2009-06-28, 18:01
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Nördig fråga, men: Oldschoolsnubbar(flickor;PiLLerILLer), Beges framfart har ingen missat, men låg han i lika ihärdigt back in the days? tågmässigt samt bombing överlag - eller är det så att han snappat upp att han måste verkligen visa framfötterna om han ska kunna kalla det en storskalig comeback eller är han bara helt jävla mental..

Nu bor jag inte i Sthlm längre och vet hur mycket han har kört på sin comeback, men på det fina 90-talet så körde han mycket iaf. Rizla såg jag inte lika mycket av trots att dom körde tillsammans en hel del och var i samma crew, men han bodde väl inte i Sthlm hela tiden heller om jag minns rätt.
2009-06-28, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Nu bor jag inte i Sthlm längre och vet hur mycket han har kört på sin comeback, men på det fina 90-talet så körde han mycket iaf. Rizla såg jag inte lika mycket av trots att dom körde tillsammans en hel del och var i samma crew, men han bodde väl inte i Sthlm hela tiden heller om jag minns rätt.

Rizla är väll från uppsala va?
2009-06-28, 18:10
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VisionsOf
Rizla är väll från uppsala va?

Jag tänkte vara diskret.
2009-06-28, 18:44
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunnsparken
De som nyligen börjar dra fgk i Göteborg bör genast sluta med det. Om jag inte missminner mig så finns det ett kalmarcrew med liknande kombination av bokstäver.
FGK är ett kalmarcrew ja, du är alltså helt säker på att det inte är samma FGK som lirar i göteborg då? har nämligen för mig att några i Kalmar-FGK har kört endel i Göteborg thru the years.
2009-06-28, 19:43
Medlem
Utkasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
FGK är ett kalmarcrew ja, du är alltså helt säker på att det inte är samma FGK som lirar i göteborg då? har nämligen för mig att några i Kalmar-FGK har kört endel i Göteborg thru the years.

Nej det är inte samma, 100% säker på den biten.
2009-06-29, 00:52
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malewhale
Kör Nir för OMG?
2009-06-29, 09:19
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Finns en spaq tag i gamla stan, under en throw up som finns i en bild som jag laddade upp i Pickoftheday: http://i40.tinypic.com/14sle91.jpg

Dock vet jag inte hur gammal själva throwien är..
Den där throwien är gammal.

Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Emeli* & Sebas*ian flydde till GBG, men är fortfarande lysta för djurplågeri, grov stöld och skadegörelse. De kan ju knappast gömma sig för evigt...
Katt-gänget? Djurplågeri?

Låter som något jag, kattvän, inte skulle vilja höra.
Senast redigerad av Rikard_ 2009-06-29 kl. 09:21.
2009-06-29, 19:32
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Katt-gänget? Djurplågeri?

Låter som något jag, kattvän, inte skulle vilja höra.
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
En del av er undrade varför jag frågade om TAK några sidor tidigare så jag skall berätta varför. De i TAK står nära sina polare Sebbe och Emelie och de två asen har torterat ihjäl min morsas katt och höll på att få henne vräkt. De av er som vet vilket crew jag tillhör kan också tänka sig vad som händer när vi får tag på de där jävlarna.

Ut med deras adressen nu da.
2009-07-02, 11:31
Medlem
pyro860s avatar
Hörde från en väldigt osäker källa att wufc slutat och att que åkt fast.

Stämmer detta?
2009-07-02, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860

Stämmer detta?

att dom slutat är väldigt tveksamt, och wufc finns ju inte bara i sverige. dom målade senast för några veckor sen en "WUFC" sign, que, uzi och ligisd
2009-07-02, 19:45
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860

Stämmer detta?

Snälla pissluffare dö bara.

Sanningen är att Wufc har ryckt upp sig igen och börjat köra mer och Ligisd har gått med.
2009-07-02, 20:08
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
och Ligisd har gått med.

Mjo, märkte det när han signade en WUFC piece..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in