
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Jag bor inte i Stockholm så det kunde jag inte veta pissbäver.
Du behöver inte alltid vara en sån surmaja. Berätta det du vet istället.

Nice att ligisd gått med. Men frågan kvarstår, har que åkt fast?
2009-07-05, 20:13
Medlem
maxioffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton
Ut med deras adressen nu da.

Precis! Ut med information! Så alla kan få veta vad det är för svin.
2009-07-05, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maxioff
Precis! Ut med information! Så alla kan få veta vad det är för svin.

Kolla bak i tråden
2009-07-05, 23:23
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860

På ett internetforum är väl sånt ganska ointressant ändå?
2009-07-05, 23:26
Medlem
Billywins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860

Nope han har inte blivit busted. Bor i tallkrogen och Sett en 09 Throw up , me han och USI , och en WUFC målning me USI , QUE och Ligisd .
2009-07-06, 03:31
Medlem
Fooulzs avatar
Hur lär man sig att göra snygga målningar?

Vet inte riktigt hur jag ska formulera den här frågan, men jag gör så gott jag kan.

Jag har aldrig varit bra på att rita, och när jag ser folk göra fina målningar tänker jag "det där måste ha tagit flera år att lära sig".
Det jag undrar är. vad den snabbaste tekniken att lära sig rita fina skisser eller målningar är?
Som ett t ex http://img9.imageshack.us/img9/2517/dsc00021fma.jpg
Skulle verkligen vilja kunna rita så bra som h*n. Om någon har några tipps, skriv gärna.
2009-07-06, 03:34
Medlem
Övning ger färdighet och när det gäller graffiti finns det inget annat sätt att bli bättre än att skissa, skissa, skissa. Måla, måla, måla för att arbeta upp cancontrolen och för att förstå hur sprayfärgen "fungerar" och hur man får till vissa effekter osv.
2009-07-06, 03:34
Medlem
pappis avatar
det e bara å träna egentligen, men sätt inte ribban för lågt. pröva å göra dina svåraste linjer tills dom sitter som du vill, då prövar du ännu svårare osv !
det finns nog mer info i nybörjartråden
lycka till chefen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in